Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.
Nabyté znalosti a dovednosti:
Sociální pracovníci získají nové znalosti z teorie emocí. Pracovníci sociální péče hlouběji porozumí vlivům, které ovlivňují dominující emoční klima v jejich organizaci sociální péče. Naučí se rozpoznat vlastními potřeby, emoce a očekáváními v mezilidských vztazích v porovnání s potřebami, emocemi a očekáváními jejich klientů. Prohloubí si vnímavost k emocím, které „hýbají“ jimi i jejich klienty, a to v souvislosti s možnými příčinami vzniku těchto emocí. Seznámí se s konceptem emoční inteligence a možnostmi, jak ji u sebe rozvíjet k prevenci vzniku konfliktů s klienty. Prakticky se seznámí s individuálními i týmovými duševně hygienickými metodami, které mohou pomoci snížit intenzitu vlastního emočního ne-komfortu a dlouhodobě tím předcházet chronickému stresu a rozvoji syndromu vyhoření.