Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery

Popis kurzu:






Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich

splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s

nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže,

jak se vyhnout autoritativnímu řízení a místo toho si vybudovat respekt díky

empatické komunikaci a porozumění individuálním potřebám vašich

spolupracovníků. Naučíte se, jak podpořit motivaci svého týmu, udržet jejich

nasazení i v náročných situacích a jak překonávat vlastní demotivaci.









Cíle školení:



Osvojíte si

komunikační dovednosti nezbytné pro efektivní vedení lidí.

Zlepšíte svou

schopnost empatie a aktivního naslouchání.

Naučíte se motivovat

své zaměstnance hmotnými i nehmotnými faktory.

Porozumíte

psychologii demotivace a získáte nástroje pro její překonání.











Pro koho je kurz určen:



Ředitele firem,

manažery a vedoucí pracovníky.

HR manažery a

personalisty.

Vedoucí týmů v

soukromém i veřejném sektoru.

Pracovníky neziskových

organizací, kteří řídí týmy.

Každého, kdo chce

zlepšit své dovednosti v oblasti vedení a motivace lidí.











Obsah školení:

Komunikační dovednosti manažera



Jak správně

komunikovat, aby vám lidé naslouchali

Důležitost

neverbální komunikace a osobního působení

Empatie a aktivní

naslouchání jako klíč k úspěšné komunikaci



Efektivní vedení týmu



Hlavní odpovědnosti

manažera při řízení týmu

Nástroje vedení a

jejich využití v praxi

Brainstorming jako

metoda týmového rozhodování



Vedení a motivace spolupracovníků



Jak efektivně

pracovat s motivací podřízených

Klíčové nástroje pro

vedení lidí v každodenní praxi manažera

Co skutečně funguje?

– pracovní workshop zaměřený na praktické zkušenosti

Finanční vs.

nefinanční motivace – co má větší vliv?

Jaký osobní přístup

k motivaci zaměstnanců může mít manažer?

Jaké motivační

nástroje poskytuje firma a co může přidat manažer sám?

Sebemotivační prvky

– jak se motivovat, abych mohl motivovat ostatní











Závěr školení:



Shrnutí klíčových

poznatků

Zpětná vazba



Tento kurz vám poskytne konkrétní nástroje a praktické dovednosti pro

efektivní vedení lidí. Naučíte se motivovat svůj tým, posílit spolupráci a

přistupovat k vedení s větší jistotou a empatií.

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
22.10.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Management a vedení lidí

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
12.12.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Řízení lidí v době změny
Trénink je určen jak manažerům, leaderům, kteří potřebují umět dosahovat cílů skrze své týmy v dobách, které nejsou jednoduché.
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se…
12.12.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

LETNÍ ŠKOLA ZÁKONÍKU PRÁCE - 2denní online kurz
Cílem semináře je seznámení účastníků se základními pracovněprávními instituty, se kterými se lze v praxi nejčastěji setkat a bez kterých se neobejde žádný zaměstnanec HR, stejně tak i sdělení poznatků z praxe a jak se vyvarovat nejčastějším chybám…
17.7.2025
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam…
Čeština není dřina – úřední písemnosti v praxi (nejen pro…
Seminář sestává ze dvou hlavních vzdělávacích předmětů. Součástí jednotlivých vzdělávacích předmětů je diskuse vyplývající z dané problematiky. Pravopisné zásady češtiny včetně doporučení normy ČSN 01 6910: Úprava písemností zpracovaných…
16.9.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
19.7.2025 - 20.9.2025
Orange Academy s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

EMPATICKÁ KOMUNIKACE
„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat své dovednosti v oblasti empatické komunikace. Reflektuje skutečnost, že v profesní i…
18.12.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ
Psychologie v marketingu a obchodu
Skryté psychologické mechanismy rozhodování zákazníků a jak s nimi pracovat Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli? Z jakého důvodu působí na zákazníky prezentace jedné firmy…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
11.11.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK