Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu

Pořadatel kurzu:
PhDr. Antonín BRYKS

Popis kurzu:
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které
chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a
profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii,
komunikaci a gastronomii se účastníci naučí:

Základy efektivní komunikace – jak správně komunikovat, prezentovat se, oblékat, a jak řešit náročné situace.
Profesionální etiketa – zásady správného chování v pracovním prostředí, společenská konverzace, oblékání a etické jednání.
Techniky zvládání konfliktů – jak diplomaticky řešit konfliktní situace, zvládat „trapasy“ a budovat pozitivní vztahy.
Základy obsluhy – jak správně podávat nápoje a pokrmy, jak připravit stůl a jaký inventář používat.
Psychologické
aspekty v komunikaci – identifikace motivací a diagnostika
zákazníka/klienta, techniky pro zlepšení vzorců komunikace.

Součástí semináře je také praktický výklad o správné obsluze, kde se účastníci seznámí s technologickými postupy při přípravě občerstvení a podávání pokrmů a nápojů.Na semináři se účastníci seznámí s těmito tématy:

    Jak komunikovat, prezentovat se a správně se oblékat.
    Jak vyřešit konfliktní a náročné situace.
    Jak efektivně telefonovat a zvládat sociální situace.
    Jak podávat nápoje a pokrmy s ohledem na profesionální standardy.

Program semináře zahrnuje diskuse a prostor pro dotazy.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu
12.11.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
17.1.2026 - 21.3.2026
Orange Academy s.r.o.
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
24.1.2026 - 28.3.2026
Orange Academy s.r.o.
Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě se…
Seminář je zaměřen prakticky. Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele na úseku odměňování, jak vypadá platový výměr, máte správně zpracován vnitřní platový předpis? Jak na osobní příplatky, jak na odměny. Na co si dát pozor při kontrolách ze strany…
11.12.2025
JUDr. Hana POLÁKOVÁ

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vedení spolupracovníků a poskytování zpětné vazby
Vedete menší či větší pracovní kolektiv a chcete, aby Vaši lidé pracovali samostatně, efektivně a nesli odpovědnost za vlastní výkon? Potřebujete čas od času někomu něco vytknout a rádi byste byli při kritice konstruktivní? Na tomto semináři získáte…
19.11.2025
Mgr. Ing. Ivana Vodová
Asertivní komunikace
Umět asertivně komunikovat svoje názory a myšlenky je dobrý základ výbavy každého manažera. Díky asertivní komunikaci se můžete vyhnout hrozbě konfliktu s druhými lidmi a rozhovor nepřekračuje hranice nebo práva druhého člověka. Cíle kurzu: - …
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení pozice.…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK