Oční gymnastika II. - online kurz

Pořadatel kurzu:
Marlena VÍTKOVÁ DiS.

Popis kurzu:
Pokračující kurz pro ty, kteří se chtějí v péči o oči posunout dál. Náplní kurzu je intenzivní výuka rozšiřujících očních cviků a technik, které můžete rychle aplikovat při činnostech zatěžujících zrak.       
Program:  
•    Úvodní uvolnění očí a obličeje.
•    Zopakování nejdůležitějších cviků ze základního kurzu.
•    Nácvik nových cviků oční gymnastiky.
•    Techniky rychlé relaxace očí a celého těla.
•    Oči a stres. Efektivní snižování stresu a jeho vlivu na zrak.
•    Trénink dýchání očima.
•    Bazilišek na procvičení mrkání.
•    Křížové obraty, procvičení celého těla, očí a mozku.
•    Závěrečná relaxační automikromasáž očního okolí.
Metody výuky
Hlavní důraz semináře je kladen na intenzivní nácvik cviků na uvolnění očního napětí, posílení očních svalů, nácvik mrkání, oční relaxační cvičení. Výklad podpořený prezentací.
Upozornění:Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca dva dny před školením.
Oční gymnastika II. - online kurz
30.10.2025
Prezenční
Cena
2 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
8.7.2025 - 14.8.2025
Orange Academy s.r.o.
Sebevědomí a jeho využití v práci
Všichni můžeme žít spokojený život a dosáhnout svých životních cílů. Na naší cestě se nám někdy objeví překážky, které musíme překonat. Jaké jsou to vlastně překážky? Obvykle zjistíme, že největší brzdou k dosažení našich životních cílů, jsme to my…
18.11.2025
Mgr. Helena MACKOVÁ
Jak se bránit agresi a manipulaci
Komu je kurz určen: Vzdělávací kurz je určen všem, kteří se chtějí lépe a účinněji bránit agresivnímu a manipulativnímu jednání.   Přínos kurzu: Účastníci kurzu se seznamují s druhy a styly agrese, s metodami jak verbální i neverbální agresi zvládat…
29.9.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení pozice.…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Profesionální komunikace ve službách
Program: • Kompetenční model (soubor jasně daného pozorovatelného chování poskytovatelů služeb), který vychází z cílů, strategie a originality poskytovaných služeb. • Verbální komunikace, včetně profesionální etikety. • Neverbální komunikace,…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová