Praktická asertivita v sociálních službách

Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.

Popis kurzu:
Kurz Praktická asertivita v sociálních službách je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s rodinou uživatele, v komunikaci s kolegy a nadřízenými. Vzdělávací program je obsahově praktický a zaměřený do reálných situací, které vzejdou jak z modelových příkladů, tak z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.  

Nabyté znalosti a dovednosti:

Cílem vzdělávacího programu je využití tréninkové metodiky, ve které si účastníci procvičí asertivní věty, fráze, obraty, asertivní rozhovory, přiměřený tón hlasu a to vše s pohledu profesní etiky a práv osobnosti. Cílem vzdělávacího programu je rozvoj znalostí konkrétních komunikačních dovedností, které mají přímý dopad na kvalitu práce a vytváření pozitivních vztahů napříč všemi účastníky v sociální oblasti.  

Praktická asertivita v sociálních službách
25.6.2025
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 690 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Kreativní myšlení v praxi
Kreativita ve smyslu tvořivosti či tvůrčího myšlení je schopnost významná pro fungování jedince v 21. století. V době neustálých změn ve společnosti proto hovoříme o kreativitě jako o důležité kompetenci, potřebné ke zvládnutí rychle se měnících…
4.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Zbav se bolesti - patologické pohybové stereotypy pracovníků…
Trápí vás bolavé tělo a záda kvůli práci v pomáhající profesi? Tento kurz vás naučí, jak s tělem pracovat, aby po náročném práci bolelo co nejméně. Zjistíte, jaké je správné držení těla a naučíte se užitečné cviky i uvolňovací techniky. To vše…
Od 13.6.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
PR a marketing pro poskytovatele sociálních služeb
PR stejně jako oblast marketingu není rozhodně jen doménou tržního sektoru. Aktéry, na které PR a marketing neziskové organizace - poskytovatele soc. služby cílí, jsou potenciální (i stávající) klienti, opatrovníci a rodiny klientů, zaměstnanci,…
18.6.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základní principy praktické péče o klienta s demencí, Brno
Kurz seznamuje se základními principy a zásadami péče o klienta s demencí, tedy o klienta, u něhož dochází k postupným změnám v chování i ve fyzickém stavu v souvislosti s tímto chronickým progredujícím onemocněním, a to po stránce zajištění bezpečí…
10.4.2025
Centrum sociálního a zdravotnického…
Aktivizace v kostce
Program "Aktivizace v kostce" srozumitelným a výstižným způsobem podává přehled o dostupných a nejčastěji využívaných formách aktivizace klientů v rámci pobytových sociálních služeb. Aktivizace v sociálních službách usiluje především o to,…
9.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Gerontooblek v aktivizačních činnostech pro uživatele sociálních…
Smysluplné trávení volného času a v sociálních službách uživatelem akceptované aktivizační činnosti jsou v každodenním životě nenahraditelné. Proces stárnutí provází řada involučních změn organismu člověka -  z pohledu přípravy aktivizačního…
11.7.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální…
12.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Efektivní komunikace
Pro člověka představuje schopnost komunikovat nástroj, kterým se vzájemně propojuje s dalšími lidmi, předává informace, postoje, emoce. V některých případech je ale komunikace vysilující, nepřináší požadovaný výsledek, místo propojování staví…
24.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Manipulace a lež: jak si s nimi poradit
Při jednání s klienty v nepříznivé sociální situaci se pracovníci často setkávají s manipulací a lhaním ze strany klientů. Toto jejich jednání se podílí na udržování a zhoršování jejich nepříznivé sociální situace. Zvládání tohoto jednání je…
8.4.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Základy práce s klientem s manipulativním chováním i agresí
Ve vzdělávacím programu Základy práce s klientem s manipulativním chováním i agresí bude popsána manipulace, její formy a příčiny. Budou rozebráni činitelé vyvolávající agresivní chování (např. nevhodné chování personálu jako spouštěč manipulace či…
24.3.2025
Zřetel, s.r.o.
Dluhová problematika v praxi: základní průvodce pro pracovníky v…
Vzdělávací program je zaměřen na poskytnutí základních informací a nástrojů pracovníkům v sociálních službách pro řešení dluhové problematiky jejich klientů. Účastníci získají základní přehled v dluhové terminologií a přehled možných závazků. Naučí…
29.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Slovní sebeobrana
Vzdělávací program Slovní sebeobrana je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s rodinou…
16.6.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základní principy kinestetické mobilizace v péči o klienta, Brno
Kurz Kinestetika v posilování aktivizace klienta seznámí s možnostmi zefektivnění manipulace s klientem s ohledem jak na klienta, tak na pečující osobu. Obsahem kurzu jsou prvky konceptu kinestetiky a jejich praktické užití, způsoby předcházení…
Na dotaz (+4 další)
Centrum sociálního a zdravotnického…
Využití na řešení zaměřeného přístupu v práci sociálního…
Kurz se zaměřuje na možnosti využití na řešení zaměřeného přístupu v praxi sociálního pracovníka. Představuje základní rozdíly v tradičním chápání pojetí sociální práce a na řešením orientovaném přístupu. Na konkrétních, praktických příkladech…
26.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Nenásilná komunikace - úvod do metody prakticky
Nenásilná komunikace jako koncept nabízí možnost vnímat komunikaci s kýmkoliv nikoliv jako boj, ale jako cestu k porozumění a rozvoji. V oblasti práce s lidmi se denně setkáváme se situacemi, které nám nejsou příjemné a nevíme, jak s nimi naložit.…
30.5.2025
Zřetel, s.r.o.