Jak zvládat náročné komunikační situace

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické techniky, které můžete využít při zvládání intenzivních emocí v komunikaci.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
informace Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Práce s agresí, vztekem a naštvaností
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet…
9.2.2026
CETERAS s.r.o.
Metody práce s dětmi s poruchou attachmentu
Kurz je postaven na nejnovějších poznatcích z oblasti terapeutické práce s dětmi s poruchou attachmentu a na nových metodách a intervencích, jak pracovat s rodinami a dětmi s takovou narušenou vztahovou vazbou. Lektorka absolvovala v roce 2018 v ČR…
22.4.2026 - 23.4.2026
CETERAS s.r.o.
V pasti dluhů - jak pomoci klientovi v dluzích
Cílem kurzu je získání či navýšení finanční gramotnosti u pracovníků v pomáhajících profesích tak, aby byli schopni předcházet nevhodnému zadlužení i řešit předluženost u svých klientů. Absolventi kurzu získají přehled o finančních pojmech,…
Na dotaz (+1 další)
Společnost Podané ruce o.p.s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Základy emoční inteligence
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia
Práce s agresí, vztekem a naštvaností
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet…
9.2.2026
CETERAS s.r.o.
Dítě jako oběť trestného činu
Seminář je zacílen pro orgány sociálně-právní ochrany dětí nebo neziskové organizace, které se setkávají s problematikou dítěte jako zvláště zranitelné oběti trestného činu. Cílem semináře je upevnit povědomí pracovníků veřejné správy a neziskového…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Úvod do poruch osobnosti
Získejte základní vhled do poruch osobnosti. Seznámíte se s tím, jak je definován pojem porucha osobnosti a s etiologickými faktory, které se podílí na jeho vzniku. Pochopíte, jaké jsou charakteristické rysy a projevy jedince s poruchou osobnosti -…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kurz je určen pro veškerou veřejnost. Na závěr obdrží účastník o absolvování kurzu Osvědčení s akreditací č. 2014/0519-PK
Na dotaz
Klvaňovo gymnázium a střední zdravotnická…
Představení psychosociálních dovedností v poradenském procesu
Cílem kurzu je rozvoj základních psychosociálních dovedností důležitých pro vykonávání poradenské praxe, získání a udržení spolupráce s klienty, hledání profesních a osobních hranic. Kurz je koncipovaný tak, aby se plně propojila teorie, praxe a…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.