ETIKETA V PRAXI – PROFESIONÁLNÍ VYSTUPOVÁNÍ – PROFESIONÁLNÍ IMAGE

Popis kurzu:
V první části školení prochází účastníci základním seznámením se zdvořilým a společenským chováním na pracovišti. Dále získávají znalosti kdo má v jaké situaci přednost, jak správně zdravit a představovat sebe či kolegy, nadřízené/podřízené. Důraz je kladen na správné používání profesních i akademických titulů. Zdůrazněny jsou odlišnosti pracovního styku v úřadě/ve firmě a na společenských akcích. Pozornost je také věnována vztahům nadřízených a podřízených a pozici hostitele v úřadu/ve firmě zvláště tomu, kdy má kdo přednost a jak se správně společensky postarat o VIP hosta. Co je to etiketa. Přednosti, seznamování, oslovování, titulování. Zvláštnosti v pozici nadřízeného x podřízeného. Přijímání oficiálních návštěv v úřadu/ ve firmě. Druhá část školení je věnována hlavně vztahu ke klientům - etiketě při pracovní komunikaci (osobní, telefonické, e-mailové) a v pracovních i pracovně-společenských událostech jako jsou porady, pracovní obědy, podepisování smluv, plesy, ceremoniály či předávání ocenění. Rozebrán je Etický kodex úředníků a zaměstnanců veřejné správy Vlády ČR a Služební předpis náměstka ministra vnitra pro státní službu, kterým se stanoví pravidla etiky státních zaměstnanců. Důraz je kladen na hranici mezi darem a úplatkem, přičemž je trénován způsob odmítnutí úplatku. Zmíněno je vhodné oblékání do úřadu/firmy a nepřípustné způsoby oblékání při práci s klienty a v dalších pracovních vztazích. V průběhu celého semináře, ale zvláště pak v závěru jsou shrnuty způsoby řešení nepříjemných či konfliktních situací a společenských přešlapů zvl. při jednáních. Komunikace na pracovišti, s nadřízenými, s podřízenými, s klienty, s konfliktními klienty. Pracovně-společenské události (ceremonie apod.). Vhodné a nevhodné oblékání do úřadu/firmy. Etický kodex. Pravidla etiky zaměstnanců. Úplatky a dary (jak s nimi zacházet). Konflikty a společenské přešlapy. Při školení je kladem důraz na praktické ukázky i nácviky, seminář je proložen video ukázkami různých situací nebo problémů, kterým lze čelit v praxi.
ETIKETA V PRAXI – PROFESIONÁLNÍ VYSTUPOVÁNÍ – PROFESIONÁLNÍ IMAGE
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
1 790 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Efektivní on-line porady a schůzky
Principy vzdálené spolupráce, rozptýlení obav Nástroje pro vedení on-line porad a individuálních schůzek Důležitá pravidla a role pro on-line porady Specifika on-line individuálních schůzek
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Archivnictví a spisová služba - Jak správně nakládat s…
Cílové skupiny získají informace o nových právních předpisech v oblasti vedení spisové služby, tvorbě a obsahu spisových řádů a skartačních plánů, jakož si i prohloubí organizační a pracovní návyky související se správným administrativním chodem…
27.5.2021
Vzdělávací agentura PROFESIM®
JAK SPRÁVNĚ A EFEKTIVNĚ DORUČOVAT
¦ Význam a účel doručování ve správním procesu. ¦ Úprava doručování v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád. ¦ Společná ustanovení k doručování. ¦ Doručování: - fyzickým osobám, - právnickým osobám. ¦ Datové schránky. …
Na dotaz
Vzdělávací agentura PROFESIM®

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Management a vedení lidí

Efektivní on-line porady a schůzky
Principy vzdálené spolupráce, rozptýlení obav Nástroje pro vedení on-line porad a individuálních schůzek Důležitá pravidla a role pro on-line porady Specifika on-line individuálních schůzek
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Manažerské minimum
Program: • Úvod do managementu • Otázky řízení x vedení • Komunikace s různými typy lidí • Motivace x stimulace • Modul podle zadavatele nebo konkrétní skupiny (delegování, hodnocení, vedení porad, ...) • Cvičení pro praxi...
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Individuální konzultace, individuální koučink, On the Job
HOME OFFICE, KARANTÉNA, PREVENTIVNÍ OPATŘENÍ?!? Týká se Vás to? Co situaci využít pro svůj profesní či osobnostní růst? Co si konečně udělat čas na věci, které odkládáme či hrneme před sebou, že až na ně někdy vyjde čas? Kostlivci většinou…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace