Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme

Anotace:
Vyjednávání je velkou součástí našeho života. Denně vyjednáváme v zaměstnání se svými kolegy, nadřízenými, podřízenými, dodavateli a zákazníky ohledně cen, smluv, kvality a mnohých dalších věcí. V neposlední řadě také denně vyjednáváme v našich vztazích, nejen partnerských. Každé jednání je jiné, vždy však uplatňujeme určité vzorce, které vedou k úspěšnému zakončení.

Popis kurzu:
Jednotlivá témata: Nejčastější komunikační bariéry. Mluvíme spolu, ale nerozumíme si. Proč? Komunikační návyky a jak je posunout Styly řešení konfliktů a jejich uplatnění v jednotlivých situacích Technika, jak se naučit aktivně naslouchat a díky tomu druhého pochopit Technika, jak naopak druhé straně vysvětlit svůj názor tak, aby jej přijala Technika, jak říkat nepříjemné věci Technika, jak zvládnout své negativní emoce při vyjednávání Sdílení zkušeností

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cílem kurzu je objasnit a uvědomit si vzorce jednání, které vedou k úspěšnému vyjednávání v každodenním životě. Zároveň tyto vzorce jednání naroubovat na naše osobní nastavení mysli a popřípadě si posunout své vlastní hranice, které nám někdy v jednání brání posunout se dál ke stanovenému cíli. Kurz je veden tak, aby co nejjednodušším způsobem ukázal cestu a návod , jak lépe a účinněji ve svých každodenních interakcích jednat. Lektor :Mgr. Helena Macková

Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme
3.11.2021
Brno
Prezenční
objednat Cena
1 480 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Expresivní techniky pro práci se skupinou osob s mentálním…
Školení přibližuje posluchačům poznatky o mentálním postižení a expresivních přístupech. První část bude vedena jako teoretická – přiblížení problematiky terminologie u mentálního postižení, klasifikace mentálního postižení, charakteristika…
27.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky zákona o pomoci v hmotné nouzi – příklady z…
Seminář je určen pro pracovníky na obcích, na krajských úřadech, na Úřadu práce, v sociálních službách, v neziskových organizacích apod., kteří potřebují získat informace o nepojistných dávkových systémech, především o systému pomoci v hmotné nouzi.
12.10.2021
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Přístup k lidem s mentálním postižením vedoucí k rozvoji jejich…
Kurz je určen pracovníkům sociálních služeb všech forem s cílem seznámit je se základy přístupu k lidem s mentálním postižením tak, aby získali kompetence nezbytné k zavedení nových metod do každodenní podpory klienta.
27.10.2021
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Úvod do práce s agresivním klientem
Vzdělávací program si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou agresivního chování tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na agresivní chování klientů, ale aby také získali základní praktické dovednosti…
4.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti aktivně účasten, zvládá ji, může ji případně dále…
26.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Hranice ve vztazích při práci v sociálních službách
V tomto akreditovaném kurzu se budeme věnovat tématu hranic. S hranicemi se potýkáme ve všech oblastech našeho života. Je dobré rozumět hranicím a jejich významu ve vztahu k sobě samému, ve vztazích, které žijeme s kolegy, nadřízenými, podřízenými,…
26.11.2021
Diecézní charita Brno