PR a marketing pro poskytovatele sociálních služeb

Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.

Popis kurzu:
PR stejně jako oblast marketingu není rozhodně jen doménou tržního sektoru. Aktéry, na které PR a marketing neziskové organizace - poskytovatele soc. služby cílí, jsou potenciální (i stávající) klienti, opatrovníci a rodiny klientů, zaměstnanci, místní samospráva, poskytovatelé veřejných služeb, ostatní poskytovatelé soc. služeb, sponzoři, místní média aj. Se stále rostoucím počtem poskytovatelů soc. služby se vytváří přirozené konkurenční prostředí, kdy zájemci o soc. službu vybírají z jim dostupných informací. A tak organizace, která komunikuje své hodnoty, vize a cíle srozumitelným způsobem, má daleko větší šanci na výběr ze strany potenciálního klienta, protože je její působnost transparentní, a je tak vnímána a přijímána s větší mírou důvěry. Z dlouhodobého hlediska je tedy úspěch v prostředí ostatních poskytovatelů soc. služeb přímo úměrný dobře zvolené a vedené marketingové strategii a PR. Navíc dobrá marketingová komunikace vede k přiblížení způsobu života cílové skupiny veřejnosti, což prolamuje nevědomost a tabu směrem k empatii, toleranci a přijetí jejich klientů a náležitému ohodnocení práce poskytovatele. Kurz je zaměřen na rozšíření znalostí v oblasti budování PR a marketingu v kontextu neziskové organizace, poskytující soc. služby. Účastníci se v něm seznámí jednak se základními nástroji používanými v oblasti budování PR a marketingu, ale i s příklady dobré praxe. V rámci kurzu si účastníci budou moci vyzkoušet tvorbu marketingové strategie v modelové organizaci.

Nabyté znalosti a dovednosti:

Účastník programu bude dobře seznámen se základními koncepcemi a pojmy v oblasti marketingu a PR (vztahů s veřejností) v kontextu sociálních služeb. Rozumí nástrojům, které marketing používá a umí je vhodně nastavit a použít v kontextu své sociální služby. Je si vědom důležitosti a významu, jenž dobře promyšlená a realizovaná marketingová strategie spojená s PR poskytovateli sociální služby přináší a již ví, že vytěžení marketingu rozhodně nepatří jen do domény sektoru ziskového. Je si vědom, že pro zdárné fungování sociální služby je dobré, ba přímo nutné, s marketingem a PR pracovat a využívat je. Získává nejen um, ale zejména motivaci marketingovou strategii ve službě vytěžit, protože ví, že dobře komunikované fungování služby přináší nejen znatelně vyšší důvěryhodnost v poskytování služby ze strany veřejnosti a dalších zúčastněných aktérů, ale též zvyšuje atraktivitu sociální služby pro potenciální klienty včetně ochoty sponzorů se na chodu služby podílet. Účastník se tak stává iniciátorem / tvůrcem marketingové kampaně své sociální služby a zasluhuje se o zvýšení profesionality své organizace a jejího kladného mediálního obrazu. 

PR a marketing pro poskytovatele sociálních služeb
26.3.2025
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 690 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Jak vést dokumentaci v sociální službě
Získejte informace o tom, jak vést dokumentaci v sociální službě. Na kurzu se dozvíte, co uvádět a kam, komu můžeme dokumentaci ukazovat, které údaje můžeme sdělovat, jak údaje zaznamenávat, jak k nim přistupovat a jak je chránit před zneužitím.…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Poskytování dávek osobám se zdravotním postižením v teorii a…
Stěžejním právním předpisem pro oblast peněžitých dávek určených občanům se zdravotním postižením, je Zákon o poskytování dávek osobám se zdravotním postižením. Tento zákon klade požadavky zejména na pracovníky veřejné správy, kteří pracují v…
15.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Komunikace s klientem se specifickým chováním
Vzdělávací program je určen pro pracovníky v celé sociální oblasti, kteří se v každodenní práci s uživateli sociálních služeb dostávají do složitých a stresových situací. Vzdělávací program je svým praktickým obsahem zaměřen na rozvoj konkrétních…
21.5.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy,…
3.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Práce s agresí, vztekem a naštvaností
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet…
30.4.2025
CETERAS s.r.o.
Jak založit sociální podnik
Sociální podnikání je novým přístupem k řešení tíživých socioekonomických a environmentálních problémů dnešní společnosti. Soukromý a veřejný sektor nejsou schopny ze své podstaty promptně a náležitě reagovat na vznikající tenze, které vznikají v…
23.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Jak rozpoznat výskyt násilí v sociální službě a jak na to…
Chcete získat přehled o tom, zda se ve vašem zařízení vyskytuje násilí? Na akreditovaném kurzu se dozvíte, jaké jednání je již z hlediska práva postižitelné – tedy trestné a jak zacházet s informacemi, které se pracovník v sociálních službách dozví.…
23.9.2025
Diecézní charita Brno
Efektivní komunikace
Pro člověka představuje schopnost komunikovat nástroj, kterým se vzájemně propojuje s dalšími lidmi, předává informace, postoje, emoce. V některých případech je ale komunikace vysilující, nepřináší požadovaný výsledek, místo propojování staví…
9.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Zvládání agrese v kontaktu s klientem
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.
29.5.2025 - 30.5.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Podpora změny a motivace u klientů
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé ohrožení sociálním vyloučením a v sociální krizi, klienti…
4.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
Školení je zaměřeno na vědomou schopnost nastavení a udržení hranic při práci s klientem. Vyjasňuje pojem profesionální vztah pomocí spojení teorie s příklady z praxe. Zahrnuje do profesionality lidskost a autentickou osobnost pracovníka tak, aby…
10.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Péče a možnosti komunikace při práci s osobami s Alzheimerovou…
Kurz je určen pro pracovníky sociálních služeb, ale i navazujících služeb, kde se mohou objevit nemocní s Alzheimerovou chorobou. Kurz je možné nabídnout pečujícím osobám z řad profesionálů i rodinných příslušníků/neformálních pečovatelů. Nedílnou…
10.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů
Fyziologické potřeby, bezpečí, uznání, seberealizace a kognitivní potřeby klientů. Změny v seniorském věku, medicínské, sociální. Instabilita, poruchy hybnosti, pokles svalové síly, poruchy zraku aj. Potřeba bezpečného prostředí pro klienty. Péče…
12.5.2025 - 13.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Gerontooblek v aktivizačních činnostech pro uživatele sociálních…
Smysluplné trávení volného času a v sociálních službách uživatelem akceptované aktivizační činnosti jsou v každodenním životě nenahraditelné. Proces stárnutí provází řada involučních změn organismu člověka -  z pohledu přípravy aktivizačního…
8.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Praktická asertivita v sociálních službách
Kurz Praktická asertivita v sociálních službách je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s…
10.4.2025
Zřetel, s.r.o.