Manipulace a jak se proti ní bránit v pomáhajících profesích

Popis kurzu:
Hlavními cíli kurzu jsou rozeznání manipulativních postupů protistrany a umění vhodné reakce na manipulaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu. Kurz popisuje partnerské jednání založené na rovnováze ve vzájemném vztahu, uvědomění si vlastní sebehodnoty a respekt vůči vlastnímu prostoru při jednání s druhými lidmi. Na tomto pozadí je v průběhu kurzu definováno manipulativní jednání jednotlivců i běžné iracionální mechanismy, které ovlivňují, zkreslují a manipulují lidské vnímání. Popsané typy manipulativních postupů slouží k jejich snadnější identifikaci. Možné reakce na manipulaci založené na asertivním přístupu jsou ve velké míře prakticky procvičovány. Školení zahrnuje ve velké míře praktické příklady, ilustrace a cvičení. Přidanou hodnotou kurzu je přesah diskutovaných témat a využití probíraných postupů rovněž do mimopracovního kontextu.
Manipulace a jak se proti ní bránit v pomáhajících profesích
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
1 990 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Efektivní týmová spolupráce v sociálních službách
Akreditovaný vzdělávací program motivuje účastníky vzdělávání k týmové spolupráci prostřednictvím případových studií a příkladů z praxe v sociálních službách. Vysvětluje pojmy pracovní skupina a pracovní tým a jaký je mezi nimi rozdíl. Orientuje se…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Přístup zaměřený na člověka - úvod
Akreditovaný kurz seznamuje účastníky s přístupem zaměřeným na člověka a možnostmi jeho využití při práci s klienty v sociálních službách a sociální práci. Přístup zaměřený na člověka poskytuje oporu pro komunikaci s klientem, práci se vztahem,…
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno
Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme
Vyjednávání je velkou součástí našeho života. Denně vyjednáváme v zaměstnání se svými kolegy, nadřízenými, podřízenými, dodavateli a zákazníky ohledně cen, smluv, kvality a mnohých dalších věcí. V neposlední řadě také denně vyjednáváme v našich…
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit
Kurz se zaměřuje na oblast psychohygieny všedního dne s cílem více prozkoumat a pochopit svou vlastní osobnost a naučit se ji respektovat, nikoliv popírat.
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno
Základy krizové intervence 2
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro…
Od 3.4.2024 (+1 další)
CETERAS s.r.o.
Základy práce s traumatizovaným klientem
Kurz je určen pro pracovníky pomáhajících profesí. Účastníci se seznámí se spouštěči a projevy traumatu, a to jak v jeho podobě akutní, tak v podobě posttraumatické stresové reakce. Kurz se zaměřuje na samotné rozeznání traumatizovaného klienta a…
5.6.2024 - 6.6.2024
CETERAS s.r.o.