Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry

Popis kurzu:



Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho
schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní
výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům
praktické nástroje pro zlepšení komunikačních dovedností, motivaci pracovníků a
rozvoj osobního leadershipu.
Účastníci získají nejen teoretické znalosti, ale také si vše vyzkouší
prostřednictvím praktických cvičení a modelových situací.




Cíle školení:

Zlepšit komunikační
dovednosti mistrů a jejich schopnost efektivně vést tým
Osvojit si techniky
naslouchání a empatie pro lepší porozumění podřízeným
Zvládat obtížné
situace a konflikty v pracovním kolektivu
Motivovat
zaměstnance nejen finančními, ale i nehmotnými faktory
Pracovat se svou
vlastní motivací a rozvíjet se v roli mistra





Obsah školení:
Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra

Jak správně
formulovat sdělení tak, aby bylo jasné a srozumitelné
Rozdíl mezi tím, co
říkám, jak to říkám a čím to říkám
Aktivní naslouchání
– proč je důležité a jak ho efektivně využívat

·        
Empatie - vcítění se do pozice podřízeného
Vedení a motivace spolupracovníků

Nástroje vedení lidí
v každodenní praxi mistra
Jak pracovat s
motivací podřízených
Co opravdu funguje
?– pracovní workshop
Finanční vs.
nefinanční motivace
Osobní přístup
mistra k motivaci zaměstnanců
Jaké nástroje
motivace poskytuje firma a co může přidat mistr
Sebemotivační prvky
– jak se motivovat, abych motivoval ostatní

Zpětná vazba a práce s chybami

Jak správně chválit
a kritizovat, aby to bylo efektivní
Pozitivní zpětná
vazba jako nástroj motivace





Závěr školení:

Shrnutí klíčových
poznatků
Prostor pro otázky a
sdílení zkušeností
Doporučení pro další
rozvoj a praktické využití dovedností v každodenní praxi

Toto školení je zaměřeno na praktické využití a interaktivní přístup,
aby účastníci získali nejen užitečné znalosti, ale také dovednosti, které mohou
ihned uplatnit ve své práci.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
25.11.2025
Prezenční
Cena
2 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
8.9.2025 - 15.10.2025
Orange Academy s.r.o.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
4.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
8.10.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Technické profese a řemesla » Ostatní

Veřejné zakázky z pohledu dodavatele pro začátečníky a mírně…
Školení by mělo účastníkům poskytnout základní informace o veřejných zakázkách, o druzích zadávacích řízení a jejich průběhu, o kvalifikaci dodavatelů, o obsahu a podání nabídky, o hodnocení a výběru nabídky a o možnostech napadení veřejné zakázky v…
25.8.2025
Mgr. Martin BUDIŠ
Spisová a archivní služba
Spisová a archivní služba s přihlédnutím k eIDAS a GDPR – aktuálně. Seminář je určen veřejnoprávním a soukromoprávním původcům, kteří řeší otázku, jak prakticky zajistit nakládání s dokumenty v listinné i digitální podobě v souladu s archivní…
20.11.2025
Mgr. Hana BRZOBOHATÁ
Pneumatické systémy řízení-Úvod do pneumatiky
Kurz je určený pro vývojáře, konstruktéry, údržbáře strojírenských firem,kteří potřebují získat kvalifikaci v oboru pneumatických systémů řízení. Obsahová náplň: - vlastnosti a úprava stlačeného vzduchu - konstrukce a principy činnosti pneumatických…
Na dotaz
Střední škola technická a ekonomická Brno,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
25.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Etika v profesním životě
Školení je určeno všem, kteří pracují s lidmi, při své práci se setkávají s nejrůznějšími dilematy a problémy, kladou si otázky, co je správné, co je vhodné, jak na různé situace reagovat a jak si přitom zachovat sebeúctu, pohodu, klid a vnitřní…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Komunikace s problematickým klientem
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať již jde o vztahy osobní nebo pracovní. Každé jednání je jiné, vždy v jednání však uplatňujeme…
16.9.2025
Mgr. Helena MACKOVÁ