Základy profesionálního vystupování

Anotace:
Jednáte osobně s klienty? Případně s nimi telefonujete? Potřebujete dobře reprezentovat váš úřad nebo firmu? Pak je tu pro vás kurz Základů profesionálního vystupování.

Popis kurzu:
Profesionální mluva – jak se vyhnout např. zanechání špatného dojmu, nesprávnému pochopení toho, co jsme řekli, ze strany klienta nebo slovní vatě.

Řeč těla – jak si nepokazit profesionální komunikaci např. nevhodnými gesty, chybějícím očním kontaktem nebo nesprávným podáním ruky.

Jak odbourat trému – z komunikace s lidmi a veřejného vystupování, jak využít to dobré na trémě.

Jak pracovat s hlasem, aby nám druzí dobře rozuměli, jak se vyhnout monotónnímu projevu.

Komunikace po telefonu – jak se vyhnout chybám a působit profesionálně i bez osobního setkání.



Poznatky ze všech částí kurzu vychází ze zkušeností mnohokrát ověřených v praxi. Tipy z teoretických částí kurzu si vyzkoušíte v praktických cvičeních.
Základy profesionálního vystupování
11.6.2026
Brno
Prezenční
informace Cena
2 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

DPH u obcí, měst, statutárních měst, hl. města Prahy, krajů i…
Aktuality a změny v oblasti DPH 2026 a 2027. 1. Definice nemovité věci, stavby a služeb vztahujících se k nemovitosti. 2. Místo plnění u služeb, kde nemovitost tvoří konstruktivní prvek. 3. Určení povinné osoby k přiznání daně (včetně…
27.1.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Řešení stížností - písemně i telefonicky, s nadhledem
Poskytujete skvělé služby, děláte pro klienty první poslední, ale vždy se najde někdo, kdo není spokojený? Jste to Vy, kdo je ve firmě hromosvodem, po kterém padají všechny negativní emoce nespokojených zákazníků, a je toho na Vás někdy moc? Kazí…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Kontrola podle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád…
1. Kontrola a postupy, které nejsou kontrolou podle kontrolního řádu Kontrola, dozor, dohled, inspekce, pojmové znaky kontroly x místní (terénní) šetření (ohledání), monitorování, zjišťování stavu věci na místě; ujasnění pojmů a vhodnosti…
23.4.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Management a vedení lidí

Manažerské minimum
Program: • Úvod do managementu • Otázky řízení x vedení • Komunikace s různými typy lidí • Motivace x stimulace • Modul podle zadavatele nebo konkrétní skupiny (delegování, hodnocení, vedení porad, ...) • Cvičení pro praxi...
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Přijímání nových pracovníků
Projděte a nastavte si proces přijímání pracovníků od náboru, přes stanovení kompetencí pracovních pozic až po zapracování.
Na dotaz
Sovia
Vedení týmu na dálku
Principy, výhody a úskalí vzdálené spolupráce Pohled manažera a lidí v týmu Jak vést efektivní porady Jak přistupovat k jednotlivým zaměstnancům Jak spolupracovat v rámci týmu (týmové plány, kalendář, úložiště)
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Ostatní

Fakturace v přeshraničním obchodu a službách (včetně účtování…
Cíl semináře: Seminář reaguje na potřebu ekonomických úseků (účtáren) nakládat s daňovými doklady od zahraničních partnerů a jejich řádnou evidenci pro daňové a účetní potřeby. Je adresován těm účtárnám, které vystavují a přijímají daňové doklady od…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Veřejné zakázky v praxi - z pohledu dodavatele
Veřejné zakázky tvoří v současnosti podstatnou možnost pro dodavatele, jak se uplanit na trhu. Orientace a znalost procesu veřejných zakázek tvoří předpoklad úspěšného vyhledávání příležitosti, předkládání nabídek i vlastní realizace ze strany…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Příprava na nové volební období v činnosti orgánů obcí a měst z…
Cílová skupina: Vedoucí zaměstnanci a pracovníci obecních a městských úřadů, kteří zabezpečují agendy orgánů obcí a měst.
16.6.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Vnitřní předpisy zaměstnavatele (pracovní řád a vnitropodnikové…
Cílem semináře je seznámení zaměstnavatelů a personalistů s koncepcí vnitřních předpisů. Vše doplněno o praktické příklady a prostor pro praktické dotazy účastníků! Seminář je určen pro účastníky na pozici zaměstnance i zaměstnavatele, začátečníky i…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Využití koučovacích prvků v manažerské praxi
Koučování je dnes velmi populární, na druhou stranu je to slovo, které je často nadužíváno a někdy se jím označují věci, které s koučováním nemají nic společného. To je důvod, proč někteří lidé toto slovo nemají rádi. V našem kurzu si společně…
12.2.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Vedení a motivace týmu
Respekt a úcta. Oboje potřebujeme, oboje si zasloužíme. Naučte se hájit své potřeby a názory způsobem, který respektuje vás i jiné. Asertivní komunikace se dá naučit. Využití kurzu V pracovním prostředí i osobním životě zažíváme situace a způsoby…
5.3.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…