Nenásilná komunikace v práci s dětmi a dospívajícími I.

Pořadatel kurzu:
CETERAS s.r.o.

Anotace:
Při výchově a vzdělávání dětí se často dostáváme do situací, kdy chceme jednat s respektem k druhému, ale je pro nás náročné nenechat se unést vlastními emocemi. Ty však mohou komunikaci ještě více znesnadňovat. Jak vyjádřit své pocity a potřeby tak, aby nás protějšek slyšel? Jak vymezit vlastní hranice a zároveň respektovat osobnost dítěte a jeho vlastní hranice? Odpovědí je nenásilná komunikace, díky níž získáte univerzální nástroj, jak eliminovat potenciálně konfliktní situace ve škole.

Popis kurzu:
Obsah kurzu

Základní principy nenásilné komunikace
Symetrická versus asymetrické komunikace
Šakalí versus žirafí řeč
4 kroky nenásilné komunikace
Praktická aplikace nenásilné komunikace na témata výchovy a vzdělávání

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cíle kurzu Účastníci se seznámí se základními principy nenásilné komunikace a budou je schopni efektivně aplikovat v komunikaci s dětmi ve výchovně-vzdělávacím kontextu. Odhalí své komunikační stereotypy, osvojí si vědomější přístup ke komunikaci a naučí se formulovat své potřeby nehodnotícím jazykem.

Nenásilná komunikace v práci s dětmi a dospívajícími I.
27.11.2025
online
Online
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Jak využít techniky krizové intervence v pomáhajících profesích …
Projdeme si základy krizové intervence - základy krizového rozhovoru, jeho fáze a jaké techniky a nástroje máte v jednotlivých fázích k dispozici, jak v takových situacích reagovat, neublížit a situaci zklidnit. V kurzu budeme pracovat s modelovými…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.
Aplikovaná krizová intervence - práce s klienty se…
Akreditovaný kurz se věnuje problematice suicidálního chování, jeho příčinám, průběhu, možnostem detektovat varovné signály. Zaměřuje se na odhalení falešných představ o sebevraždách, na zpracování vztahu pracovníka k nim, reflexi tématu smrti a…
4.11.2025
Diecézní charita Brno
Zvládání obtížných situací
Kurz je založen na nácviku situací, které jsou pro pracovníka obtížné. Například práce s klientem naplněným smutkem, radostí, agresivitou a podobně. Tématem je také práce s klienty, kteří jsou pro pracovníka iritující, a práce v situaci, kdy se…
Na dotaz (+1 další)
Modrá linka, z. s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Vnitřní sabotéři a jejich vliv na vztahy, komunikaci a vyho
Seznamte se s mentálními brzdami, se kterými se potýká každý člověk. Tyto brzdy si všichni neseme hluboko v podvědomí a mají vliv na mezilidské vztahy a komunikaci. Ovlivňují také naši spokojenost, schopnost nastavit si zdravě hranice a pracovat tak…
Od 12.9.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Základy komunikace s lidmi s demencí
Kurz se praktickou formou zaměřuje na objasnění tématu komunikace s cílovou skupinou osob s demencí. Věnuje se tématům, která jsou nezbytná pro pochopení procesu stárnutí, fungování mozku a paměti. Praktickou formou přiblíží účastníkům možnosti…
10.10.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základy komunikace s lidmi s demencí
Kurz se praktickou formou zaměřuje na objasnění tématu komunikace s cílovou skupinou osob s demencí. Věnuje se tématům, která jsou nezbytná pro pochopení procesu stárnutí, fungování mozku a paměti. Praktickou formou přiblíží účastníkům možnosti…
10.10.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Reminiscence - využití vzpomínek
Kurz představí možnosti využití reminiscence, práce se vzpomínkami, se zaměřením na cílovou skupinu. Reminiscence, je vhodná technika nejenom pro seniorskou populaci, slouží jako nástroj, který může pomoci podpořit pocit vlastní důležitosti,…
30.9.2025
Diecézní charita Brno
Krizové situace při práci s klientem SAS a NZDM
Účelem kurzu je připravit účastníky na krizové situace, které mohou nastat při klientské práci v Sociální službě pro rodiny s dětmi a v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež, a to jak v terénní, tak v ambulantní formě služby. Jako příklad těchto…
Na dotaz
Diecézní charita Brno