Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita, zpětná vazba, konflikt a kritika nenásilně

Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.

Popis kurzu:
Kurz je zaměřen specificky na komunikaci v rámci organizace na úrovni horizontální i vertikální. Jedním z velmi častých důvodů pro nespokojenost v práci a následující vyhoření je nekvalitní týmová komunikace a frustrace z ní plynoucí. Kurz je nastaven tak, aby posunul každého účastníka směrem ke schopnosti autentického a srozumitelného vyjadřování svých potřeb směrem ke kolegům i vedení (příp. podřízeným) tak, aby nedocházelo ke vzniku frustrací. Zároveň posouvá schopnost aktivního naslouchání, hlubokého porozumění a opravdové empatie k ostatním členům týmu/vedení. Jedním z nosných témat školení je přijímání a dávání kritiky/zpětné vazby tak, aby sloužila k rozvoji osob a týmu. Obsahem kurzu je také zaměření se na konflikt, jeho příčiny, důvody a následky jeho odsouvání a praktické návody, jak zlepšit svou dovednost komunikace v konfliktní situaci. Podstata kurzu vychází z filosofie nenásilné komunikace, která je velmi funkční a ověřená praxí. Posun v této oblasti zvyšuje zralost pracovníků a slouží k lepší komunikaci obecně, tedy i směrem ke klientům, veřejnosti a dalším spolupracujícím organizacím.

Nabyté znalosti a dovednosti:

Absolvent posune svou schopnost kvalitní, autentické a srozumitelné komunikace směrem k druhým lidem, specificky v rámci týmu/organizace. Bude seznámen s teorií i praxí nenásilné komunikace a na praktických cvičeních se naučí vnést ji do svého života. Bude umět lépe rozeznat emoce a potřeby své i druhých lidí a díky této dovednosti si bude schopen uvědomovat a srozumitelněji komunikovat svá očekávání od druhých, přání a potřeby. Zlepší se jeho dovednost opravdové empatie a skrze cvičení si bude moci uvědomit dopady falešné empatie a nepozorného naslouchání. Účastník bude obeznámen s chybami v komunikaci a bude veden k hluboké introspekci, aby mohl sám rozvinout svou komunikační dovednost a zbavit se chyb. Účastník porozumí více překážkám, bránícím mu v přijetí kritiky od druhých, bude umět lépe a citlivě poskytnout zpětnou vazbu a vyjádřit svůj nesouhlas vůči neoprávněné kritice pochopitelným způsobem. Absolvent porozumí konfliktu, důvodům jeho odsouvání a zlepší svou schopnost otevřít i projít konflikt nenásilnou formou. Bude upozorněn na rizika pasivní agrese jako následek frustrací z nevyřčených emocí a potřeb. Účastníci budou vedeni ke zvědomení svých kvalit a jejich rozvoji.

Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita, zpětná vazba, konflikt a kritika nenásilně
30.4.2025
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 690 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Zbav se bolesti - patologické pohybové stereotypy pracovníků…
Trápí vás bolavé tělo a záda kvůli práci v pomáhající profesi? Tento kurz vás naučí, jak s tělem pracovat, aby po náročném práci bolelo co nejméně. Zjistíte, jaké je správné držení těla a naučíte se užitečné cviky i uvolňovací techniky. To vše…
Od 13.6.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Gerontooblek a osoby s handicapem
Zážitkový a interaktivní kurz je určen všem, kteří pracují s osobami se zdravotním postižením. Při teoretické části přednášky se lektor zaměřuje především na psychosociální změny, nebo nemoci a na nejčastější psychické a sociální bariéry, se kterými…
24.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Sebemotivace, motivace, prokrastinace - jak překonat brzdy a…
Umění motivace je důležitá životní dovednost nutná jak v oblasti vnitřního rozvoje pracovníků směrem k vyšší profesionalitě a pracovní spokojenosti, tak i směrem k druhým lidem a podpoře jejich růstu. Na úrovni sebemotivace závisí schopnost…
24.3.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Zvládání agrese v kontaktu s klientem
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.
29.5.2025 - 30.5.2025
Diecézní charita Brno
Příprava poskytovatele sociálních služeb na inspekci kvality
Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou inspekcí kvality sociálních služeb v celé její šíři a aktuálním zněním, zmenšit obavu z inspekcí kvality a posílit a podpořit motivaci k důkladné a kontinuální práci poskytovatelů na standardech…
23.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Seznámení s preterapií a jejím využitím v sociálních službách
Jednou s dostačujících a nezbytných podmínek vedoucích k rozvoji klientů, které definoval C. R. Rogers je schopnost navázat psychický kontakt. Preterapie, kterou vyvinul psycholog G. Prouty je metoda, která pomáhá navázat kontakt a rozvíjet…
27.11.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Úvod do náhradní rodinné péče
Kurz nabídne účastníkům základní vhled do problematiky náhradní rodinné péče v České Republice s důrazem na pěstounskou péči. Je určen studentům a pracovníkům pomáhající profesí, kteří se chtějí seznámit se systémem náhradní rodinné péče a…
21.3.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Závislosti na drogách a alkoholu pohledem pracovnice z praxe
Praktické ukotvení procesu závislosti a práce se závislým člověkem. Označení návykových látek a jejich funkce v životě závislého. Zdroje k účelné pomoci pracovníka ve vztahu ke klientovi. Téma počítá s informacemi, které jsou se závislostí úzce…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
Seminář představuje současná vývojová specifika mládeže, aktuální kontext dospívání a jejich význam pro práci s nimi. Představuje základní rámec nejčastějších problémů, se kterými se mladí lidé potkávají a jejich provázanost s přirozenými i…
29.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Právní minimum: Jak psát právní podání a zvládnout soudní stání…
Cílem kurzu je, poskytnout účastníkům vhled do oblasti civilního práva procesního, tak aby získali základní přehled a osvojili si základní principy a znalosti z této oblasti. Kurz absolventům poskytne takové znalosti, že budou schopni sami sepsat…
Na dotaz
Persefona, z. s.
Z hlavy do těla - praktický hravý workshop pro skutečnou změnu
Školení je zaměřeno velmi prakticky na porozumění a zejména zážitek přechodu z myšlenek do vnímání těla. Výsledkem toho zážitku je skutečný posun v práci s napětím, vztekem, studem, negativními myšlenkami, hodnocením sebe i druhých. Součástí školení…
13.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Využití všímavosti (mindfulness) při zvládání stresu v…
V každodenní praxi v sociálních službách jsme vystaveni situacím, ve kterých zažíváme spěch, stres, tlak a celkové přetížení. Okolnosti nám často nedovolují se těmto situacím zcela vyhnout. Můžeme se ale naučit nový přístup, díky kterému je budeme…
11.3.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Podpora změny a motivace u klientů
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé ohrožení sociálním vyloučením a v sociální krizi, klienti…
6.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Základy krizové intervence 2
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro…
Od 8.4.2025 (+2 další)
CETERAS s.r.o.
Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v mezilidských vztazích v porovnání s potřebami druhých…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.