Proces kontroly ve veřejné správě a zpracování kontrolních zjištění

Popis kurzu:
Podmínky a formy kontroly – působnost zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, subsidiární použití zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kontrola v místech realizace, kontroly na dálku a jejich kombinace. 

Úkony předcházející zahájení kontroly – možnosti využití na praktických příkladech, povinnosti při těchto úkonech, případné navazující zahájení kontroly.

Pověření ke kontrole a zahájení kontroly – možnosti pověření (průkaz/písemné pověření), náležitosti pověření, možnosti zahájení kontroly dle způsobu provedení kontroly. 

Protokol o kontrole – povinné náležitosti protokolu, forma zpracování. 

Námitky a jejich vyřízení – stanovení lhůty pro podání námitek v protokolu o kontrole, podání námitek, zákonné lhůty, možnosti vyřízení námitek. 

Ukončení kontroly – možnosti ukončení. 

Výzva k vrácení (části) dotace – povinnosti dle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů, stanovení částky k vrácení části dotace, možnosti využití Pokynu GFŘ pro stanovení odvodů za porušení rozpočtové kázně. 

Zpracování kontrolního zjištění do protokolu – princip a vnímání kontrolních zjištění v protokolu o kontrole, struktura kontrolních zjištění. V interakci s účastníky bude v rámci semináře vytvořen obsah protokolu a zpracování vzorového kontrolního zjištění, v souladu s vydanými stanovisky Ministerstva vnitra a Ministerstva financí týkajících se kontrolní činnosti. 

 

V průběhu semináře budou prezentovány konkrétní příklady z praxe, týkající se daných oblastí.
Proces kontroly ve veřejné správě a zpracování kontrolních zjištění
9.10.2025
Olomouc
Prezenční
objednat Cena
2 290 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Efektivní on-line školení / webinář
Principy vzdálené komunikace, rozptýlení obav Nástroje a potřebné vybavení Specifika on-line kurzu a webináře Možnosti oživení kurzu a zapojení účastníků
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Veřejné zakázky – podlimitní a nadlimitní režim
Vzdělávací program je zaměřen na seznámení se se zákonem o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb., který je určen zadavatelům i dodavatelům veřejných zakázek a zaměřuje se rovněž na elektronizaci veřejných zakázek.
21.10.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Asistent/ka - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní…
Kurz je určen pro ty: kteří si chtějí prohloubit znalosti v oblasti administrativy, komunikace, společenského chování a legislativy související s prací asistenta/asistentky, a kteří chtějí znát náplň…
13.9.2025 - 15.11.2025
Orange Academy s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Legislativa a zákony

Archiv bez starostí
Nabízíme službu pro celou ČR. Vezmeme na sebe všechny starosti s Vašim archivem. Archiv fyzicky na místě uspořádáme a nastavíme všechny související procesy.
Na dotaz
Everesta, s.r.o.
Veřejné zakázky v praxi - z pohledu dodavatele
Veřejné zakázky tvoří v současnosti podstatnou možnost pro dodavatele, jak se uplanit na trhu. Orientace a znalost procesu veřejných zakázek tvoří předpoklad úspěšného vyhledávání příležitosti, předkládání nabídek i vlastní realizace ze strany…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Zákon o kontrole a zákon o finanční kontrole ve vzájemné vazbě
Program semináře: 1) Systém finanční kontroly 2) Vybraná ustanovení zákona o finanční kontrole 3) Procesní pravidla pro výkon veřejnosprávní kontroly dle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád) 4) Výklad zásadních ustanovení zákona o…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Ostatní

Proces kontroly ve veřejné správě a zpracování kontrolních…
Podmínky a formy kontroly – působnost zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, subsidiární použití zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kontrola v místech realizace, kontroly na…
27.11.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Doklady při dovozu a vývozu zboží
Pracovní seminář k problematice provádění celního řízení při dovozu a vývozu a se zaměřením na seznámí s nejčastějšími doklady používanými při dovozu a vývozu zboží, jejich účelu a použití. Seminář je určen pracovníkům společností zabývajících se…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Podávání zpětné vazby
Zpětná vazba je v dnešní době velmi ožehavé téma. Nevhodně podaná zpětná vazba zbytečně zvyšuje emoce a může vést ke zhoršení vztahů a snížení pracovního výkonu. Někdy naopak se zpětnou vazbu podávat bojíme a tak se stává, že v naší komunikaci chybí…
3.6.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Přijímání nových pracovníků
Projděte a nastavte si proces přijímání pracovníků od náboru, přes stanovení kompetencí pracovních pozic až po zapracování.
Na dotaz
Sovia
Čeština není dřina – úřední písemnosti v praxi (nejen pro…
Seminář sestává ze dvou hlavních vzdělávacích předmětů. Součástí jednotlivých vzdělávacích předmětů je diskuse vyplývající z dané problematiky. Pravopisné zásady češtiny včetně doporučení normy ČSN 01 6910: Úprava písemností zpracovaných…
16.9.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
4.5.2025 - 6.7.2025
Orange Academy s.r.o.