Popis kurzu: Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů?
Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po telefonu a zvyšování vlastní úspěšnosti prostřednictvím zdolávání námitek, požadavků či odmítnutí ze strany klienta/obchodního partnera. Na reálných telefonátech budete trénovat akviziční telefonování, ověříte si efektivnost trénovaného postupu a získáte individuální zpětnou vazbu k výkonu.
Seminář je určen pro:
• obchodní zástupce a specialisty obchodu
• pracovníky call center
• klientské pracovníky bank a finančních institucí
• všechny, jejichž práce zahrnuje akvizice a sjednávání schůzek po telefonu
Program semináře:
• management budoucího klienta
• akviziční plán aneb „znáte svoje čísla?“
• proces přeměny potenciálního klienta na klienta/obchodního partnera
• telefonické sjednání schůzky v systému akvizice
• pravidla pro zvýšení úspěšnosti prvního telefonického kontaktu
• algoritmus akvizičního telefonátu (osvědčený postup pro dohodnutí schůzky)
• „předehřívání“ telefonátu a jeho význam
• překonávání námitek a negativních (vyhýbavých) odpovědí, reakce na nejčastější námitky