Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry

Popis kurzu:






Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho

schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní

výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům

praktické nástroje pro zlepšení komunikačních dovedností, motivaci pracovníků a

rozvoj osobního leadershipu.

Účastníci získají nejen teoretické znalosti, ale také si vše vyzkouší

prostřednictvím praktických cvičení a modelových situací.









Cíle školení:



Zlepšit komunikační

dovednosti mistrů a jejich schopnost efektivně vést tým

Osvojit si techniky

naslouchání a empatie pro lepší porozumění podřízeným

Zvládat obtížné

situace a konflikty v pracovním kolektivu

Motivovat

zaměstnance nejen finančními, ale i nehmotnými faktory

Pracovat se svou

vlastní motivací a rozvíjet se v roli mistra











Obsah školení:

Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra



Jak správně

formulovat sdělení tak, aby bylo jasné a srozumitelné

Rozdíl mezi tím, co

říkám, jak to říkám a čím to říkám

Aktivní naslouchání

– proč je důležité a jak ho efektivně využívat



·        

Empatie - vcítění se do pozice podřízeného

Vedení a motivace spolupracovníků



Nástroje vedení lidí

v každodenní praxi mistra

Jak pracovat s

motivací podřízených

Co opravdu funguje

?– pracovní workshop

Finanční vs.

nefinanční motivace

Osobní přístup

mistra k motivaci zaměstnanců

Jaké nástroje

motivace poskytuje firma a co může přidat mistr

Sebemotivační prvky

– jak se motivovat, abych motivoval ostatní



Zpětná vazba a práce s chybami



Jak správně chválit

a kritizovat, aby to bylo efektivní

Pozitivní zpětná

vazba jako nástroj motivace











Závěr školení:



Shrnutí klíčových

poznatků

Prostor pro otázky a

sdílení zkušeností

Doporučení pro další

rozvoj a praktické využití dovedností v každodenní praxi



Toto školení je zaměřeno na praktické využití a interaktivní přístup,

aby účastníci získali nejen užitečné znalosti, ale také dovednosti, které mohou

ihned uplatnit ve své práci.

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
16.12.2025
Prezenční
Cena
2 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
4.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Seminář o efektivní komunikaci a psychologii jednání - umění…
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. Účastníci se naučí praktické techniky pro zlepšení komunikace a sebepoznání, identifikují své silné a…
5.11.2025
PhDr. Antonín BRYKS
LinkedIn pro personalisty (praktické školení)
LinkedIn je profesní sociální síť, která poměrně rychle získává popularitu i v České republice a začíná být velmi oblíbená rovněž mezi personalisty, kteří LinkedIn využívají kupříkladu k sebevzdělávání, ale zejména pak k náboru nových zaměstnanců a…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Technické profese a řemesla » Ostatní

Spisová a archivní služba - školení zaměřené na oběh dokumentů…
Spisová a archivní služba - školení zaměřené na oběh dokumentů určené pro veřejnoprávní organizace. Novela zákona od 1. 1. 2025 a vyhlášky od 1. 7. 2024.   Seznámení posluchačů s pravidly pro oběh dokumentů dle zákona č. 499/2004 Sb., vyhlášky č.…
16.10.2025
Mgr. Jiří SEDLICKÝ
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
25.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
25.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

EMPATICKÁ KOMUNIKACE
„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat své dovednosti v oblasti empatické komunikace. Reflektuje skutečnost, že v profesní i…
18.12.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ
Trénink obchodních dovedností
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby. Určeno: Vedoucím prodejních týmů,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Služby Google a jejich praktické využití
Účastníci vzdělávacího programu získají ucelený přehled o využití cloudových služeb Google. Kurz se zaměřuje na praktické dovednosti a znalosti v oblastech zacílených na využívání cloudových služeb v různých oborech i v soukromém životě. Výuka je…
Na dotaz
Mendelova univerzita v Brně, PE fakulta