Spolupráce s rodinou klienta v dialogickém přístupu

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Získejte efektivní nástroje, které vám pomohou zapojit rodiny uživatele do procesu poskytování sociální služby. Seznámíte se s rolí rodiny v životě člověka a formami spolupráce s rodinou uživatele sociální služby. Porozumíte přínosům i limitům, které nabízí. Prakticky si prohloubíte své komunikační dovednosti.

Popis kurzu:
Jednotlivá témata:
Role rodiny v životě člověka a formy spolupráce s rodinou
Komunikace s rodinou uživatele sociálních služeb
Problematické situace při práci s rodinou a jejich zvládání
Praktické zkušenosti, modelové situace vycházející z dotazů účastníků

Nabyté znalosti a dovednosti:
Naučíte se dobře navázat vztah s jednotlivými rodinnými příslušníky, i jak je přizvat k řešení aktuální situace nebo stanovovat hranice při jednání s rodinou. Lektorky: Mgr. Lucia Ukropová a Mgr. Kateřina Almqvist

Spolupráce s rodinou klienta v dialogickém přístupu
20.10.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
3 120 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Když je klientem sociální služby cizinec ONLINE
Jsou mezi vašimi klienty cizinci? Přijďte na nový kurz, na kterém se seznámíte s důležitými pojmy, zákony a ustanoveními. Dozvíte se také, na co si dávat pozor, aby vás nic nepřekvapilo, když vaši pomoc potřebuje cizinec.
30.4.2025
Diecézní charita Brno
Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem
Chcete porozumět vzniku agrese v obtížných situacích a konfliktech? Seznamte se s pravidly jednání, díky nimž lze projevům agrese předcházet. Získejte návod, který vede ke snížení agrese při jednání s druhými. Naučte se rozlišit typy konfliktů,…
Od 18.3.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Karty jako koření rozhovoru
Použití karet představuje způsob práce, který pomáhá otevírat nová témata, podporuje kreativitu. Práce s kartami může nastartovat hledání řešení, způsobit “aha” zážitek a akcelerovat poradenský proces, nebo pomoc navázat kontakt s klientem. Kurz je…
4.4.2025
CETERAS s.r.o.
Problematika domácího násilí páchaného na seniorech
Rozsah kurzu: 8 hodin Akreditace MPSV č. A2017/0315-SP/PC/VP Počet účastníků: 16
Na dotaz
SPONDEA, z.ú.
Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základy krizové intervence 2
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro…
Od 8.4.2025 (+2 další)
CETERAS s.r.o.
Focusing - metoda pro zvládání emocí a stresu
Kurz seznamuje účastníky s metodou Focusing - tělesně zakotvené prožívání a možnostmi jeho využití pro svoji vlastní duševní hygienu, zvládání vlastních emocí, zvládání stresu a sebereflexi, stejně jako pro zlepšení schopnosti empatie a naslouchání…
Od 27.2.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Závislost je jenom jedna - praktická orientace v problematice
Setkáváte se ve své sociální práci se závislostním chováním? Ať už jde o nelegální užívání návykových látek, závislost na alkoholu, nadužívání psychofarmak, patologické hráčství nebo kombinované závislosti, tento akreditovaný kurz vám poskytne…
17.6.2025 - 18.6.2025
Diecézní charita Brno