Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry

Popis kurzu:



Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho
schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní
výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům
praktické nástroje pro zlepšení komunikačních dovedností, motivaci pracovníků a
rozvoj osobního leadershipu.
Účastníci získají nejen teoretické znalosti, ale také si vše vyzkouší
prostřednictvím praktických cvičení a modelových situací.




Cíle školení:

Zlepšit komunikační
dovednosti mistrů a jejich schopnost efektivně vést tým
Osvojit si techniky
naslouchání a empatie pro lepší porozumění podřízeným
Zvládat obtížné
situace a konflikty v pracovním kolektivu
Motivovat
zaměstnance nejen finančními, ale i nehmotnými faktory
Pracovat se svou
vlastní motivací a rozvíjet se v roli mistra





Obsah školení:
Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra

Jak správně
formulovat sdělení tak, aby bylo jasné a srozumitelné
Rozdíl mezi tím, co
říkám, jak to říkám a čím to říkám
Aktivní naslouchání
– proč je důležité a jak ho efektivně využívat

·        
Empatie - vcítění se do pozice podřízeného
Vedení a motivace spolupracovníků

Nástroje vedení lidí
v každodenní praxi mistra
Jak pracovat s
motivací podřízených
Co opravdu funguje
?– pracovní workshop
Finanční vs.
nefinanční motivace
Osobní přístup
mistra k motivaci zaměstnanců
Jaké nástroje
motivace poskytuje firma a co může přidat mistr
Sebemotivační prvky
– jak se motivovat, abych motivoval ostatní

Zpětná vazba a práce s chybami

Jak správně chválit
a kritizovat, aby to bylo efektivní
Pozitivní zpětná
vazba jako nástroj motivace





Závěr školení:

Shrnutí klíčových
poznatků
Prostor pro otázky a
sdílení zkušeností
Doporučení pro další
rozvoj a praktické využití dovedností v každodenní praxi

Toto školení je zaměřeno na praktické využití a interaktivní přístup,
aby účastníci získali nejen užitečné znalosti, ale také dovednosti, které mohou
ihned uplatnit ve své práci.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
3.6.2025
Prezenční
Cena
2 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Proces kontroly ve veřejné správě a zpracování kontrolních…
Podmínky a formy kontroly – působnost zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, subsidiární použití zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kontrola v místech realizace, kontroly na…
27.11.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
EMPATICKÁ KOMUNIKACE
„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat své dovednosti v oblasti empatické komunikace. Reflektuje skutečnost, že v profesní i osobní…
18.12.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
8.10.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Technické profese a řemesla » Ostatní

Montér suchých staveb (odpolední kurz, výuční list)
Kurz je koncipován jako zdokonalovací, jehož cílem je příprava zájemců na složení zkoušek z požadovaných profesních kvalifikací určených systémem NSK (národní soustava kvalifikací). Kurz je veden formou přednášek a praktických ukázek. Vybraná témata…
Na dotaz
Střední škola a Vyšší odborná škola…
Štíhlá výroba/Lean management ve výrobě
Seminář je určen manažerům první linie – mistři, předáci, vedoucí týmů, vedoucí výroby a všem zájemcům. Cílem semináře je seznámit účastníky se základními principy štíhlé výroby, naučit je správně rozpoznat zdroje plýtvání a umět vhodně použít dané…
4.11.2025
Ing. Lenka MORIS CIRKLOVÁ
Strojní mechanik
Absolvent se naučí ručně a strojní opracovávat kovy řezáním, pilováním, vrtáním, pájením apod., ručně a strojně zhotovovat prvky kovových konstrukcí, montovat, údržovat a opravovat strojní celky a zařízení, základy strojního obrábění kovů,…
Na dotaz
Střední škola stavebních řemesel Brno…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
16.12.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Profesionální komunikace ve službách
Program: • Kompetenční model (soubor jasně daného pozorovatelného chování poskytovatelů služeb), který vychází z cílů, strategie a originality poskytovaných služeb. • Verbální komunikace, včetně profesionální etikety. • Neverbální komunikace,…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Mobbing a Bossing
Program: • Úvod do problematiky • Kořeny a formy agrese • Specifika mobbingu a bossingu v příkladech • Mechanismus a řešení konfliktů • Role managementu • Cvičení
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová