Proaktivní práce s emocemi a revitalizační strategie při práci s lidmi

Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.

Popis kurzu:
Kurz se věnuje otázce emocí při práci s lidmi. Účastníci společně hledají odpovědi na otázky typu: Jsou emoce náš nepřítel nebo spolupracovník? Jak se v nich vyznat a jak je využít pro rozvoj svých (nejen) pracovních kompetencí? Jak pěstovat dobrý vztah k druhým a sám k sobě? Jak poznat svoje dohody, které utvářejí moje vztahy?. Součástí semináře je sebezkušenostní nácvik pozornosti k tělu, řízená relaxace a seznámení s principy všímavosti. Seminář je veden neformálně formou workshopu, spojuje poznávací a relaxační prvky, je součástí psychohygieny v pomáhajících profesích, praktickou prevencí syndromu vyhoření.  

Nabyté znalosti a dovednosti:

Účastníci získají znalosti o práci s emocemi, naučí se rozeznávat mezi viděnými a neviděnými projevy emocí. Získají znalost o důležitosti emocí v každodenní praxi v pomáhajících profesích a přehled sebemotivačních nástrojů, které jim mohou umožnit dlouhodobou introspektivní sebepoznávací práci na svém vidění světa. Seminář spojuje prvky vzdělávací a sebezkušenostní, upozorňuje na nebezpečí případného syndromu vyhoření.  

Proaktivní práce s emocemi a revitalizační strategie při práci s lidmi
15.5.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
1 890 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Uživatel drog jako klient sociální služby
Seminář se zaměřuje na kontakt sociálního pracovníka (či pracovníka soc. služby) a uživatele drog v různých kontextech, seznamuje s nejčastěji zneužívanými typy látek a možnostmi a podmínkami léčby a následné péče uživatelů drog. Skolení přináší…
9.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Slovní sebeobrana
Vzdělávací program Slovní sebeobrana je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s rodinou…
16.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Základy adiktologického poradenství
Seminář se zaměřuje na problematiku alkoholových i nealkoholových závislostí. V rámci bio-psycho-sociálně-spirituálního modelu představuje různé typy závislosti a jejich specifika s ohledem na typ užívané látky, fázi drogové kariéry a případné…
12.6.2025 - 13.6.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Vztah jako podstata pomáhajících profesí
Vztah je nedílnou součástí intervencí v pomáhajících profesích. Aby byl zdravý a efektivní pro vymezenou spolupráci, je důležité vytvářet bezpečné prostředí mezi pracovníky a klienty, musí být podpořena fungující komunikace a pracovník si musí být…
23.5.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Poruchy řeči u seniorů – terapie a praxe
Kurz je určen zejména pracovníkům v sociálních službách a aktivizačním pracovníkům, kteří přicházejí do každodenního styku s lidmi s narušenou komunikační schopností. Přiblíží jim důvody vzniku poruch komunikace a ztráty řeči či vyjadřovacích…
15.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Sebeřízení, motivace a cesta ke svému já
Kurz je určen všem, kdo chtějí lépe porozumět sami sobě, svým pohnutkám a svému pohledu na okolní svět. Pracuje aktivně s vlastní představou o sobě samém, se sebeřízením, ale také s přijetím odpovědnosti za své činy. Pomůže vám uvědomit si vlastní…
22.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita,…
Kurz je zaměřen specificky na komunikaci v rámci organizace na úrovni horizontální i vertikální. Jedním z velmi častých důvodů pro nespokojenost v práci a následující vyhoření je nekvalitní týmová komunikace a frustrace z ní plynoucí. Kurz je…
21.3.2025
Zřetel, s.r.o.
Efektivní komunikace
Pro člověka představuje schopnost komunikovat nástroj, kterým se vzájemně propojuje s dalšími lidmi, předává informace, postoje, emoce. V některých případech je ale komunikace vysilující, nepřináší požadovaný výsledek, místo propojování staví…
28.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky nevhodného zacházení a jednání se seniory a…
Nevhodné zacházení se seniory a jedinci s handicapem je velmi často skrytý problém, který je ovšem velmi závažného charakteru. Tímto programem chceme vzdělávat a zkvalitnit práci zaměstnanců v sociální oblasti. Naučit je vhodnému zacházení a jednání…
17.3.2025 - 18.3.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Jak napsat kvalitní smlouvu o poskytnutí sociální služby
Na základě §88 písmene i) zákona č.108/2006 Sb., o sociálních služžbách, vznikla všem poskytovatelům povinnost k uzavírání Smlouvy o poskytnutí soc. služby (SML). Zákon o soc. službách (ZSS) stanovil nejenom povinnost k uzavření SML, ale i proces…
15.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Základy vedení lidí a týmové spolupráce
V kurzu se účastníci dozví, co je potřeba pro efektivní vedení lidí a týmovou spolupráci. Program je vhodný nejen pro vedoucí pracovníky a sociální pracovníky, ale také pro pracovníky v sociálních službách, kteří jsou v pracovní pozici koordinátor.…
3.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Komunikace s rodinou klienta - Předávání informací, vyjednávání…
Kurz se věnuje tématu komunikace, konkrétně je zaměřen na specifika komunikace mezi sociální službou a rodinami klientů v nepříjemných situacích. Zabývá se oblastmi střetů zájmů, oprávněných požadavků ze strany služby a sdělování nepříjemných zpráv.…
27.5.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Sociálně-právní minimum
Absolvent kurzu získá základní orientaci v právních předpisech vztahujících se k právu sociálního zabezpečení a základní znalosti potřebné k poskytování sociálně-právního poradenství klientům. Kurz je určen především začínajícím sociálním…
26.5.2025 - 27.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Základy adiktologického poradenství
Seminář se zaměřuje na problematiku alkoholových i nealkoholových závislostí. V rámci bio-psycho-sociálně-spirituálního modelu představuje různé typy závislosti a jejich specifika s ohledem na typ užívané látky, fázi drogové kariéry a případné…
5.5.2025 - 6.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita,…
Kurz je zaměřen specificky na komunikaci v rámci organizace na úrovni horizontální i vertikální. Jedním z velmi častých důvodů pro nespokojenost v práci a následující vyhoření je nekvalitní týmová komunikace a frustrace z ní plynoucí. Kurz je…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.