Jak zvládat náročné komunikační situace

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické techniky, které můžete využít při zvládání intenzivních emocí v komunikaci.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
informace Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Nástroje pro rozhodování v práci s klientem sociální služby
Cílem kurzu je seznámit účastníky s vybranými technikami a nástroji, které je možné nabídnout klientům v situacích rozhodování, a pomoci jim ujasnit si a naplánovat jejich další postup, či cíle. Vybrané nástroje a techniky vychází z koučovacího…
19.3.2026
CETERAS s.r.o.
Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia
Zuřivec - domácí násilí očima dítěte
Tento kurz prostřednictvím norského animovaného filmu Zuřivec umožňuje díky realisticky ztvárněné atmosféře panující v rodinném systému zasaženém domácím násilím lépe tomuto fenoménu porozumět a dát odborníkům prostor zaujmout k násilí a následné…
Na dotaz
Persefona, z. s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
9.1.2026 - 20.2.2026
Zřetel, s.r.o.
Základy koučování v sociálních službách
Hlavním cílem dvoudenního kurzu je seznámit účastníky s koučováním a koučovacím přístupem a nabídnout jim tak efektivní techniku uvolňování potenciálu a užitečný komunikační nástroj při řešení problémů. Účastníkům kurz nabídne rozšíření znalostí a…
27.8.2026 - 28.4.2026
CETERAS s.r.o.
Jak vést dokumentaci v sociální službě
Získejte informace o tom, jak vést dokumentaci v sociální službě. Na kurzu se dozvíte, co uvádět a kam, komu můžeme dokumentaci ukazovat, které údaje můžeme sdělovat, jak údaje zaznamenávat, jak k nim přistupovat a jak je chránit před zneužitím.…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základní principy praktické paliativní péče a doprovázení…
Kurz je akreditován MPSV ČR. Tématem kurzu jsou základní principy a specifika paliativní péče - postupy uspokojování tělesných potřeb klienta a komunikace s klientem s důrazem na zlepšení jeho psychického stavu.
18.3.2026
Centrum sociálního a zdravotnického…
Základy vedení asistovaného kontaktu
Cílem kurzu je seznámit profesionály v sociální práci s asistovaným kontaktem, jeho průběhem a způsobem práce. Účastníci se naučí postavit asistovaný kontakt, tak, aby byl bezpečný pro dítě, pracovníka, případně i ostatní účastníky setkání. Naučí se…
10.2.2026
CETERAS s.r.o.
Základy práce s traumatem u dětí
Kurz je určen pro pomáhající profesionály, kteří se v rámci své práce mohou setkat s dětským klientem, který zažil či zažívá potenciálně traumatizující situaci. Účastníci se v rámci kurzu seznámí se základními vybranými spouštěči traumatu obecně,…
Od 15.12.2025 (+1 další)
CETERAS s.r.o.