Praktická asertivita v sociálních službách

Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.

Popis kurzu:
Kurz Praktická asertivita v sociálních službách je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s rodinou uživatele, v komunikaci s kolegy a nadřízenými. Vzdělávací program je obsahově praktický a zaměřený do reálných situací, které vzejdou jak z modelových příkladů, tak z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.  

Nabyté znalosti a dovednosti:

Cílem vzdělávacího programu je využití tréninkové metodiky, ve které si účastníci procvičí asertivní věty, fráze, obraty, asertivní rozhovory, přiměřený tón hlasu a to vše s pohledu profesní etiky a práv osobnosti. Cílem vzdělávacího programu je rozvoj znalostí konkrétních komunikačních dovedností, které mají přímý dopad na kvalitu práce a vytváření pozitivních vztahů napříč všemi účastníky v sociální oblasti.  

Praktická asertivita v sociálních službách
5.6.2025
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 690 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Práce a komunikace s klienty se specifickými potřebami zaměřené…
Kurz je primárně určen pro pracovníky sociálních služeb pro organizace pracující s dětmi i s dospělými a s klienty se specifickými potřebami. Absolvent kurzu získá znalosti z oblasti historie lži, kde a proč vzniká a jak působí ve skupině lidí, v…
19.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Moderní přístupy k lidem s duševním onemocněním
Kurz „Moderní přístupy k lidem s duševním onemocněním“ se zaměřuje na pojetí člověka s duševním onemocněním jako samostatného, zplnomocněného a zotaveného člověka, který si řídí svůj život. Zaměříme se na koncepty, které nám pomohou člověka vést a…
25.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Z hlavy do těla - praktický hravý workshop pro skutečnou změnu
Školení je zaměřeno velmi prakticky na porozumění a zejména zážitek přechodu z myšlenek do vnímání těla. Výsledkem toho zážitku je skutečný posun v práci s napětím, vztekem, studem, negativními myšlenkami, hodnocením sebe i druhých. Součástí školení…
8.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy práce s klientem s manipulativním chováním i agresí
Ve vzdělávacím programu Základy práce s klientem s manipulativním chováním i agresí bude popsána manipulace, její formy a příčiny. Budou rozebráni činitelé vyvolávající agresivní chování (např. nevhodné chování personálu jako spouštěč manipulace či…
5.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
Školení je zaměřeno na vědomou schopnost nastavení a udržení hranic při práci s klientem. Vyjasňuje pojem profesionální vztah pomocí spojení teorie s příklady z praxe. Zahrnuje do profesionality lidskost a autentickou osobnost pracovníka tak, aby…
17.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Moje zdroje energie a radosti pro práci v sociálních službách
Chcete zjistit, co ovlivňuje vaši pohodu v práci i v životě? Na našem akreditovaném kurzu prozkoumáte témata jako radost, spokojenost a vlivy, které vám dodávají nebo ubírají energii.
2.4.2025
Diecézní charita Brno
Praktická psychologie pro pracovníky v sociální oblasti
Kurz se zaměřuje na získání znalostí z psychologie uplatnitelných v praxi, které mohou pracovníci v sociální oblasti využít při práci s klienty (témata osobnosti klienta, vztahů, potřeb, emocí, motivací), souvislosti s chováním a jednáním klientů.…
23.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v mezilidských vztazích v porovnání s potřebami druhých…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Základy práce s klientem s manipulativním chováním i agresí
Ve vzdělávacím programu Základy práce s klientem s manipulativním chováním i agresí bude popsána manipulace, její formy a příčiny. Budou rozebráni činitelé vyvolávající agresivní chování (např. nevhodné chování personálu jako spouštěč manipulace či…
11.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Slovní sebeobrana
Vzdělávací program Slovní sebeobrana je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s rodinou…
12.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky bezdomovectví
Kurz seznamuje účastníky se základními informacemi o problematice bezdomovectví. Budou seznámeni s charakteristikou bezdomovectví a jeho legislativním rámce, jednotlivými definicemi, příčinami, formami a typy bezdomovectví. V neposlední řadě se v…
14.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Sociální ekonomika a zaměstnávání osob se zdravotním postižením
Kurz se zaměřuje na možnosti zaměstnávání osob se zdravotním postižením (tělesným, mentálním, kombinovaným) v rámci českého prostředí, jak na volném trhu práce, tak v chráněném prostředí. Klade si za cíl účastníky kurzu seznámit se základními pojmy…
7.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kurz je určen pro veškerou veřejnost. Na závěr obdrží účastník o absolvování kurzu Osvědčení s akreditací č. 2014/0519-PK
Na dotaz
Klvaňovo gymnázium a střední zdravotnická…
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia