Komunikace s klientem se specifickým chováním

Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.

Popis kurzu:
Vzdělávací program je určen pro pracovníky v celé sociální oblasti, kteří se v každodenní práci s uživateli sociálních služeb dostávají do složitých a stresových situací. Vzdělávací program je svým praktickým obsahem zaměřen na rozvoj konkrétních komunikačních dovedností při práci s uživateli sociálních služeb, kteří mají specifický ("problémový") způsob chování. Důraz je kladen na posílení praktického využívání komunikačních metod a nástrojů v problematických situacích při práci s klienty, zvýšení sebejistoty a zvládání zátěžových a stresových situací. Účastníci budou mít možnost v každém modulu prakticky procvičit jednotlivé komunikační techniky a postupy v modelových situacích. V praktické části budou účastníci nové komunikační dovednosti společně s lektorem prakticky aplikovat v řešení reálných případů, které vzejdou z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.  

Nabyté znalosti a dovednosti:

Účastníci rozvinou a upevní komunikační dovednosti při práci s uživateli se specifickým chováním, - získají další orientaci v možnostech praktického použití konkrétních komunikačních nástrojů, - posílí svoji sebejistotu a schopnost zvládat zátěžové a stresové situace.  

Komunikace s klientem se specifickým chováním
21.5.2025
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 690 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Vertikalizace, polohování s gerontooblekem - náhled do péče o…
Velkou část klientů sociálních služeb tvoří lidé s většími či menšími poruchami hybnosti. Péče o takto postižené klienty je velmi náročná a má svá přesně daná specifika v rámci mobilizace a vertikalizace, se kterými by měli být pracovníci sociálních…
26.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky nevhodného zacházení a jednání se seniory a…
Nevhodné zacházení se seniory a jedinci s handicapem je velmi často skrytý problém, který je ovšem velmi závažného charakteru. Tímto programem chceme vzdělávat a zkvalitnit práci zaměstnanců v sociální oblasti. Naučit je vhodnému zacházení a jednání…
17.3.2025 - 18.3.2025
Zřetel, s.r.o.
Vnitřní sabotéři a jejich vliv na vztahy, komunikaci a vyho
Seznamte se s mentálními brzdami, se kterými se potýká každý člověk. Tyto brzdy si všichni neseme hluboko v podvědomí a mají vliv na mezilidské vztahy a komunikaci. Ovlivňují také naši spokojenost, schopnost nastavit si zdravě hranice a pracovat tak…
Od 12.9.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Kognitivní rehabilitace a jiné aktivizační činnosti u osob s…
Podpora kognitivních funkcí u uživatelů sociálních služeb, kteří onemocněli demencí, je důležitou podmínkou pro zachování jejich soběstačnosti v co nejvyšší možné míře. Seminář nabízí základní informace o výše zmíněném onemocnění a možnostech…
3.7.2025
Zřetel, s.r.o.
VÝCVIK KOMPLEXNÍ KRIZOVÉ INTERVENCE
Informace o kurzu na stránkách Modré linky. Harmonogram víkendu: Jednotlivé bloky budou probíhat o víkendu vždy od pátku do neděle. pátek: 16:00-19:00 sobota: 8:30-12:30, 14:00-19:00 neděle: 8:30-13:30
Na dotaz (+2 další)
Modrá linka, z. s.
Péče o paměť – trénování paměti pro seniory v zařízeních…
Účastník kurzu se v průběhu školení dozví základní informace o důvodech zhoršování kognitivních funkcí u seniorů a o přínosu kognitivního tréningu a kognitivní rehabilitace jako možnosti ovlivnění involučních změn ve stáří. Osvojí si všeobecné…
20.3.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v mezilidských vztazích v porovnání s potřebami druhých…
18.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do náhradní rodinné péče
Kurz nabídne účastníkům základní vhled do problematiky náhradní rodinné péče v České Republice s důrazem na pěstounskou péči. Je určen studentům a pracovníkům pomáhající profesí, kteří se chtějí seznámit se systémem náhradní rodinné péče a…
21.3.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Práce a komunikace s klienty se specifickými potřebami zaměřené…
Kurz je primárně určen pro pracovníky sociálních služeb pro organizace pracující s dětmi i s dospělými a s klienty se specifickými potřebami. Absolvent kurzu získá znalosti z oblasti historie lži, kde a proč vzniká a jak působí ve skupině lidí, v…
19.5.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Aktuální právní úprava systému sociálních dávek
1. Úvod. Zákon o sociálních službách - příspěvek na péči: seznámení s aktuálními změnami v zákoně č. 108/2006 Sb., se zaměřením na poslední novely zákona u příspěvku na péči, chystané změny příslušnosti. 2. Zákon o poskytování dávek osobám se…
20.3.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita,…
Kurz je zaměřen specificky na komunikaci v rámci organizace na úrovni horizontální i vertikální. Jedním z velmi častých důvodů pro nespokojenost v práci a následující vyhoření je nekvalitní týmová komunikace a frustrace z ní plynoucí. Kurz je…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou syndromu demence tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby klientů s demencí, ale aby také získali komunikační dovednosti využitelné při péči o tyto…
17.3.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Sebemotivace, motivace, prokrastinace - jak překonat brzdy a…
Umění motivace je důležitá životní dovednost nutná jak v oblasti vnitřního rozvoje pracovníků směrem k vyšší profesionalitě a pracovní spokojenosti, tak i směrem k druhým lidem a podpoře jejich růstu. Na úrovni sebemotivace závisí schopnost…
24.3.2025
Zřetel, s.r.o.
Strategické plánování v organizaci
Kurz představuje proces strategického plánování včetně jeho úskalí. I sebelepší plán může ztroskotat na neochotě zaměstnanců měnit zažité stereotypy vlastní práce. Kdo je tedy nositelem myšlenky a realizátorem plánů? Kurz vám přiblíží jednotlivé…
20.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Kontrola, hodnocení a zvyšování kvality sociální služby - jak na…
Chcete se připravit na kontrolu vaší sociální služby a mít jistotu, že vše odpovídá vašemu poslání, cílům a zásadám? Přihlaste se na náš kurz. Naučíte se základy výměny informací, plánování a hodnocení. Získáte přehled o tom, jak probíhá kontrola a…
25.4.2025
Diecézní charita Brno