Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu

Pořadatel kurzu:
PhDr. Antonín BRYKS

Popis kurzu:
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které
chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a
profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii,
komunikaci a gastronomii se účastníci naučí:

Základy efektivní komunikace – jak správně komunikovat, prezentovat se, oblékat, a jak řešit náročné situace.
Profesionální etiketa – zásady správného chování v pracovním prostředí, společenská konverzace, oblékání a etické jednání.
Techniky zvládání konfliktů – jak diplomaticky řešit konfliktní situace, zvládat „trapasy“ a budovat pozitivní vztahy.
Základy obsluhy – jak správně podávat nápoje a pokrmy, jak připravit stůl a jaký inventář používat.
Psychologické
aspekty v komunikaci – identifikace motivací a diagnostika
zákazníka/klienta, techniky pro zlepšení vzorců komunikace.

Součástí semináře je také praktický výklad o správné obsluze, kde se účastníci seznámí s technologickými postupy při přípravě občerstvení a podávání pokrmů a nápojů.Na semináři se účastníci seznámí s těmito tématy:

    Jak komunikovat, prezentovat se a správně se oblékat.
    Jak vyřešit konfliktní a náročné situace.
    Jak efektivně telefonovat a zvládat sociální situace.
    Jak podávat nápoje a pokrmy s ohledem na profesionální standardy.

Program semináře zahrnuje diskuse a prostor pro dotazy.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu
12.11.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Odhalte jazykový potenciál stávajících / budoucích zaměstnanců
Pokud potřebujete rychle a efektivně otestovat jazykové dovednosti uchazečů při náboru svých zaměstnanců nebo zjistit jazykovou úroveň Vašich zaměstnanců, připravili jsme službu přesně pro Vás! Umíme provést testování nejméně 15 jazyků v krátkém…
Na dotaz
ASPENA jazyková škola, s.r.o.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii, komunikaci a gastronomii se účastníci naučí: Základy efektivní…
3.12.2025
PhDr. Antonín BRYKS
Umění jednat s negativními nebo toxickými lidmi
Vaše schopnost jednat s negativními lidmi bude mít větší vliv na Váš celkový úspěch a štěstí než jakákoli jiná dovednost, kterou můžete rozvíjet. Je snadné jednat s pozitivními lidmi, ale skutečná kvalita Vaší osobnosti se ukáže tehdy, kdy je…
10.12.2025
Mgr. Ing. Ivana Vodová

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Asertivita a konfliktní situace - online kurz
Program semináře: Asertivita je klíčová dovednost, která umožňuje jasně a sebevědomě vyjadřovat své názory, potřeby a hranice, aniž by docházelo ke konfliktům nebo manipulaci. Toto školení pomůže účastníkům pochopit rozdíly mezi pasivním,…
2.12.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
8.10.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK