Pravidla a normy chování v pracovním kolektivu

Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.

Popis kurzu:
Kurz Pravidla a normy chování v pracovním kolektivu je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce, kteří se každodenně profesně setkávají v pracovních a také osobních vztazích. Obsahem vzdělávacího programu je seznámení s pravidly a normami chování na pracovišti, objasnění výhod jejich využívání a vysvětlení rizik v případech jejich zanedbávání nebo obcházení.  

Nabyté znalosti a dovednosti:

Cílem kurzu je rozvoj znalostí konkrétních norem a pravidel chování a vztahů v pracovním kolektivu, které jsou účinnou zárukou každodenního vytváření dobrých profesních vztahů a příjemné firemní kultury. Účastníci budou mít možnost prakticky prodiskutovat jednotlivá témata a společně s lektorem hledat možnosti a řešení pro konkrétní zlepšení v jejich pracovních kolektivech a také rozvinout znalosti na modelových příkladech. V praktické části budou účastníci konkrétní dovednosti prakticky aplikovat při hledání řešení reálných případů, které vzejdou z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.    

Pravidla a normy chování v pracovním kolektivu
10.4.2025
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 690 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Slovní sebeobrana
Vzdělávací program Slovní sebeobrana je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s rodinou…
16.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Nezbytnost životních krizí jako součást práce v pomáhajících…
Součástí sociální práce je pravidelná zpětná vazba, jak ke klientům, tak ke kolegům či sobě samému. Jednou z příčin životní nepohody klienta může být také nepříznivé sociální resp. vztahové prostředí, nepodporující rodinné vzorce, nepřijetí či…
12.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Zbav se bolesti - patologické pohybové stereotypy pracovníků…
Trápí vás bolavé tělo a záda kvůli práci v pomáhající profesi? Tento kurz vás naučí, jak s tělem pracovat, aby po náročném práci bolelo co nejméně. Zjistíte, jaké je správné držení těla a naučíte se užitečné cviky i uvolňovací techniky. To vše…
Od 13.6.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
Školení je zaměřeno na vědomou schopnost nastavení a udržení hranic při práci s klientem. Vyjasňuje pojem profesionální vztah pomocí spojení teorie s příklady z praxe. Zahrnuje do profesionality lidskost a autentickou osobnost pracovníka tak, aby…
17.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky bezdomovectví
Kurz seznamuje účastníky se základními informacemi o problematice bezdomovectví. Budou seznámeni s charakteristikou bezdomovectví a jeho legislativním rámce, jednotlivými definicemi, příčinami, formami a typy bezdomovectví. V neposlední řadě se v…
24.3.2025
Zřetel, s.r.o.
Příprava poskytovatele sociálních služeb na inspekci kvality
Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou inspekcí kvality sociálních služeb v celé její šíři a aktuálním zněním, zmenšit obavu z inspekcí kvality a posílit a podpořit motivaci k důkladné a kontinuální práci poskytovatelů na standardech…
14.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina, díky níž je možné navázat proaktivní komunikaci s…
2.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka“ je zacílen především na sociální pracovníky pracující nebo přicházející do kontaktu s předluženými klienty. V rámci kursu budou jeho účastníci seznámeni se základními pojmy z oblasti…
Na dotaz (+1 další)
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Praktická psychologie pro pracovníky v sociální oblasti
Kurz se zaměřuje na získání znalostí z psychologie uplatnitelných v praxi, které mohou pracovníci v sociální oblasti využít při práci s klienty (témata osobnosti klienta, vztahů, potřeb, emocí, motivací), souvislosti s chováním a jednáním klientů.…
23.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Nezbytnost životních krizí jako součást práce v pomáhajících…
Součástí sociální práce je pravidelná zpětná vazba, jak ke klientům, tak ke kolegům či sobě samému. Jednou z příčin životní nepohody klienta může být také nepříznivé sociální resp. vztahové prostředí, nepodporující rodinné vzorce, nepřijetí či…
6.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů
Fyziologické potřeby, bezpečí, uznání, seberealizace a kognitivní potřeby klientů. Změny v seniorském věku, medicínské, sociální. Instabilita, poruchy hybnosti, pokles svalové síly, poruchy zraku aj. Potřeba bezpečného prostředí pro klienty. Péče…
9.6.2025 - 10.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální…
12.5.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Sabotéři v naší hlavě. Čím nám kazí život a jak jim přestat…
Koncept sabotérů vychází z teorie o pozitivní inteligenci a takzvaném PQ mozku. Jedná se o velmi účinný koučovací a sebekoučovací koncept využitelný jak pro samotné pracovníky a jejich osobnostní růst, zralost a udržitelnost  v práci, tak i pro…
19.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Využití všímavosti (mindfulness) při zvládání stresu v…
V každodenní praxi v sociálních službách jsme vystaveni situacím, ve kterých zažíváme spěch, stres, tlak a celkové přetížení. Okolnosti nám často nedovolují se těmto situacím zcela vyhnout. Můžeme se ale naučit nový přístup, díky kterému je budeme…
23.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy,…
15.4.2025
Zřetel, s.r.o.