Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry

Popis kurzu:



Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho
schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní
výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům
praktické nástroje pro zlepšení komunikačních dovedností, motivaci pracovníků a
rozvoj osobního leadershipu.
Účastníci získají nejen teoretické znalosti, ale také si vše vyzkouší
prostřednictvím praktických cvičení a modelových situací.




Cíle školení:

Zlepšit komunikační
dovednosti mistrů a jejich schopnost efektivně vést tým
Osvojit si techniky
naslouchání a empatie pro lepší porozumění podřízeným
Zvládat obtížné
situace a konflikty v pracovním kolektivu
Motivovat
zaměstnance nejen finančními, ale i nehmotnými faktory
Pracovat se svou
vlastní motivací a rozvíjet se v roli mistra





Obsah školení:
Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra

Jak správně
formulovat sdělení tak, aby bylo jasné a srozumitelné
Rozdíl mezi tím, co
říkám, jak to říkám a čím to říkám
Aktivní naslouchání
– proč je důležité a jak ho efektivně využívat

·        
Empatie - vcítění se do pozice podřízeného
Vedení a motivace spolupracovníků

Nástroje vedení lidí
v každodenní praxi mistra
Jak pracovat s
motivací podřízených
Co opravdu funguje
?– pracovní workshop
Finanční vs.
nefinanční motivace
Osobní přístup
mistra k motivaci zaměstnanců
Jaké nástroje
motivace poskytuje firma a co může přidat mistr
Sebemotivační prvky
– jak se motivovat, abych motivoval ostatní

Zpětná vazba a práce s chybami

Jak správně chválit
a kritizovat, aby to bylo efektivní
Pozitivní zpětná
vazba jako nástroj motivace





Závěr školení:

Shrnutí klíčových
poznatků
Prostor pro otázky a
sdílení zkušeností
Doporučení pro další
rozvoj a praktické využití dovedností v každodenní praxi

Toto školení je zaměřeno na praktické využití a interaktivní přístup,
aby účastníci získali nejen užitečné znalosti, ale také dovednosti, které mohou
ihned uplatnit ve své práci.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
4.11.2025
Prezenční
Cena
2 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

ZÁKONÍK PRÁCE – PRACOVNÍ DOBA – její rozvržení Z POHLEDU PRAXE…
Na semináři si osvojíte postupy při rozvrhování pracovní doby. Podrobně bude rozebrána problematika nerovnoměrného rozvržení pracovní doby a dalších forem (vícesměnné provozy, pružná pracovní doba, případně i konto pracovní doby) z pohledu zákoníku…
21.11.2025
Mgr. Vladimír ČERNÝ
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
12.12.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
ČSN 01 6910: Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory a…
Hlavním cílem vzdělávacího programu je seznámit cílovou skupinu s aktuálními trendy v oblasti úřední a obchodní korespondence a se změnami, které přinesla revidovaná norma ČSN 01 6910 Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory v roce 2014.…
4.11.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Technické profese a řemesla » Ostatní

Veřejné zakázky na stavební práce - online kurz
Veřejné zakázky na stavební práce jsou často nákladné a při špatné administraci a nedostatečné přípravě zadávacích podmínek veřejné zakázky se zadavateli mohou velmi vymstít. Do programu budou promítnuty i změny v souvislosti s aktuální novelou…
16.12.2025
Mgr. Martin BUDIŠ
Spisová a archivní služba
Spisová a archivní služba s přihlédnutím k eIDAS a GDPR – aktuálně. Seminář je určen veřejnoprávním a soukromoprávním původcům, kteří řeší otázku, jak prakticky zajistit nakládání s dokumenty v listinné i digitální podobě v souladu s archivní…
20.11.2025
Mgr. Hana BRZOBOHATÁ
Pneumatické systémy řízení-Úvod do pneumatiky
Kurz je určený pro vývojáře, konstruktéry, údržbáře strojírenských firem,kteří potřebují získat kvalifikaci v oboru pneumatických systémů řízení. Obsahová náplň: - vlastnosti a úprava stlačeného vzduchu - konstrukce a principy činnosti pneumatických…
Na dotaz
Střední škola technická a ekonomická Brno,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Komunikační typologie
Program: Ne vše je tak, jak to vypadá na první pohled. • Úvod do problematiky • Proč mít individuální přístup k různým lidem • Základní komunikační typologie jednotlivých typů osobností • Jak lze komunikovat s lidmi podle jejich typu modifikace…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
23.9.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Účinné taktiky ve vyjednávání
Vyjednávání ovlivňuje všechny aspekty našich životů. Vyjednáváme v obchodě, v práci, se svými přáteli, rodinnými příslušníky, sousedy. Přesto většina z nás dělá všechno proto, aby se vyhnula vyjednávání, protože se při něm necítí dobře. Díky…
4.11.2025
Nasťa MIKLOVÁ