Pořadatel kurzu:
CETERAS s.r.o.
Podkategorie:
Sociální péče
» Ostatní
Sociální péče
» Práce s klientem
Sociální péče
» Pracovník v sociálních službách
Anotace:
Kurz je zaměřen na rozvoj dovedností pracovníků v oblasti komunikace s klientem, zejména dětmi a dospívajícími, prostřednictvím využití herních a zážitkových prvků. Účastníci se seznámí s tím, jak vytvářet podpůrné a bezpečné prostředí pro rozhovor, které napomáhá navázání důvěry a efektivnější komunikaci, a jak pomocí jednoduchých aktivit podpořit zapojení klienta a jeho schopnost sdílení.
Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastníci si z kurzu odnesou:
rozvinuté komunikační dovednosti při práci s klientem – zejména s dětmi, mládeží nebo dospělými v obtížné životní situaci
dovednosti pro praktické využití jednoduchého herního a zážitkového prvku při své práci
schopnost, jak navrhnout a strukturovat rozhovor nebo skupinové setkání tak, aby byl klient nebo klienti zapojení a hledali svá originální řešení
základní orientaci v tématu reflexe a vlastní sebezkušenost s touto oblastí