Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry

Popis kurzu:






Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho

schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní

výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům

praktické nástroje pro zlepšení komunikačních dovedností, motivaci pracovníků a

rozvoj osobního leadershipu.

Účastníci získají nejen teoretické znalosti, ale také si vše vyzkouší

prostřednictvím praktických cvičení a modelových situací.









Cíle školení:



Zlepšit komunikační

dovednosti mistrů a jejich schopnost efektivně vést tým

Osvojit si techniky

naslouchání a empatie pro lepší porozumění podřízeným

Zvládat obtížné

situace a konflikty v pracovním kolektivu

Motivovat

zaměstnance nejen finančními, ale i nehmotnými faktory

Pracovat se svou

vlastní motivací a rozvíjet se v roli mistra











Obsah školení:

Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra



Jak správně

formulovat sdělení tak, aby bylo jasné a srozumitelné

Rozdíl mezi tím, co

říkám, jak to říkám a čím to říkám

Aktivní naslouchání

– proč je důležité a jak ho efektivně využívat



·        

Empatie - vcítění se do pozice podřízeného

Vedení a motivace spolupracovníků



Nástroje vedení lidí

v každodenní praxi mistra

Jak pracovat s

motivací podřízených

Co opravdu funguje

?– pracovní workshop

Finanční vs.

nefinanční motivace

Osobní přístup

mistra k motivaci zaměstnanců

Jaké nástroje

motivace poskytuje firma a co může přidat mistr

Sebemotivační prvky

– jak se motivovat, abych motivoval ostatní



Zpětná vazba a práce s chybami



Jak správně chválit

a kritizovat, aby to bylo efektivní

Pozitivní zpětná

vazba jako nástroj motivace











Závěr školení:



Shrnutí klíčových

poznatků

Prostor pro otázky a

sdílení zkušeností

Doporučení pro další

rozvoj a praktické využití dovedností v každodenní praxi



Toto školení je zaměřeno na praktické využití a interaktivní přístup,

aby účastníci získali nejen užitečné znalosti, ale také dovednosti, které mohou

ihned uplatnit ve své práci.

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
16.12.2025
Prezenční
Cena
2 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Základy mediace – Rychlý a efektivní kurz
Potřebujete prohloubit znalosti v oblasti mediace, komunikace a vyjednávání? Zúčastněte se našeho Kurzu mediace pro pokročilé a doplňte teoretické a praktické znalosti od zkušených lektorů. Kurz je určen nejen pro absolventy základního mediačního…
15.1.2026 - 16.1.2026
PhDr. et Bc. Jan Kabát
Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě s důrazem…
Seminář je určen: vedoucím zaměstnancům, oddělení PaM, personalistům, mzdovým účetním příspěvkových organizací, samosprávy a částečně i zaměstnanců státní správy.Obsah semináře:? Obecné principy odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a…
17.12.2025
Ing. Lenka DUFKOVÁ
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
7.2.2026 - 11.4.2026
Orange Academy s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Technické profese a řemesla » Ostatní

Topenář
Účastníci kurzu se seznámí jak s teoretickými, tak praktickými znalostmi a dovednostmi v oboru Topenář. Obsah kurzu je upraven v souladu s Národní soustavou kvalifikací, s ohledem na naši dlouholetou zkušenost v oboru a požadavky zaměstnavatelů.
Na dotaz
Střední škola polytechnická Brno, Jílová,…
Hydraulické systémy řízení - Úvod do hydrauliky
Určeno pro kvalifikované dělníky, montéry, údržbáře, konstruktéry, projektanty a učitele. Obsahová náplň: - bezpečnost práce - fyzikální základy - struktura hydraulických mechanismů - konstrukce a činnost hydraulických prvků: - hydrogenerátory a…
Na dotaz
Střední škola technická a ekonomická Brno,…
Obsluha motorové pily a křovinořezu
Kurz je určen pro všechny, kteří při své práci používají ruční motorové řetězové pily a křovinořezu. Součástí kurzu je praktický výcvik v řezání, údržbě a jednoduchých opravách. Kurz je v rozsahu 40 vyučovacích hodin.
Na dotaz
Střední zahradnická škola Rajhrad,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
EMPATICKÁ KOMUNIKACE
„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat své dovednosti v oblasti empatické komunikace. Reflektuje skutečnost, že v profesní i…
18.12.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ
Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů? Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.