Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Vyjednávání je velkou součástí našeho života. Denně vyjednáváme v zaměstnání se svými kolegy, nadřízenými, podřízenými, dodavateli a zákazníky ohledně cen, smluv, kvality a mnohých dalších věcí. V neposlední řadě také denně vyjednáváme v našich vztazích, nejen partnerských. Každé jednání je jiné, vždy však uplatňujeme určité vzorce, které vedou k úspěšnému zakončení.

Popis kurzu:
Jednotlivá témata:
Nejčastější komunikační bariéry. Mluvíme spolu, ale nerozumíme si. Proč?
Komunikační návyky a jak je posunout
Styly řešení konfliktů a jejich uplatnění v jednotlivých situacích
Technika, jak se naučit aktivně naslouchat a díky tomu druhého pochopit
Technika, jak naopak druhé straně vysvětlit svůj názor tak, aby jej přijala
Technika, jak říkat nepříjemné věci
Technika, jak zvládnout své negativní emoce při vyjednávání
Sdílení zkušeností

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cílem kurzu je objasnit a uvědomit si vzorce jednání, které vedou k úspěšnému vyjednávání v každodenním životě. Zároveň tyto vzorce jednání naroubovat na naše osobní nastavení mysli a popřípadě si posunout své vlastní hranice, které nám někdy v jednání brání posunout se dál ke stanovenému cíli. Kurz je veden tak, aby co nejjednodušším způsobem ukázal cestu a návod , jak lépe a účinněji ve svých každodenních interakcích jednat. Lektor :Mgr. Helena Macková

Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme
23.5.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 640 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Jak lépe komunikovat se seniory
Kurz seznámí účastníky s problematikou komunikace a dalšími interakcemi se seniory. Představí různé postupy pro navázání komunikace se seniory v institucích i v domácím prostředí, a také komunikační bariéry na straně klienta i pracovníka, specifické…
15.5.2025
Diecézní charita Brno
Trénování paměti - jak se lépe učit a víc si pamatovat
Kurz účastníkům nabízí možnoti práce, praktické rady a typy jak pracovat se všemi skupinami seniorů, kteří mají poruchu paměti. Využití metody příjemného “šoku”, když senioři zjistí, že si toho ještě dost pamatují a zvýší si tak svoje sebevědomí a…
25.11.2025
Diecézní charita Brno
Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem
Chcete porozumět vzniku agrese v obtížných situacích a konfliktech? Seznamte se s pravidly jednání, díky nimž lze projevům agrese předcházet. Získejte návod, který vede ke snížení agrese při jednání s druhými. Naučte se rozlišit typy konfliktů,…
Od 18.3.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Karty jako koření rozhovoru
Použití karet představuje způsob práce, který pomáhá otevírat nová témata, podporuje kreativitu. Práce s kartami může nastartovat hledání řešení, způsobit “aha” zážitek a akcelerovat poradenský proces, nebo pomoc navázat kontakt s klientem. Kurz je…
4.4.2025
CETERAS s.r.o.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Kurz je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
24.4.2025
Diecézní charita Brno
Kritika - co přináší a jak na ni reagovat
V tomto akreditovaném kurzu se budeme věnovat kritice, která nás provází v různé podobě celým naším životem a promítá se do vnímání naší vlastní hodnoty. Kritika může přinést celou škálu pocitů, se kterými si ne vždy dokážeme dobře poradit. Způsob,…
12.6.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Praktická psychohygiena pro sociální pracovníky
Psychohygiena je pojem, který jsme všichni už slyšeli. Ne všichni ji ale aktivně praktikujeme, i když jsou nástroje psychohygieny potřebné a prospěšné. Sociální pracovníci a jiné pomáhající profese jsou skupiny lidí obzvlášť ohrožené vyhořením a…
Na dotaz
Evangelická akademie, Vyšší odborná škola…
Individuální plánování v dobře vedeném rozhovoru
Seznámíte se s procesem individuálního plánování při práci s jednotlivcem i s celou rodinou. V kurzu se zaměříte na hlubší rozbor situací, při kterých je třeba zmapovat osobní cíle jednoho či více klientů najednou a pracovat s nastavením kroků…
28.3.2025
Diecézní charita Brno
Opatrovnictví - majetek a dluhy
Seminář je určen pro opatrovníky osob omezených ve svéprávnosti, zaměstnance obcí vykonávajících úkoly veřejného opatrovníka a jejich nadřízeným pracovníkům (včetně starostů), jakož i dalším osobám, jež se věnují problematice veřejného opatrovnictví…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.