Asertivita v praxi

Popis kurzu:
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit manipulativnímu jednání, zdokonalit si komunikační dovednosti v symetrických (partnerských) i asymetrických vztazích (např. podřízený vs. nadřízený).
Obsah semináře: Asertivita jako jeden z nástrojů komunikace. Negativa a pozitiva asertivity. Reakce na problém, pasivní a agresivní jednání. Asertivní práva, včetně praktické aplikace. Kognitivní rekonstrukce. Asertivní techniky, jejich použití. Aktivní naslouchání, reakce zpětnou vazbou. Negativní dotazování, negativní aserce, kritika a reakce na ni. Zpětná vazba s účastníky, problémové oblasti, vysvětlení, diskuse.
Asertivita v praxi
27.11.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Relax pro Vaše oči při práci na počítači (oční gymnastika) -…
Při práci na počítači delší než dvě hodiny pociťuje až 80 % lidí tyto zrakové potíže: pálení, řezání, rozostřené vidění, dvojité obrazy, nemožnost zaostřit do dálky, bolest hlavy. Tyto problémy snižují efektivitu práce a přestávka přichází až v…
30.9.2025
Marlena VÍTKOVÁ DiS.
Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě se…
Seminář je zaměřen prakticky. Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele na úseku odměňování, jak vypadá platový výměr, máte správně zpracován vnitřní platový předpis?  Jak na osobní příplatky, jak na odměny. Na co si dát pozor při kontrolách ze strany…
11.12.2025
JUDr. Hana POLÁKOVÁ
Když čas není nepřítel – zvládejte pracovní výzvy bez stresu
„Nemám čas!“ „Nestíhám!“ „Kéž by měl den více hodin!“ Také máte pocit, že je čas spíše vaším nepřítelem než spojencem? Tento jednodenní seminář vás provede klíčovými principy efektivního time managementu a naučí vás, jak proměnit pracovní stres v…
8.10.2025
Aleš JIRÁSEK

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení pozice.…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
23.9.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
25.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.