Motivace klienta ke změně v životě

Popis kurzu:
Tento akreditovaný wokrshop je určen pracovníkům, kteří se věnují přímé poradenské práci se svými klienty, a to především dlouhodobějšího charakteru. Je inspirován modelem spolupráce s klientem nazývaným "motivační rozhovory", který je orientovaný na vnitřní změnu jednání a rozhodování lidí. Jde o způsob spolupráce s klientem, který efektivně napomáhá dosahovat klientovi jeho cílů. Přístup motivačních rozhovorů může v sociální práci najít široké uplatnění. Kurz představuje základní principy, způsob myšlení i práce s klientem a předává myšlenkové i praktické založeného na motivaci, porozumění situaci, rozhodnutí se pro pozitivní sociální změnu a aktivizaci a využití zdrojů a možnosti žádoucích k dosažení stanovených cílů. Kurz je prakticky orientován, teoreticko-praktický výklad je doprovázen praktickými nácviky a dalšími aktivitami reflektujícími tento koncept práce s klientem a vlastní postavení pracovníka v tomto procesu.

Nabyté znalosti a dovednosti:
- pojmy, představení techniky, využití, pět principů motivačního rozhovoru - vysvětlení jednotlivých principů - Pět principů motivačního rozhovoru - Teorie a praxe komunikace s klientem - kroky v motivačním interview (10 kroků). Praktický nácvik, zpětná vazba lektora - překážky v motivaci uživatele (12 překážek). Praktický nácvik, zpětná vazba lektora - kolo změn - stupně změny a strategie jednotlivých stupňů - stadia klienta, role a úkoly terapeuta (prekontemplace, kontemplace, odhodlání, akce, udržování, konsolidace, nové dovednosti, relaps). Praktické nácviky - plán změny - doporučení pro tvorbu - práce ve skupinách, otázky, reflexe poznatků Lektor: Mgr. Ladislav Ptáček, Číslo akreditace: A2020/0474-SP/PC

Motivace klienta ke změně v životě
20.5.2021 - 21.5.2021
Brno
Prezenční
Cena
2 350 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Úvod do telefonické krizové intervence
Každý z pracovníků v pomáhajících profesích se může ocitnout v situaci, kdy jej telefonicky kontaktuje rozrušený klient nebo klient v akutní krizi. Program se zaměřuje na pomoc, podporu a stabilizaci klienta v krizovém či jinak náročném stavu…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Chatové poradenství I. a Chatové poradenství II.
Chatové poradenství I.: Kurz účastníky provede základními otázkami chatového poradenství. Budeme se věnovat problematice chatování v oblasti poradenské a krizové komunikace s klientem. Z pohledu témat: techniky práce při poskytování služby,…
Na dotaz
Modrá linka, z. s.
Komunikace s obětí násilných trestných činů - zejména domácího a…
Kurz představuje úvod do komunikace s oběťmi násilných trestných činů, zejména obětí domácího a sexuálního násilí. Na základě zkušeností z mnohaleté praxe pracovnic Persefony s dospělými oběťmi tohoto příkoří budou účastníci kurzu seznámeni se…
Na dotaz
Persefona, z. s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Individuální plánování s lidmi s mentálním postižením
Kurz je zaměřen na problematiku individuálního plánování při práci s lidmi s mentálním postižením.
25.5.2021
Diecézní charita Brno
Jak zacházet s údaji o uživateli sociální služby
Kurz se zaměřuje na zákonné povinnosti a požadavky standardů kvality týkající se údajů o uživatelích sociálních služeb. Účastníci se seznámí s požadavky danými legislativou a SQSS na vedení a evidenci údajů o uživatelích. Jaké údaje k poskytování…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Work life balance - realita a ne chiméra
Práce v sociálních službách je náročná. Hledáme cestu, jak být v pohodě. Jak zvládnout dobře svou práci i svůj soukromý život. Někdy se v tom topíme a je toho na nás příliš. Na tomto workshopu bude každý hledat svou cestu ven, svůj recept na to, jak…
12.5.2021
Diecézní charita Brno
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace