Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu

Pořadatel kurzu:
Mgr. Ing. Ivana Vodová

Popis kurzu:
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů?

Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po telefonu a zvyšování vlastní úspěšnosti prostřednictvím zdolávání námitek, požadavků či odmítnutí ze strany klienta/obchodního partnera. Na reálných telefonátech budete trénovat akviziční telefonování, ověříte si efektivnost trénovaného postupu a získáte individuální zpětnou vazbu k výkonu.

Seminář je určen pro:

• obchodní zástupce a specialisty obchodu

• pracovníky call center

• klientské pracovníky bank a finančních institucí

• všechny, jejichž práce zahrnuje akvizice a sjednávání schůzek po telefonu

Program semináře:

• management budoucího klienta

• akviziční plán aneb „znáte svoje čísla?“

• proces přeměny potenciálního klienta na klienta/obchodního partnera

• telefonické sjednání schůzky v systému akvizice

• pravidla pro zvýšení úspěšnosti prvního telefonického kontaktu

• algoritmus akvizičního telefonátu (osvědčený postup pro dohodnutí schůzky)

• „předehřívání“ telefonátu a jeho význam  

• překonávání námitek a negativních (vyhýbavých) odpovědí, reakce na nejčastější námitky

• trénink sjednání schůzky telefonem, diskuse, zpětná vazba
Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu
19.11.2025
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Prevence syndromu vyhoření pro pomáhající profese
Workshop vedený formou skupinového koučinku. Hlavním cílem je nabídnout účastníkům prostor a vedení k tomu, aby získali praktické dovednosti, jakým způsobem mohou pečovat o svoji duševní pohodu v dlouhodobějším horizontu, zvládat stresové situace a…
Na dotaz
Mgr. Eva Valová- Koučiprovas
Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
12.12.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Služby zákazníkům » Ostatní

Hygienické minimum - online kurz
Popis kurzu: Pracovníci ve stravovacích službách (restaurace, jídelny) a při manipulaci s potravinami (výroba, zpracování, uvádění na trh) musí mít znalosti nutné k ochraně veřejného zdraví (ust. §19 zákona o ochraně veřejného zdraví č. 258/2000…
18.9.2025
Mgr. Silvie MAJTÁNOVÁ
Veřejné zakázky od A do Z - online kurz
Osvojte si vědomosti z problematiky zadávání veřejných zakázek, včetně konkrétních příkladů a řešení případových studií s ohledem na zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Seznamte se s jednotlivými fázemi výběrového řízení a…
13.11.2025
Mgr. Martin BUDIŠ
Aktuální změny v poskytování a oceňování služeb spojených s…
Služby závazně „upravené“ a „neupravené“ právními předpisy -klasifikace, charakteristika, logistika Stručný přehled právních předpisů ke službám spojeným s nájemním bydlením, – kritická analýza a východiska. Měření resp. indikace tepla k vytápění…
14.10.2025
Ing. Jiří SKUHRA CSc.