Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a efektivně kritizovat

Popis kurzu:
Jsme připraveni přijmout kritiku?
Umíme věcně kritizovat?
Uspějme v konfliktu.
Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace.
Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení pozice.
Obsah semináře:
- Konflikt.
- Druhy konfliktů.
- Pojem „vystupňování konfliktu“ jako automatický mechanismus.
- Techniky zvládání konfliktu v situacích, kdy je člověk přímým účastníkem konfliktu, nebo „jen“ vnější silou, která do konfliktu zasahuje.
Diskuse, dotazy.

Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a efektivně kritizovat
3.12.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
25.9.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
23.9.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry - online kurz
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické nástroje…
15.10.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
4.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Mobbing a Bossing
Program: • Úvod do problematiky • Kořeny a formy agrese • Specifika mobbingu a bossingu v příkladech • Mechanismus a řešení konfliktů • Role managementu • Cvičení
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Jak vytvářet dobré vztahy
Cílem semináře je dát jeho účastníkům praktické rady, jak si počínat při vytváření a udržování dobrých mezilidských vztahů. Obsah semináře Víte, že o charakteru Vašich vztahů s lidmi rozhoduje především to, jaký vztah máte sami k sobě? Na semináři…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.