Příprava poskytovatele sociálních služeb na inspekci kvality

Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.

Popis kurzu:
Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou inspekcí kvality sociálních služeb v celé její šíři a aktuálním zněním, zmenšit obavu z inspekcí kvality a posílit a podpořit motivaci k důkladné a kontinuální práci poskytovatelů na standardech kvality v souladu se zákonnými předpisy. Seminář ukáže účastníkům nejčastější chyby ve zpracování standardů a při plnění povinností poskytovatelů, které se v souvislosti s inspekcemi objevují, a představí základní informace o průběhu inspekcí. Ve druhé polovině semináře si účastníci prakticky vyzkoušejí provedení (meta) kontroly stavu standardů kvality v jejich organizaci a dozví se, na co si dát během přípravy pozor. Seminář zdůrazní často opomíjené povinnosti poskytovatelů sociálních služeb, které jsou také předmětem inspekcí. Součástí je možnost sdílení vzájemných zkušeností a hledání společného postupu.  

Nabyté znalosti a dovednosti:

Účastník se seznámí s aktuální situací inspekce v ČR (typy inspekcí, předmět inspekce, oprávnění členů inspekčního týmu…). Na příkladu praktické ukázky, si vyzkouší jak zpracovat a kontrolovat konkrétní standard optikou přípravy na inspekci, včetně příkladů nejčastějších chyb poskytovatelů. Cílem školení je motivovat účastníky k soustavné práci na standardech kvality.  

Příprava poskytovatele sociálních služeb na inspekci kvality
23.6.2025
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 690 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Syndrom vyhoření a základy realaxace
Kurz pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách. Dozvíte se, jak předcházet syndromu vyhoření, jaké jsou možnosti prevence a relaxační techniky k jeho zvládnutí.
Na dotaz
Sovia
Karty jako koření rozhovoru
Použití karet představuje způsob práce, který pomáhá otevírat nová témata, podporuje kreativitu. Práce s kartami může nastartovat hledání řešení, způsobit “aha” zážitek a akcelerovat poradenský proces, nebo pomoc navázat kontakt s klientem. Kurz je…
4.4.2025
CETERAS s.r.o.
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro…
Vzdělávací program je úvodem do tvorby multisenzorického prostředí – místnosti či koutku. Cílem je seznámit účastníky s jeho základním vybavením a pomůckami a možnostmi, jak toto multisenzorické prostředí vytvořit. Představeny budou jednotlivé typy…
24.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Využití na řešení zaměřeného přístupu v práci sociálního…
Kurz se zaměřuje na možnosti využití na řešení zaměřeného přístupu v praxi sociálního pracovníka. Představuje základní rozdíly v tradičním chápání pojetí sociální práce a na řešením orientovaném přístupu. Na konkrétních, praktických příkladech…
26.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
Školení je zaměřeno na vědomou schopnost nastavení a udržení hranic při práci s klientem. Vyjasňuje pojem profesionální vztah pomocí spojení teorie s příklady z praxe. Zahrnuje do profesionality lidskost a autentickou osobnost pracovníka tak, aby…
17.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Efektivní komunikace
Pro člověka představuje schopnost komunikovat nástroj, kterým se vzájemně propojuje s dalšími lidmi, předává informace, postoje, emoce. V některých případech je ale komunikace vysilující, nepřináší požadovaný výsledek, místo propojování staví…
9.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Focusing - metoda pro zvládání emocí a stresu II
Navazující a prohlubující kurz na Focusing - metoda pro zvládání emocí a stresu seznamuje účastníky s pokročilými možnostmi využití metody Focusing - tělesně zakotvené prožívání při zvládání stresu a emocí, při vlastní duševní hygieně, při…
4.11.2025
Diecézní charita Brno
Všímavost (mindfulness) jako nástroj zvládání stresu a prevence…
Cílem kurzu je poskytnout účastníkům základní představu o konceptu mindfulness (všímavosti) a jeho praktické využitelnosti v každodenních situacích. Kurz je veden prakticky, akcentována je sebezkušenost a nácvik jednotlivých meditačních technik.…
29.4.2025
CETERAS s.r.o.
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
Seminář se zaměřuje na problematiku syndromu vyhoření v pomáhajících profesích jako takových a péčí pracovníků o sebe. Práce s lidmi kladena jedince vysoké nároky a je nutné se zaměřit na salutogenní a patogenní psychohygienické faktory a…
21.3.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Základy supervize a práce s reflexí v sociálních službách
Ve vzdělávacím programu Základy supervize a práce s reflexí v sociálních službách bude vyspecifikován i prakticky vyzkoušen přínos supervize i práce s reflexí a zpětnou vazbou. Bude poukázáno na přínosy pro pracovníka i klienta (přínos, který z toho…
19.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Základy vedení lidí a týmové spolupráce
V kurzu se účastníci dozví, co je potřeba pro efektivní vedení lidí a týmovou spolupráci. Program je vhodný nejen pro vedoucí pracovníky a sociální pracovníky, ale také pro pracovníky v sociálních službách, kteří jsou v pracovní pozici koordinátor.…
6.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Sabotéři v naší hlavě. Čím nám kazí život a jak jim přestat…
Koncept sabotérů vychází z teorie o pozitivní inteligenci a takzvaném PQ mozku. Jedná se o velmi účinný koučovací a sebekoučovací koncept využitelný jak pro samotné pracovníky a jejich osobnostní růst, zralost a udržitelnost  v práci, tak i pro…
19.5.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních…
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své…
17.3.2025
Zřetel, s.r.o.
Závadové chování dětí z pohledu kurátora pro děti a mládež
Kurz má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci v pomáhajících profesích setkávají s projevy závadového chování dětí a mladistvých s možnostmi těch, kdo vykonávají sociálně právní ochranu dětí. V průběhu kurzu budou frekventanti seznámeni…
16.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Praktická psychologie pro pracovníky v sociální oblasti
Kurz se zaměřuje na získání znalostí z psychologie uplatnitelných v praxi, které mohou pracovníci v sociální oblasti využít při práci s klienty (témata osobnosti klienta, vztahů, potřeb, emocí, motivací), souvislosti s chováním a jednáním klientů.…
26.5.2025
Zřetel, s.r.o.