Administrativní pracovník/Asistentka

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Administrativní pracovník/Asistentka

Pokud zvolíte odborné školení či doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro asistent(k)y či administrativní pracovníky, naučíte se vést profesionálně agendu sekretariátu, popř. svého nadřízeného. Samozřejmostí je zvládání práce na počítači a další každodenní činnosti v kanceláři. Součástí vzdělávacích kurzů jsou i komunikační dovednosti, zásady společenského chování a vystupování nebo základy orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými daty. Zkrátka veškerá administrativa od vedení kanceláře a porad až po správu úředních písemností, bez čehož se žádná firma neobejde.









Jak na PR a komunikaci sociální služby nebo neziskové organizace…
Organizujete propagační a fundraisingové akce? Chcete, aby byly skutečně vidět? Přihlaste se na náš akreditovaný kurz. Provede vás základy tvorby efektivní komunikační kampaně v oblasti sociálních služeb. Naučíte se, jak naplánovat úspěšnou…
11.6.2025
Diecézní charita Brno
Kontrola, terénní šetření a navazující správní řízení o ukládání…
1. Kontrola x terénní šetření, vztah k "navazujícím" správním řízením. Kontrola, (správní, státní) dozor, inspekce x místní (terénní) šetření (ohledání), monitorování, zjišťování stavu věci na místě; ujasnění pojmů a vhodnosti jednotlivých postupů v…
12.6.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Styly vedení a spolupráce v týmu
Seznamte se s konceptem různých týmových rolí a z toho vyplývajících preferencí chování v rámci týmové dynamiky. Na pokračujícím kurzu pro vedoucí pracovníky si budete moci udělat Belbinův test týmových rolí a pochopíte, jaké z toho vyplývají různé…
19.6.2025
Diecézní charita Brno
Archiv bez starostí
Nabízíme službu pro celou ČR. Vezmeme na sebe všechny starosti s Vašim archivem. Archiv fyzicky na místě uspořádáme a nastavíme všechny související procesy.
Na dotaz
Everesta, s.r.o.
Efektivní on-line porady a schůzky
Principy vzdálené spolupráce, rozptýlení obav Nástroje pro vedení on-line porad a individuálních schůzek Důležitá pravidla a role pro on-line porady Specifika on-line individuálních schůzek
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Efektivní on-line školení / webinář
Principy vzdálené komunikace, rozptýlení obav Nástroje a potřebné vybavení Specifika on-line kurzu a webináře Možnosti oživení kurzu a zapojení účastníků
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Chemie v týmu - kdo si s kým rozumí a jak fungují týmové role
Není jedno, s kým spolupracujeme. Hlavou zeď neprorazíš, je dobré si vybrat do týmu takové hráče, kteří nám pomohou v dosahování našich cílů.
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Individuální konzultace, individuální koučink, On the Job
HOME OFFICE, KARANTÉNA, PREVENTIVNÍ OPATŘENÍ?!? Týká se Vás to? Co situaci využít pro svůj profesní či osobnostní růst? Co si konečně udělat čas na věci, které odkládáme či hrneme před sebou, že až na ně někdy vyjde čas? Kostlivci většinou…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Mindset a práce se stresem
Nejistota, stres, změna – to vše může negativně ovlivnit naši obranyschopnost. Co získáte? Současná doba nás velmi přísně zkouší – je plná nejistoty, stresu, radikálních změn. To vše samozřejmě oslabuje zároveň naši imunitu. Je na nás, abychom tomu…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Písemná komunikace - vstřícně, srozumitelně a bez chyb aneb…
Probíhá Vaše komunikace s klienty převážně telefonickou a písemnou formou? Vysvětlit něco klientovi nebo jej přesvědčit touto cestou je podstatně složitější než při osobním jednání. Přijďte se proto s námi zdokonalit v efektivním vedení…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Písemná komunikace pro e-shopy, zákaznický servis a reklamační…
Buďte profesionály a naučte se komunikovat s klienty v on-line světě tak, aby každé slovo bylo bumerangem, který Vám přinese více spokojených zákazníků. Co získáte? Stanete se profesionály a naučíte se písemně komunikovat s klienty nejen e-mailem,…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Řešení stížností - písemně i telefonicky, s nadhledem
Poskytujete skvělé služby, děláte pro klienty první poslední, ale vždy se najde někdo, kdo není spokojený? Jste to Vy, kdo je ve firmě hromosvodem, po kterém padají všechny negativní emoce nespokojených zákazníků, a je toho na Vás někdy moc? Kazí…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
1 2 3 4