Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.
Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastník kurzu je dobře seznámen se základními, nejčastěji používanými formami aktivizace klientů zejména pobytových sociálních služeb. Ví, co je pro nastavení dobře zvolené aktivizace klienta/ů důležité, jaké proměnné musí vzít při výběru vhodné aktivizace v potaz. Je seznámen s možnostmi aktivizace, se kterými se v rámci českého prostředí sociálních služeb setká nejčastěji, ví, co od nich může čekat, rozumí základním pojmům jednotlivých forem aktivizace, jejich principům, metodám a přínosům, které pro klienta znamenají. Kromě seznámení se s nejčastěji používanými formami aktivizace a jejími benefity je absolvent obeznámen s přípravou a plánováním aktivizace, motivací klienta k aktivitě, ale i charakteristikou tzv. ideálně-typického aktivizačního pracovníka, vycházející z dobré praxe. Absolvent kurzu ví, jak již od samého začátku aktivizaci klienta/ů ve své sociální službě dobře nastavit, případně jak ji vhodně modifikovat, a zajistit tak oboustrannou spokojenost a radost - a to jak na straně klienta, tak na straně aktivizačního pracovníka.