Motivace klienta ke změně v životě

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Tento akreditovaný wokrshop je určen pracovníkům, kteří se věnují přímé poradenské práci se svými klienty, a to především dlouhodobějšího charakteru. Je inspirován modelem spolupráce s klientem nazývaným "motivační rozhovory", který je orientovaný na vnitřní změnu jednání a rozhodování lidí. Jde o způsob spolupráce s klientem, který efektivně napomáhá dosahovat klientovi jeho cílů. Přístup motivačních rozhovorů může v sociální práci najít široké uplatnění.

Popis kurzu:
Kurz představuje základní principy, způsob myšlení i práce s klientem a předává myšlenkové i praktické založeného na motivaci, porozumění situaci, rozhodnutí se pro pozitivní sociální změnu a aktivizaci a využití zdrojů a možnosti žádoucích k dosažení stanovených cílů. Kurz je prakticky orientován, teoreticko-praktický výklad je doprovázen praktickými nácviky a dalšími aktivitami reflektujícími tento koncept práce s klientem a vlastní postavení pracovníka v tomto procesu.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Kurz je prakticky orientován, teoreticko-praktický výklad je doprovázen praktickými nácviky a dalšími aktivitami reflektujícími tento koncept práce s klientem a vlastní postavení pracovníka v tomto procesu. Lektor: Mgr. Ladislav Ptáček

Motivace klienta ke změně v životě
23.9.2025 - 24.9.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
4 200 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy validace podle Naomi Feil
V první části kurzu budou představeny teoretické poznatky vztahující se k tématu demence, komunikace vhodné pro osoby s demencí. Objasnění pojmu validace podle Naomi Feilové se zaměřením na jednotlivé odborné autory ze kterých přístup čerpá,…
29.9.2025
Diecézní charita Brno
Motorická gramotnost a inhibice primitivních reflexů v práci s…
Kurz se zabývá významem rozvoje motoriky dítěte a jeho vlivu na učební dovednosti. Zaměřuje se na primitivní reflexy, jejichž přetrvávání může způsobovat jak specifické poruchy učení (dyslexie, dysgrafie, dyspraxie, ADHD, ADD) tak jiné psychické…
19.9.2025
CETERAS s.r.o.
Úvod do poruch osobnosti
Získejte základní vhled do poruch osobnosti. Seznámíte se s tím, jak je definován pojem porucha osobnosti a s etiologickými faktory, které se podílí na jeho vzniku. Pochopíte, jaké jsou charakteristické rysy a projevy jedince s poruchou osobnosti -…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný podle zákona 108/2006 Sb. Je určen všem budoucím pracovníkům v sociálních službách i pracovníkům, kteří již práci na této pozici vykonávají. Kurz je zaměřen na přímou obslužnou…
10.10.2025 - 27.11.2025
SEDUCA-CZE s.r.o.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia
Práce s krizí v životě člověka
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia