Základy mediace pro sociální pracovníky

Popis kurzu:
Kurz přináší vymezení mediace jako metody sociální práce, včetně indikací a kontraindikací pro její využití v oblasti sociálních služeb. Účastníci se seznámí s klíčovými komunikačními technikami využívanými v mediaci (přerámcování, neutralizace, pojmenovávání zájmů) a s fázemi mediačního procesu. Na případové studii si jedno mediační setkání projdou formou hraní rolí. Cílové kompetence: Absolvent ví, kdy je možné využít mediaci jako účinný nástroj řešení konfliktní situace a čím se mediace liší od terapeutické práce. Absolvent má teoretickou znalost fází mediace a seznámí se na případové studii s průběhem mediačního procesu, včetně klíčových komunikačních technik. Absolvent získá inspiraci pro svou práci, v jakých situacích a jakým způsobem může dílčí techniky mediační práce využívat.
Základy mediace pro sociální pracovníky
Na dotaz
Praha 2
Prezenční
Cena
1 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Využití na řešení zaměřeného přístupu v práci sociálního…
30.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Motivace klienta ke změně v životě
Tento akreditovaný wokrshop je určen pracovníkům, kteří se věnují přímé poradenské práci se svými klienty, a to především dlouhodobějšího charakteru. Je inspirován modelem spolupráce s klientem nazývaným "motivační rozhovory", který je orientovaný…
18.10.2022 - 19.10.2022
Diecézní charita Brno
Stáří na vlastní kůži, přístup k péči o seniory založený na…
Kurz je akreditován MPSV ČR. Je zaměřen na simulaci simulace zrakových, sluchových a pohybových omezení, včetně jemné motoriky při péči o vlastní osobu a především v komunikaci s okolím.
Na dotaz
Centrum sociálního a zdravotnického…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Vedení poradenského rozhovoru v sociálních službách
Rozsah kurzu: 24 vyučovacích hodin Kurz je určen sociálním pracovníkům a dalším pomáhajícím profesím, poskytujícím služby sociálního poradenství nebo těm pracovníkům, kteří si chtějí obohatit stávající znalosti a dovednosti pro působení v…
Na dotaz
REMEDIUM Praha o.p.s.
Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
7.6.2022
Zřetel, s.r.o.