Péče o sebe pro pečující

Anotace:
Kurz Péče o sebe pro pečující nabídne účastníkům možnosti a inspirace, jak v každodenním životě pečovat o sebe tak, aby to bylo účinné a dlouhodobě udržitelné.

Popis kurzu:
Tak jako jinde i v oblasti pracovníků pomáhajících profesí platí známé přísloví, že kovářova kobyla chodí bosa. Pracovníci jsou často odborníci na uspokojování potřeb svých klientů, naslouchají jim a pomáhají hledat adekvátní řešení jejich životních situací. Sami sobě však často nenaslouchají, ignorují své potřeby a když si tento fakt uvědomí, jsou zcela bezradní. Mnoho pracovníků v pomáhajících profesích nemá potřebné znalosti ani dovednosti, jak se o sebe starat. Lektor: PhDr. Michal Horák

Nabyté znalosti a dovednosti:
16 hodin akreditovaného vzdělávání

Péče o sebe pro pečující
10.11.2022 - 11.11.2022
Brno
Prezenční
Cena
2 630 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Přístup zaměřený na řešení v praxi
Kurz představí psychoterapeutický směr Přístup zaměřený na řešení a zaměří se na jeho využití v praxi sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Jednotlivá témata: Seznámení se s filozofií, myšlením a principy přístupu zaměřeného na…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Sandplaying
V rámci workshopu se naučíte pracovat s pískovištěm tak, abyste jej mohli flexibilně využívat v práci s rodinami a dětmi ve věku cca 3-11 let v kontextu poradenství i terapie. Workshop bude obsahovat část teoretickou i praktickou, nácvikovou i…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Imaginativní techniky při práci s klienty sociálních služeb Brno
Schopnost imaginace představuje velký potenciál pro osobní i profesní život člověka. Jak ji využít v individuální nebo skupinové práci s klienty se účastníci kurzu nejen dozvědí, ale budou si moci prakticky vyzkoušet a zažít různé techniky…
20.10.2022 - 21.10.2022
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Zásady přístupu a respektu k intimitě v praxi sociálních služeb…
Tématem kurzu jsou jednotlivé oblasti intimity (tělesná, psychologická a spirituální) a rozdíly v těchto oblastech mezi mužem a ženou, postupy a praktické rady, jak uchopit vzájemný respekt k intimitě mezi klientem a pečující osobou, a to i …
15.11.2022
Centrum sociálního a zdravotnického…
Telefonická krizová intervence
Akreditace MPSV č. A2019/0116-SP/PC Kurz Telefonická krizová intervence navazuje na kurz Základní krizová intervence předpokládá předchozí znalost zákonitostí krize a vybraných témat spojených s krizovými stavy člověka. Zaměřuje se na znalosti a…
Na dotaz
REMEDIUM Praha o.p.s.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia