Sociální sítě jsou nejmocnějším nástrojem pro online reklamu. Ví všechno o všech. I to, že rádi nakupujete oblečení, jezdíte na horském kole, vaříte a posloucháte klasickou hudbu. Klíčem pro úspěšnou reklamu je precizní zacílení, které sociální sítě umožňují. Levně, rychle a efektivně.
Chcete se naučit, jak oslovit přesně ty zákazníky, kteří mají o váš produkt zájem? Přijďte na přednášku s H1.cz a dozvíte se, jak vypadá kvalitní reklama na sociálních sítích, zejména na Facebooku.
Co se od Štěpána Trnky dozvíte?
Štěpán je v oblasti online marketingu a zvláště placené reklamy jako ryba ve vodě. Před H1.cz pracoval v reklamní agentuře Ogilvy jako Account Executive, poté přesedlal do stáje GroupM Interaction, kde se půl roku soustředil pouze na reklamy na sociálních sítích. V H1.cz se kromě social ads věnuje i klasické PPC reklamě ve vyhledávání. Zkušeností má na rozdávání, stará se o velké klienty jako je třeba Generali nebo e-shop s módou Halens.cz.
Datum konání: 3.6.2015, 18:00
Místo konání: JIC INMEC, Purkyňova 649/127, Brno - Medlánky
Více informací zde: https://www.jic.cz/akce/prvni-streda-s-h1-reklama-na-facebooku/