Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu

Pořadatel kurzu:
PhDr. Antonín BRYKS

Popis kurzu:
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které
chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a
profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii,
komunikaci a gastronomii se účastníci naučí:

Základy efektivní komunikace – jak správně komunikovat, prezentovat se, oblékat, a jak řešit náročné situace.
Profesionální etiketa – zásady správného chování v pracovním prostředí, společenská konverzace, oblékání a etické jednání.
Techniky zvládání konfliktů – jak diplomaticky řešit konfliktní situace, zvládat „trapasy“ a budovat pozitivní vztahy.
Základy obsluhy – jak správně podávat nápoje a pokrmy, jak připravit stůl a jaký inventář používat.
Psychologické
aspekty v komunikaci – identifikace motivací a diagnostika
zákazníka/klienta, techniky pro zlepšení vzorců komunikace.

Součástí semináře je také praktický výklad o správné obsluze, kde se účastníci seznámí s technologickými postupy při přípravě občerstvení a podávání pokrmů a nápojů.Na semináři se účastníci seznámí s těmito tématy:

    Jak komunikovat, prezentovat se a správně se oblékat.
    Jak vyřešit konfliktní a náročné situace.
    Jak efektivně telefonovat a zvládat sociální situace.
    Jak podávat nápoje a pokrmy s ohledem na profesionální standardy.

Program semináře zahrnuje diskuse a prostor pro dotazy.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu
28.5.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

PERSONÁLNÍ AKADEMIE (pouze nástavbový modul)
Pojďte s námi profesně růst a staňte se součástí našeho nového kurzu nazvaného Personální akademie, který umožňuje nejen získat mnoho nových poznatků z pracovněprávní a personální praxe, ale případným zájemcům umožňuje složit zkoušku pro profesní…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
25.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
ZMĚNY V OBLASTI MZDOVÉ A PERSONÁLNÍ AGENDY V ROCE 2026
Seminář je určen pro mzdové účetní, personalisty a ostatní zaměstnance, kteří chtějí získat ucelený přehled o změnách ve mzdové účtárně v roce 2025 (změny v pracovněprávní oblasti, v oblasti daní, pojistného na zdravotní pojištění a sociální…
27.11.2025
Ing. Růžena KLÍMOVÁ

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Asertivní komunikace
Asertivita je schopnost prosadit svůj názor, avšak ne na úkor druhých. V průběhu semináře se dozvíte PROČ je z psychologického hlediska, tak těžké říct NE! Zaměříme se na vzorce myšlení, které nám v tom brání. Seznámíte se s tím, CO to asertivita je…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Náročné komunikační situace a řešení konfliktů
Co lze považovat za náročnou komunikační situaci? Jak konflikt ještě nevyhrotit? Je možné se nachystat na rozhovor, ve kterém hrozí konflikt? Je pro Vás v komunikaci s druhými lidmi něco náročného? Díky kurzu se dozvíte odpovědi na tyto a mnoho…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii, komunikaci a gastronomii se účastníci naučí: Základy efektivní…
24.9.2025
PhDr. Antonín BRYKS