Jak zvládat náročné komunikační situace

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické techniky, které můžete využít při zvládání intenzivních emocí v komunikaci.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základní metody tréninku paměti a psychomotoriky v aktivizaci…
Metody tréninku paměti i psychmotorická cvičení jsou prezentována s důrazem na praktické využití při aktivizaci klienta.
Na dotaz
Centrum sociálního a zdravotnického…
Aplikovaná krizová intervence - práce s klienty se…
Akreditovaný kurz se věnuje problematice suicidálního chování, jeho příčinám, průběhu, možnostem detektovat varovné signály. Zaměřuje se na odhalení falešných představ o sebevraždách, na zpracování vztahu pracovníka k nim, reflexi tématu smrti a…
4.11.2025
Diecézní charita Brno
Jak využít techniky krizové intervence v pomáhajících profesích …
Projdeme si základy krizové intervence - základy krizového rozhovoru, jeho fáze a jaké techniky a nástroje máte v jednotlivých fázích k dispozici, jak v takových situacích reagovat, neublížit a situaci zklidnit. V kurzu budeme pracovat s modelovými…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Spolupráce s rodinou klienta v dialogickém přístupu
Získejte efektivní nástroje, které vám pomohou zapojit rodiny uživatele do procesu poskytování sociální služby. Seznámíte se s rolí rodiny v životě člověka a formami spolupráce s rodinou uživatele sociální služby. Porozumíte přínosům i limitům,…
20.10.2025
Diecézní charita Brno
Základy krizové intervence 2
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro…
Od 30.9.2025 (+2 další)
CETERAS s.r.o.
Motivace klienta ke změně v životě
Tento akreditovaný wokrshop je určen pracovníkům, kteří se věnují přímé poradenské práci se svými klienty, a to především dlouhodobějšího charakteru. Je inspirován modelem spolupráce s klientem nazývaným "motivační rozhovory", který je orientovaný…
23.9.2025 - 24.9.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základy emoční inteligence
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia
Gerontooblek - simulace stáří
Zážitkový workshop GERONTOOBLEK – simulace stáří je určen všem, kteří pracují se seniory nebo s osobami se zdravotním postižením. V teoretické části přednášky se lektor zaměřuje především na psychosociální změny, které přicházejí ve stáří, nebo…
22.1.2026
Zřetel, s.r.o.
Case management v sociální práci
16 vyučovacích hodin Charakteristika kurzu Kurz je úvodem do case managementu jakožto způsobu koordinované podpory v sociální práci. Kurz poskytne základy případové práce s lidmi, kteří se ocitají na okraji společnosti a ve větší míře u nich…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.