Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne

Anotace:
Seminář je určen pro: pracovníky ve státní správě, personalisty, vedoucí pracovníky, manažery a všechny, kteří mají potřebu se sebevzdělávat a asertivně komunikovat a chtějí se lépe prosadit v pracovním i soukromém životě. Cíl: rozšířit si vědomosti a dovednosti v oblasti asertivity.

Popis kurzu:
Pasivní, agresivní a asertivní projevy těla.

Základní asertivní dovednosti zaměstnance.

Interaktivní program, jehož součástí je individuální a skupinová práce, praktické ukázky, hlavní zásady a pojetí asertivních postupů.

Nácvik asertivního prosazování požadavků.

Vliv manipulativního jednání na výsledek jednání.

Typy a projevy manipulace.

Techniky jak reagovat na ironii - útočnou kritiku - neoprávněnou kritiku apod.

Strategie komunikace s agresivním člověkem - ukázka a nácvik.

Asertivní práva.

Asertivní techniky - technika otevřených dveří, negativní otázky, negativní aserce.

Umět přijímat a vyslovovat kritiku.

Diskuze - odpovědi na dotazy.
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
19.5.2026
Brno
Prezenční
informace Cena
2 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Time management

Zavádění změn v organizaci
Změna je konstantní. Jako lídr byste měl/a být schopný/á změny v organizaci efektivně prosazovat a zavádět, pokud to situace vyžaduje, tak i pomoct svým zaměstnancům změny zvládnout. Cíle kurzu: - seznámit se s různými koncepty procesu řízení…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Náročné komunikační situace a řešení konfliktů
Co lze považovat za náročnou komunikační situaci? Jak konflikt ještě nevyhrotit? Je možné se nachystat na rozhovor, ve kterém hrozí konflikt? Je pro Vás v komunikaci s druhými lidmi něco náročného? Díky kurzu se dozvíte odpovědi na tyto a mnoho…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Syndrom vyhoření
Že je lepší shořet než vyhasínat? Určitě nedoporučíme ani jeden extrém. Syndromu vyhoření můžete úspěšně předejít nebo ho včas zaregistrovat, když víte, jaké má podoby. Cíle kurzu: - seznámit se s fázemi a průběhem syndromu vyhoření - jak…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
3.2.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Vedení spolupracovníků a poskytování zpětné vazby
Vedete menší či větší pracovní kolektiv a chcete, aby Vaši lidé pracovali samostatně, efektivně a nesli odpovědnost za vlastní výkon? Potřebujete čas od času někomu něco vytknout a rádi byste byli při kritice konstruktivní? Na tomto semináři získáte…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Osobní rozvoj a asertivita

Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
12.3.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Pryč se zlozvyky - buduj nové návyky
Každý z nás má nějaký ten zlozvyk. Někdo jich má méně, jiný více. Ale podařilo se vám v poslední době některého z nich se zbavit? Je to pro vás těžké? A přemýšleli jste, co taková změna chování s sebou může přinést?
Na dotaz
AVVEN PROGRESS s.r.o.
Sebeobrana pro ženy s využitím pepřového spreje
Náplň kurzu: 1. Základy osobní bezpečnosti a prevence rizik 2. Psychologie stresu a krizového chování 3. Právní rámec nutné obrany a krajní nouze 4. Typy pepřových sprejů, správné použití a taktika 5. Praktický nácvik s inertními (cvičnými) spreji 6…
31.1.2026
Masarykova univerzita, Fakulta sportovních…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Ostatní

Asertivní komunikace
Umět asertivně komunikovat svoje názory a myšlenky je dobrý základ výbavy každého manažera. Díky asertivní komunikaci se můžete vyhnout hrozbě konfliktu s druhými lidmi a rozhovor nepřekračuje hranice nebo práva druhého člověka. Cíle kurzu: - …
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
12.3.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
23.4.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…