Popis kurzu: Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách
Hodnocení zaměstnanců je významnou manažerskou kompetencí, která vyžaduje znalosti a praktické zkušenosti s vedením hodnotících rozhovorů.
Akreditovaný vzdělávací program se ve svém obsahu věnuje významu hodnocení zaměstnanců v rezortu sociálních služeb, různým systémům hodnocení a jejich využití v sociálních službách. Dále se zabývá cíli hodnocení, tvorbou hodnotících kritérií u různých cílových skupin zaměstnanců a jejich popisem a slovním pojmenováním. Zmiňuje metody hodnocení včetně sebehodnocení.
Dále poskytuje informace o přípravě a realizaci hodnocení v organizaci a průběhu hodnotícího rozhovoru s jednotlivými spolupracovníky manažera. Zahrnuje asertivní pochvalu a pokárání, principy pozitivní i kritické zpětné vazby. Upozorňuje na úskalí hodnocení a jak se jim vyvarovat.
Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách