Personální práce v činnosti vedoucích odborů, oddělení a personalistů úřadů obce a města

Popis kurzu:
1. Zahájení, představení, struktura přednášky.

2. Řízení lidských zdrojů („ŘLZ“), postavení a činnost personalisty a jeho součinnost s vedoucími zaměstnanci.

3. Základní právní předpisy v oblasti personální práce – zákon o obcích, zákon o úřednících, zákoník práce, nařízení vlády o platových poměrech ve veřejné správě a službách ad.

4. Základní personální činnosti:

výběr zaměstnanců a správné vedení výběrového pohovoru; hodnocení zaměstnanců a jejich motivace; vzdělávání zaměstnanců a péče o ně, vnitrofiremní kultura a sociální klima; ukončování pracovního poměru, a s tím spojené stresové situace.

Komunikace se zaměstnanci a jejich poznávání pro účely manažerské a personální práce:

poznávání osobností zaměstnanců; verbální komunikace, naslouchání; praktické nacvičování neverbální komunikace (řeč těla); poznávání manipulátorů.

5. Vyhledávání, výběr a přijímání zaměstnanců.

6. Personální evidence, vedení osobních spisů.

7. Hodnocení zaměstnanců:

formální a neformální hodnocení; vedení hodnotícího rozhovoru; hlavní chyby hodnotitele v hodnocení zaměstnanců; hlavní chyby v hodnocení.

8. Motivace zaměstnanců:

motiv; pozitivní a negativní motivace; motivace a odměňování.

9. Stres v manažerské práci a jeho minimalizace:

eustres a distres; chronický stres a akutní stres; stres, imunita a zdraví; možnosti péče o sebe a minimalizace stresu /byliny, homeopatika, pozitivní myšlení, péče o sebe/.

10. Dotazy, diskuse, závěr.
Personální práce v činnosti vedoucích odborů, oddělení a personalistů úřadů obce a města
28.4.2026
Brno
Prezenční
informace Cena
2 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Asistent/ka - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní…
Kurz je určen pro ty: kteří si chtějí prohloubit znalosti v oblasti administrativy, komunikace, společenského chování a legislativy související s prací asistenta/asistentky, a kteří chtějí znát náplň…
3.3.2026 - 9.4.2026
Orange Academy s.r.o.
Právní vztahy k dřevinám rostoucím mimo les v praxi
1. Principy právní ochrany dřevin rostoucích mimo les v zákoně č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny Princip ochrany, princip péče, princip povolování kácení; Metodická instrukce MŽP k aplikaci § 8 a § 9 zákona, další metodické materiály MŽP…
16.12.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Efektivní on-line porady a schůzky
Principy vzdálené spolupráce, rozptýlení obav Nástroje pro vedení on-line porad a individuálních schůzek Důležitá pravidla a role pro on-line porady Specifika on-line individuálních schůzek
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Legislativa a zákony

Zadávání veřejných zakázek - jak na otevřené a zjednodušené…
Účastníci budou seznámeni s právní úpravou dvou nejčastějších druhů zadávacích řízení – otevřené a zjednodušené podlimitní řízení. Účastníci semináře získají veškeré potřebné znalosti pro úspěšné zadávání veřejných zakázek a schopnost správné…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
PŘÍPRAVNÝ KURZ K ABSOLVOVÁNÍ REALITNÍ ZKOUŠKY PODLE ZÁKONA O…
Proč je třeba mít realitní zkoušku? Zájemci o provozování realitního zprostředkování (ať již formou vlastní živnosti nebo v zaměstnaneckém či jiném spolupracujícím poměru pro jiného zprostředkovatele), kteří nově dle zákona o realitním…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Veřejné zakázky v praxi - z pohledu dodavatele
Veřejné zakázky tvoří v současnosti podstatnou možnost pro dodavatele, jak se uplanit na trhu. Orientace a znalost procesu veřejných zakázek tvoří předpoklad úspěšného vyhledávání příležitosti, předkládání nabídek i vlastní realizace ze strany…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Management a vedení lidí

Efektivní on-line porady a schůzky
Principy vzdálené spolupráce, rozptýlení obav Nástroje pro vedení on-line porad a individuálních schůzek Důležitá pravidla a role pro on-line porady Specifika on-line individuálních schůzek
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Efektivní řízení lidí a procesů ve firmě
Využijte naplno potenciál svých zaměstnanců, delegujte pravomoce, naučte se stanovovat a vyhodnocovat cíle.
Na dotaz
Sovia
Vedení týmu na dálku
Principy, výhody a úskalí vzdálené spolupráce Pohled manažera a lidí v týmu Jak vést efektivní porady Jak přistupovat k jednotlivým zaměstnancům Jak spolupracovat v rámci týmu (týmové plány, kalendář, úložiště)
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Ostatní

Vidimace a legalizace
Program semináře: Zákon č. 21/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, po novele Vyhláška č. 36/2006 Sb., po novele Přehled souvisejících právních předpisů Působnost na úseku ověřování Kdo může ověřovat Vidimace – pojem,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Účetnictví, daně a rozpočty příspěvkových organizací
Rekapitulace podstatných změn předpisů platných pro rok 2025, jejich výklady a stanoviska MFČR – například zákon o daních z příjmů, zákon o DPH – nové výklady, povinnosti pro evidenci majetku, jeho TZ a významných oprav, povinnosti při odregistraci.…
8.12.2025
Ing. Hana JURÁŇOVÁ
Aplikace správního řádu v praxi správních orgánů – správní…
Správní řízení a rozhodnutí. Správní řízení formální a neformální. Účel správního řízení a jeho postup v základních etapách. Rozhodnutí jako výsledek správního řízení. Charakteristické znaky a vlastnosti správního rozhodnutí. Náležitosti…
3.2.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
25.1.2026 - 29.3.2026
Orange Academy s.r.o.
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
17.1.2026 - 21.3.2026
Orange Academy s.r.o.
PERSONÁLNÍ AKADEMIE (pouze nástavbový modul)
Pojďte s námi profesně růst a staňte se součástí našeho nového kurzu nazvaného Personální akademie, který umožňuje nejen získat mnoho nových poznatků z pracovněprávní a personální praxe, ale případným zájemcům umožňuje složit zkoušku pro profesní…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.