Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz

Popis kurzu:

Obsah vzdělávacího programu:

Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 

1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu

2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života

3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi ideály a realitou

4) smysl a smysluplnost práce, sociální a společenské opory

Techniky, relaxace, pozitivní emoce a jejich kontrola 

5) vylepšení kondice, pozitivní emoce a jejich kontrola

6) umění myslet sám na sebe

7) relaxace, volnočasové aktivity, techniky kotvení

Lektorka doplní výklad o praktické zkušenosti z praxe, o příklady a tipy s ohledem na svoji praxi sociální pracovnice.
UPOZORNĚNÍ:Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.
Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
19.11.2025
Prezenční
Cena
2 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem
Chcete porozumět vzniku agrese v obtížných situacích a konfliktech? Seznamte se s pravidly jednání, díky nimž lze projevům agrese předcházet. Získejte návod, který vede ke snížení agrese při jednání s druhými. Naučte se rozlišit typy konfliktů,…
14.10.2025
Diecézní charita Brno
Přístup zaměřený na člověka - úvod
Akreditovaný kurz seznamuje účastníky s přístupem zaměřeným na člověka a možnostmi jeho využití při práci s klienty v sociálních službách a sociální práci. Přístup zaměřený na člověka poskytuje oporu pro komunikaci s klientem, práci se vztahem,…
21.10.2025
Diecézní charita Brno
Gerontooblek - simulace stáří
Zážitkový workshop GERONTOOBLEK – simulace stáří je určen všem, kteří pracují se seniory nebo s osobami se zdravotním postižením. V teoretické části přednášky se lektor zaměřuje především na psychosociální změny, které přicházejí ve stáří, nebo…
22.1.2026
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
30.9.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Komunikační typologie
Program: Ne vše je tak, jak to vypadá na první pohled. • Úvod do problematiky • Proč mít individuální přístup k různým lidem • Základní komunikační typologie jednotlivých typů osobností • Jak lze komunikovat s lidmi podle jejich typu modifikace…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
11.11.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK