Interkulturní komunikace

Popis kurzu:
Popis kurzu Tento akreditovaný workshop je určen pro zájemce, kteří komunikují s lidmi pocházejícími z odlišného kulturního prostředí, kteří se potřebují s druhou stranou domluvit tak, aby nikoho neurazili. Co naše kulturní prostředí považuje za „normální“, může člověka z odlišného kulturního prostředí urazit či zesměšnit. Na kurzu se budeme dále zabývat skrytými vlivy kultury na naše jednání, hodnocením událostí a očekáváním. Součástí jsou i praktické ukázky a  příklady. Budeme pracovat s vašimi či lektorčinými zkušenostmi z praxe.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Jednotlivá témata: co je to interkulturní komunikace kulturní rozdíly mezi euroatlanským prostorem, východní Asií a islámskými státy jak předcházet nedorozuměním plynoucím z rozdílného kulturního základu sdílení zkušeností s interkulturní komunikací ve vlastní praxi, shrnutí obsahu, diskuse

Interkulturní komunikace
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
1 320 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Úvod do telefonické krizové intervence
Každý z pracovníků v pomáhajících profesích se může ocitnout v situaci, kdy jej telefonicky kontaktuje rozrušený klient nebo klient v akutní krizi. Program se zaměřuje na pomoc, podporu a stabilizaci klienta v krizovém či jinak náročném stavu…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Základy nenásilné komunikace v sociálních službách
Kurz nabízí účastníkům možnost osvojit si základy Nenásilné komunikace a trénovat konkrétní dovednosti, které přispívají k efektivnímu řešení potenciálních konfliktů a ke konstruktivní a upřímné komunikaci. Co je Nenásilná komunikace? Jedná se…
26.4.2023 - 27.4.2023
Společnost Podané ruce o.p.s.
Nadechni se - psychohygienické a relaxační techniky (nejen) pro…
Obsahem kurzu, kromě základní teoretické báze, budou praktické nácviky, zážitkové techniky a osvojování si metod prevence a zvládání stresu spojeného s výkonem pomáhající profese.
6.6.2023
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Nedostatek sebevědomí v komunikaci
Obsah kurzu Budeme mluvit o strachu a co to vlastně je. Zjistíme, co všechno ovlivňuje náš pocit při setkávání s lidmi a jak my ovlivňujeme je. Řekneme si, co s negativními projevy vašeho okolí - jak se jim postavit, jak je řešit, jak je…
6.3.2023
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.