Jak zvládat náročné komunikační situace

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické techniky, které můžete využít při zvládání intenzivních emocí v komunikaci.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit
Kurz se zaměřuje na oblast psychohygieny všedního dne s cílem více prozkoumat a pochopit svou vlastní osobnost a naučit se ji respektovat, nikoliv popírat.
Na dotaz (+3 další)
Diecézní charita Brno
Základní techniky muzikoterapie při práci s klientem
Účastníci se seznámí s muzikoterapií jako expresivní terapeutickou disciplínou využitelnou pro všechny klienty bez rozdílu zdravotního a sociálního omezení.
Na dotaz (+2 další)
Diecézní charita Brno
Reminiscence - využití vzpomínek
Kurz představí možnosti využití reminiscence, práce se vzpomínkami, se zaměřením na cílovou skupinu. Reminiscence, je vhodná technika nejenom pro seniorskou populaci, slouží jako nástroj, který může pomoci podpořit pocit vlastní důležitosti,…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Základy krizové intervence 2
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro…
Od 22.10.2024 (+1 další)
CETERAS s.r.o.
Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia
Jak zvládat náročné komunikační situace
Kurz je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
14.11.2024
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Představení psychosociálních dovedností v poradenském procesu
Cílem kurzu je rozvoj základních psychosociálních dovedností důležitých pro vykonávání poradenské praxe, získání a udržení spolupráce s klienty, hledání profesních a osobních hranic. Kurz je koncipovaný tak, aby se plně propojila teorie, praxe a…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Základy vedení asistovaného kontaktu
Cílem kurzu je seznámit profesionály v sociální práci s asistovaným kontaktem, jeho průběhem a způsobem práce. Účastníci se naučí postavit asistovaný kontakt, tak, aby byl bezpečný pro dítě, pracovníka, případně i ostatní účastníky setkání. Naučí se…
11.11.2024
CETERAS s.r.o.
Reminiscence - využití vzpomínek
Kurz představí možnosti využití reminiscence, práce se vzpomínkami, se zaměřením na cílovou skupinu. Reminiscence, je vhodná technika nejenom pro seniorskou populaci, slouží jako nástroj, který může pomoci podpořit pocit vlastní důležitosti,…
Na dotaz
Diecézní charita Brno