Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.
Nabyté znalosti a dovednosti:
Absolvent porozumí principům nenásilné komunikace a bude je schopen použít a dále rozvíjet v praxi. Dojde ke zvýšení citlivosti a uvědomění si vlastních pocitů a potřeb a tím i možnosti většího pochopení druhých lidí. Účastník bude veden k introspekci vlastních mylných představ o komunikaci a jejich nahrazení konstruktivnějšími modely. Absolvent si bude vědom úrovní potřeb a využití této dovednosti v komunikaci. Bude rozvinuta schopnost sebevyjádření, což podporuje pocit spokojenosti jednotlivce i týmů, zlepšuje spolupráci s klienty a slouží jako prevence syndromu vyhoření. Absolvent bude rozumět konfliktu, jeho fázím a zlepší se jeho pohled na problémové situace. Díky mnoha praktickým cvičením se zlepší konkrétní dovednosti absolventa v empatickém napojení, parafrázování, hledání strategií pro naplnění potřeb a jasného vyjadřování se. Zlepšena bude také dovednost mediace.