Jak zvládat náročné komunikační situace

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Kurz je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.

Popis kurzu:
V průběhu kurzu se pracovníci seznámí s různými typy náročných komunikačních situací, naučí se způsoby, jak jim předcházet a zároveň, jak se zachovat, pokud nastanou.
Jednotlivá témata:

Co je komunikace?
Složky a roviny komunikace
Nedorozumění
Konflikty
Emočně vypjaté situace
Zdroje pro zvládání náročných komunikačních situací
Lektor: Mgr. Pavla Frňková

Nabyté znalosti a dovednosti:
Kurz vede pracovníky k tomu, aby se uměli vyvarovat nedorozumění s klienty či kolegy a v případě, že dojde ke konfliktu, jej uměli řešit tak, aby byly s výsledkem spokojené (nebo alespoň srozuměné) všechny strany konfliktu. Osvojí si také praktické techniky, které mohou využít při zvládání intenzivních emocí v komunikaci a to jak u sebe, tak u svých komunikačních partnerů (klientů, kolegů).

Jak zvládat náročné komunikační situace
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 000 Kč
Jak zvládat náročné komunikační situace
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 000 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy koučování dětí
Děti se snadno vypořádají s nejrůznějšími potížemi, budou-li mít na své cestě průvodce, který je kreativně a přiměřeně věku povede k rozvojovému typu přemýšlení. Zaměříme-li se spíše než na problém, na jeho řešení, ušetříme dítěti i sobě samým mnoho…
6.12.2024
CETERAS s.r.o.
Základní techniky muzikoterapie při práci s klientem
Účastníci se seznámí s muzikoterapií jako expresivní terapeutickou disciplínou využitelnou pro všechny klienty bez rozdílu zdravotního a sociálního omezení.
Na dotaz (+2 další)
Diecézní charita Brno
Zvládání agrese v kontaktu s klientem
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Praktická psychohygiena pro sociální pracovníky
Psychohygiena je pojem, který jsme všichni už slyšeli. Ne všichni ji ale aktivně praktikujeme, i když jsou nástroje psychohygieny potřebné a prospěšné. Sociální pracovníci a jiné pomáhající profese jsou skupiny lidí obzvlášť ohrožené vyhořením a…
Na dotaz
Evangelická akademie, Vyšší odborná škola…
Manipulace a jak se proti ní bránit v pomáhajících profesích
Hlavními cíli kurzu jsou rozeznání manipulativních postupů protistrany a umění vhodné reakce na manipulaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu. Kurz popisuje partnerské jednání založené na rovnováze ve vzájemném…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Verbální a neverbální komunikace v sociálních službách
Tento akreditovaný workshop je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí. V průběhu kurzu se pracovníci budou podrobně a sebezkušenostní formou zabývat jednotlivými složkami komunikace - verbální, neverbální a paraverbální, a budou se učit, jak…
Na dotaz
Diecézní charita Brno