Když je klientem sociální služby cizinec ONLINE

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Jsou mezi vašimi klienty cizinci? Přijďte na nový kurz, na kterém se seznámíte s důležitými pojmy, zákony a ustanoveními. Dozvíte se také, na co si dávat pozor, aby vás nic nepřekvapilo, když vaši pomoc potřebuje cizinec.

Popis kurzu:
Jednotlivá témata:
fenomén migrace na území ČR, základní informace o historii a počtech cizinců na území ČR
základní pojmy, které obsahuje zákon č. 326/1999 Sb., základy úpravy mezinárodní ochrany a s aktuálním nastavením institutu dočasné ochrany s důrazem na procesní prvky
role tlumočníka a nastavení jeho role
kulturní specifika největších menšin ze třetích zemí žijících na území ČR (ukrajinské, vietnamské a ruské), které se mohou promítnout do práce v sociální službě (např. zdvořilost, osobní prostor, hlasitost, jazyk, víra, existence sociálních služeb ve státě původu, úplatnost sociálních služeb v zemi původu a vnímání času).
informace o nekalých praktikách tzv. zprostředkovatelů a nejčastějších způsobech vykořisťování cizinců ze strany zaměstnavatelů, zmíněno bude také sexuální vykořisťování cizinců

Nabyté znalosti a dovednosti:
Dozvíte se, na co si dávat pozor, aby vás nic nepřekvapilo, když vaši pomoc potřebuje cizinec. Lektoři: Bc. Dagmar Sára Norková a Mgr. Viktor Fedurtsya

Když je klientem sociální služby cizinec ONLINE
30.4.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Jak lépe komunikovat se seniory
Kurz seznámí účastníky s problematikou komunikace a dalšími interakcemi se seniory. Představí různé postupy pro navázání komunikace se seniory v institucích i v domácím prostředí, a také komunikační bariéry na straně klienta i pracovníka, specifické…
15.5.2025
Diecézní charita Brno
Syndrom vyhoření a základy realaxace
Kurz pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách. Dozvíte se, jak předcházet syndromu vyhoření, jaké jsou možnosti prevence a relaxační techniky k jeho zvládnutí.
Na dotaz
Sovia
Úvod do nenásilné komunikace
Komunikujte s respektem a porozuměním. Přihlaste se na kurz a objevte principy Nenásilné komunikace (Nonviolent Communication). Tuto unikátní metodu můžete využít ve svém každodenním životě, ale i v konfliktních situacích při práci s klienty. Cílem…
16.10.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Úvod do telefonické krizové intervence
Každý z pracovníků v pomáhajících profesích se může ocitnout v situaci, kdy jej telefonicky kontaktuje rozrušený klient nebo klient v akutní krizi. Program se zaměřuje na pomoc, podporu a stabilizaci klienta v krizovém či jinak náročném stavu…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Zvládání obtížných situací
Kurz je založen na nácviku situací, které jsou pro pracovníka obtížné. Například práce s klientem naplněným smutkem, radostí, agresivitou a podobně. Tématem je také práce s klienty, kteří jsou pro pracovníka iritující, a práce v situaci, kdy se…
Na dotaz (+1 další)
Modrá linka, z. s.
Emoce v paliativní péči
Tento akreditovaný workshop se zaměřuje na zpracovávaní emočních zkušeností při práci s klienty nevyléčitelně nemocnými, umírajícími, jejich blízkými a následně pozůstalými. Jak emoce zpracovat a jak o nich komunikovat. Účastníci budou mít možnost…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Využití dramaterapie v pomáhajících profesích
Cílem vzdělávacího programu je seznámení účastníků s metodami a technikami dramaterapie po teoretické i praktické stránce a s dalšími možnostmi, jak využít těchto přístupů při práci s klienty v sociálních službách. Dále se kurz soustředí na rozvoj…
18.6.2025 - 20.6.2025
Společnost Podané ruce o.p.s.
Krizová intervence v práci s dětmi
Kurz navazuje na kurz Krizová intervence I. a jeho cílem je poskytnout účastníkům doplňující informace týkající se specifik práce s dětským klientem. Seznamuje účastníky s problematikou Syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte (syndrom…
16.6.2025
CETERAS s.r.o.
Trendy a možnosti aktivizace seniora v sociální službě
Kurz je určen pro všechny zájemce z řad profesionálů i laické veřejnosti. Ukážeme Vám, jak pracovat s aktivizačními technikami , kde hledat inspiraci, na co si dát pozor a jaký cíl technika má.
Na dotaz
Sovia