Jak zvládat náročné komunikační situace

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Kurz je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.

Popis kurzu:
V průběhu kurzu se pracovníci seznámí s různými typy náročných komunikačních situací, naučí se způsoby, jak jim předcházet a zároveň, jak se zachovat, pokud nastanou.
Jednotlivá témata:
Co je komunikace?
Složky a roviny komunikace
Nedorozumění
Konflikty
Emočně vypjaté situace
Zdroje pro zvládání náročných komunikačních situací
Lektor: Mgr. Pavla Frňková

Nabyté znalosti a dovednosti:
Kurz vede pracovníky k tomu, aby se uměli vyvarovat nedorozumění s klienty či kolegy a v případě, že dojde ke konfliktu, jej uměli řešit tak, aby byly s výsledkem spokojené (nebo alespoň srozuměné) všechny strany konfliktu. Osvojí si také praktické techniky, které mohou využít při zvládání intenzivních emocí v komunikaci a to jak u sebe, tak u svých komunikačních partnerů (klientů, kolegů).

Jak zvládat náročné komunikační situace
24.4.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 640 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Kompetence opatrovanců a opatrovníků při poskytování sociální…
Klienty soc. služeb jsou fyzické  osoby plně svéprávné a také osoby, které mají omezeno právní jednání v určitých oblastech sociálního života. Klade-li právní jednání požadavky přesahující jeho způsobilost, je třeba nejen takovou osobu, ale i další…
25.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Základní techniky muzikoterapie při práci s klientem
Obohaťte svoji práci s klienty s tělesným, mentálním a kombinovaným postižením o prvky muzikoterapie.
16.4.2025
Diecézní charita Brno
Moderní přístupy k lidem s duševním onemocněním
Kurz „Moderní přístupy k lidem s duševním onemocněním“ se zaměřuje na pojetí člověka s duševním onemocněním jako samostatného, zplnomocněného a zotaveného člověka, který si řídí svůj život. Zaměříme se na koncepty, které nám pomohou člověka vést a…
13.6.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Dítě s traumatem a jeho socializace
Kurz Dítě s traumatem a jeho socializace se zaměřuje na problematiku výchovy dětí, jak v rodinách, tak v ústavní péči. Dále se zaměřuje na náhradní rodinnou péči. Chtěné či nechtěné dítě? Prvorozené děti a jejich sourozenci, to vše hraje velkou roli…
22.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Strategické plánování v organizaci
Kurz představuje proces strategického plánování včetně jeho úskalí. I sebelepší plán může ztroskotat na neochotě zaměstnanců měnit zažité stereotypy vlastní práce. Kdo je tedy nositelem myšlenky a realizátorem plánů? Kurz vám přiblíží jednotlivé…
20.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Základy práce s traumatizovaným klientem
Kurz je určen pro pracovníky pomáhajících profesí. Účastníci se seznámí se spouštěči a projevy traumatu, a to jak v jeho podobě akutní, tak v podobě posttraumatické stresové reakce. Kurz se zaměřuje na samotné rozeznání traumatizovaného klienta a…
19.3.2025 - 20.3.2025
CETERAS s.r.o.