Jak zvládat náročné komunikační situace

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické techniky, které můžete využít při zvládání intenzivních emocí v komunikaci.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
informace Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

V pasti dluhů - jak pomoci klientovi v dluzích
Cílem kurzu je získání či navýšení finanční gramotnosti u pracovníků v pomáhajících profesích tak, aby byli schopni předcházet nevhodnému zadlužení i řešit předluženost u svých klientů. Absolventi kurzu získají přehled o finančních pojmech,…
Na dotaz (+1 další)
Společnost Podané ruce o.p.s.
Výcvik krizové intervence - 120 hodin
Výcvik absolventa vybaví kompetencemi pro pomoc tváří tvář i pro KI přes telefon. Výcvik je založen na poznání vlastních dovedností, ale i limitů či citlivých témat tak, aby po absolvování frekventant dokázal mít vlastní vědomé portfolio znalostí a…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.
Trénování paměti - jak se lépe učit a víc si pamatovat
Kurz účastníkům nabízí možnoti práce, praktické rady a typy jak pracovat se všemi skupinami seniorů, kteří mají poruchu paměti. Využití metody příjemného “šoku”, když senioři zjistí, že si toho ještě dost pamatují a zvýší si tak svoje sebevědomí a…
25.11.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Problematika domácího násilí páchaného na seniorech
Rozsah kurzu: 8 hodin Akreditace MPSV č. A2017/0315-SP/PC/VP Počet účastníků: 16
Na dotaz
SPONDEA, z.ú.
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
20.2.2026 - 30.3.2026
Zřetel, s.r.o.
Praktická psychohygiena pro sociální pracovníky
Psychohygiena je pojem, který jsme všichni už slyšeli. Ne všichni ji ale aktivně praktikujeme, i když jsou nástroje psychohygieny potřebné a prospěšné. Sociální pracovníci a jiné pomáhající profese jsou skupiny lidí obzvlášť ohrožené vyhořením a…
Na dotaz
Evangelická akademie, Vyšší odborná škola…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Krizové situace při práci s klientem SAS a NZDM
Účelem kurzu je připravit účastníky na krizové situace, které mohou nastat při klientské práci v Sociální službě pro rodiny s dětmi a v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež, a to jak v terénní, tak v ambulantní formě služby. Jako příklad těchto…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Základní metody tréninku paměti a psychomotoriky v aktivizaci…
Metody tréninku paměti i psychmotorická cvičení jsou prezentována s důrazem na praktické využití při aktivizaci klienta.
Na dotaz
Centrum sociálního a zdravotnického…
Motorická gramotnost a inhibice primitivních reflexů v práci s…
Kurz se zabývá významem rozvoje motoriky dítěte a jeho vlivu na učební dovednosti. Zaměřuje se na primitivní reflexy, jejichž přetrvávání může způsobovat jak specifické poruchy učení (dyslexie, dysgrafie, dyspraxie, ADHD, ADD) tak jiné psychické…
9.1.2026
CETERAS s.r.o.