Účinné taktiky ve vyjednávání

Pořadatel kurzu:
Nasťa MIKLOVÁ

Popis kurzu:
Vyjednávání ovlivňuje všechny aspekty našich životů. Vyjednáváme v obchodě, v práci, se svými přáteli, rodinnými příslušníky, sousedy. Přesto většina z nás dělá všechno proto, aby se vyhnula vyjednávání, protože se při něm necítí dobře. Díky nástrojům, které se naučíte používat, dokážete směřovat každé vyjednávání k nejlepšímu možnému výsledku.
Cíl semináře: Umět přesvědčit a prosadit své záměry a plány
Co se naučíte:


Pochopit na jakých úrovních komunikujeme, a jak to můžeme využít při vyjednávání

Rozpoznat různé styly myšlení a umět je efektivně používat

Jak efektivně komunikovat s lidmi za použití jejich způsobů a forem komunikace

Reagovat a umět jednat v emočně vypjatých situacích

Jak správně volit slova, abychom dosáhli požadovaného výsledku

Jednoduchou 3 krokovou metodu strategie vyjednávání

Pokládat kalibrované otázky a cíleně je nasměrovat k řešení vašich problémů

Jakou strategii při vyjednávání použít na jednotlivé typy lidí

Používat jazykové vzorce - jednoduchá slova a věty, kterými zvýšíte svůj vliv na ostatní
Účinné taktiky ve vyjednávání
4.11.2025
Prezenční
Cena
2 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Management a vedení lidí

Individuální konzultace, individuální koučink, On the Job
HOME OFFICE, KARANTÉNA, PREVENTIVNÍ OPATŘENÍ?!? Týká se Vás to? Co situaci využít pro svůj profesní či osobnostní růst? Co si konečně udělat čas na věci, které odkládáme či hrneme před sebou, že až na ně někdy vyjde čas? Kostlivci většinou…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Umění jednat s negativními nebo toxickými lidmi
Vaše schopnost jednat s negativními lidmi bude mít větší vliv na Váš celkový úspěch a štěstí než jakákoli jiná dovednost, kterou můžete rozvíjet. Je snadné jednat s pozitivními lidmi, ale skutečná kvalita Vaší osobnosti se ukáže tehdy, kdy je…
10.12.2025
Mgr. Ing. Ivana Vodová
Manažerské minimum
Program: • Úvod do managementu • Otázky řízení x vedení • Komunikace s různými typy lidí • Motivace x stimulace • Modul podle zadavatele nebo konkrétní skupiny (delegování, hodnocení, vedení porad, ...) • Cvičení pro praxi...
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení pozice.…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii, komunikaci a gastronomii se účastníci naučí: Základy efektivní…
3.12.2025
PhDr. Antonín BRYKS
Prezentační minimum
Program: • Základní postup při přípravě prezentace • Typy struktur podle účelu prezentace • Prvky řeči těla, které ovlivňují projev v pozitivním i negativním smyslu • Zahájení a ukončení prezentace • Chvíle pro otázky a odpovědi • Využití techniky …
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová