Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz

Popis kurzu:


Obsah vzdělávacího programu:



Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 



1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu



2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života



3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi ideály a realitou



4) smysl a smysluplnost práce, sociální a společenské opory



Techniky, relaxace, pozitivní emoce a jejich kontrola 



5) vylepšení kondice, pozitivní emoce a jejich kontrola



6) umění myslet sám na sebe



7) relaxace, volnočasové aktivity, techniky kotvení



Lektorka doplní výklad o praktické zkušenosti z praxe, o příklady a tipy s ohledem na svoji praxi sociální pracovnice.

UPOZORNĚNÍ:Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.
Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
15.12.2025
Prezenční
Cena
2 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem
Chcete porozumět vzniku agrese v obtížných situacích a konfliktech? Seznamte se s pravidly jednání, díky nimž lze projevům agrese předcházet. Získejte návod, který vede ke snížení agrese při jednání s druhými. Naučte se rozlišit typy konfliktů,…
14.10.2025
Diecézní charita Brno
Mediace - způsob řešení konfliktu, úvod
Kurz se věnuje teoretickému zázemí mediace i praktickému nácviku řešení konfliktů za pomoci mediátora. Účastníci se seznámí s tím, co je to mediace, se základními mediačními přístupy a klíčovými hodnotami mediace, se strukturou procesu facilitativní…
Na dotaz
Mediační centrum, z. s.
Nezletilý cizinec bez doprovodu zákonných zástupců a rodiny…
Cílem semináře je posílení znalostí a kompetencí pracovníků orgánů sociálně-právní ochrany dětí při řešení případů nezletilých dětí-cizinců bez doprovodu zákonných zástupců a rodin-cizinců. Přednáška je také věnována pracovníkům školských institucí,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Jak asertivně zvládnout náročnou komunikaci na pracovišti
Máte tendenci vyhýbat se konfliktům a obtížným situacím při jednání s klienty, kolegy, šéfem? Stává se vám, že odsouhlasíte pro vás nevýhodné návrhy, jen abyste si někoho nerozhněvali, aby nebyla hádka a dusno? Potom je tento kurz ideální pro vás.
9.12.2025
Diecézní charita Brno
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
27.11.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Psychologie v marketingu a obchodu
Skryté psychologické mechanismy rozhodování zákazníků a jak s nimi pracovat Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli? Z jakého důvodu působí na zákazníky prezentace jedné firmy…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.