Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz

Popis kurzu:


Obsah vzdělávacího programu:



Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 



1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu



2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života



3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi ideály a realitou



4) smysl a smysluplnost práce, sociální a společenské opory



Techniky, relaxace, pozitivní emoce a jejich kontrola 



5) vylepšení kondice, pozitivní emoce a jejich kontrola



6) umění myslet sám na sebe



7) relaxace, volnočasové aktivity, techniky kotvení



Lektorka doplní výklad o praktické zkušenosti z praxe, o příklady a tipy s ohledem na svoji praxi sociální pracovnice.

UPOZORNĚNÍ:Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.
Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
19.11.2025
Prezenční
Cena
2 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Nezletilý cizinec bez doprovodu zákonných zástupců a rodiny…
Cílem semináře je posílení znalostí a kompetencí pracovníků orgánů sociálně-právní ochrany dětí při řešení případů nezletilých dětí-cizinců bez doprovodu zákonných zástupců a rodin-cizinců. Přednáška je také věnována pracovníkům školských institucí,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Hra jako koření práce s dětmi a dospívajícími
Kurz je zaměřen na rozvoj dovedností pracovníků v oblasti komunikace s klientem, zejména dětmi a dospívajícími, prostřednictvím využití herních a zážitkových prvků. Účastníci se seznámí s tím, jak vytvářet podpůrné a bezpečné prostředí pro rozhovor,…
5.11.2025
CETERAS s.r.o.
Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
Obsah vzdělávacího programu: Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika  1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu 2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života 3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi ideály a…
19.11.2025
Mgr. Marie VINKLEROVÁ DiS.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Rozvoj, motivace a inspirace zaměstnanců
Existují dva způsoby, jak můžete ovlivnit lidské chování. Člověka můžete přinutit, aby udělal to co chcete nebo ho můžete inspirovat. Ti, kteří dokážou inspirovat, dávají lidem důvěru, pocit smyslu a sounáležitosti, pomáhají lidem růst a dosáhnout…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii, komunikaci a gastronomii se účastníci naučí: Základy efektivní…
12.11.2025
PhDr. Antonín BRYKS
Trénink obchodních dovedností
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby. Určeno: Vedoucím prodejních týmů,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.