PR a marketing pro poskytovatele sociálních služeb

Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.

Popis kurzu:
PR stejně jako oblast marketingu není rozhodně jen doménou tržního sektoru. Aktéry, na které PR a marketing neziskové organizace - poskytovatele soc. služby cílí, jsou potenciální (i stávající) klienti, opatrovníci a rodiny klientů, zaměstnanci, místní samospráva, poskytovatelé veřejných služeb, ostatní poskytovatelé soc. služeb, sponzoři, místní média aj. Se stále rostoucím počtem poskytovatelů soc. služby se vytváří přirozené konkurenční prostředí, kdy zájemci o soc. službu vybírají z jim dostupných informací. A tak organizace, která komunikuje své hodnoty, vize a cíle srozumitelným způsobem, má daleko větší šanci na výběr ze strany potenciálního klienta, protože je její působnost transparentní, a je tak vnímána a přijímána s větší mírou důvěry. Z dlouhodobého hlediska je tedy úspěch v prostředí ostatních poskytovatelů soc. služeb přímo úměrný dobře zvolené a vedené marketingové strategii a PR. Navíc dobrá marketingová komunikace vede k přiblížení způsobu života cílové skupiny veřejnosti, což prolamuje nevědomost a tabu směrem k empatii, toleranci a přijetí jejich klientů a náležitému ohodnocení práce poskytovatele. Kurz je zaměřen na rozšíření znalostí v oblasti budování PR a marketingu v kontextu neziskové organizace, poskytující soc. služby. Účastníci se v něm seznámí jednak se základními nástroji používanými v oblasti budování PR a marketingu, ale i s příklady dobré praxe. V rámci kurzu si účastníci budou moci vyzkoušet tvorbu marketingové strategie v modelové organizaci.

Nabyté znalosti a dovednosti:

Účastník programu bude dobře seznámen se základními koncepcemi a pojmy v oblasti marketingu a PR (vztahů s veřejností) v kontextu sociálních služeb. Rozumí nástrojům, které marketing používá a umí je vhodně nastavit a použít v kontextu své sociální služby. Je si vědom důležitosti a významu, jenž dobře promyšlená a realizovaná marketingová strategie spojená s PR poskytovateli sociální služby přináší a již ví, že vytěžení marketingu rozhodně nepatří jen do domény sektoru ziskového. Je si vědom, že pro zdárné fungování sociální služby je dobré, ba přímo nutné, s marketingem a PR pracovat a využívat je. Získává nejen um, ale zejména motivaci marketingovou strategii ve službě vytěžit, protože ví, že dobře komunikované fungování služby přináší nejen znatelně vyšší důvěryhodnost v poskytování služby ze strany veřejnosti a dalších zúčastněných aktérů, ale též zvyšuje atraktivitu sociální služby pro potenciální klienty včetně ochoty sponzorů se na chodu služby podílet. Účastník se tak stává iniciátorem / tvůrcem marketingové kampaně své sociální služby a zasluhuje se o zvýšení profesionality své organizace a jejího kladného mediálního obrazu. 

PR a marketing pro poskytovatele sociálních služeb
18.6.2025
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 690 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Základy supervize a práce s reflexí v sociálních službách
Ve vzdělávacím programu Základy supervize a práce s reflexí v sociálních službách bude vyspecifikován i prakticky vyzkoušen přínos supervize i práce s reflexí a zpětnou vazbou. Bude poukázáno na přínosy pro pracovníka i klienta (přínos, který z toho…
19.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Dluhová problematika v praxi: základní průvodce pro pracovníky v…
Vzdělávací program je zaměřen na poskytnutí základních informací a nástrojů pracovníkům v sociálních službách pro řešení dluhové problematiky jejich klientů. Účastníci získají základní přehled v dluhové terminologií a přehled možných závazků. Naučí…
19.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Krizová intervence v práci s dětmi
Kurz navazuje na kurz Krizová intervence I. a jeho cílem je poskytnout účastníkům doplňující informace týkající se specifik práce s dětským klientem. Seznamuje účastníky s problematikou Syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte (syndrom…
16.6.2025
CETERAS s.r.o.
Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia
Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita,…
Kurz je zaměřen specificky na komunikaci v rámci organizace na úrovni horizontální i vertikální. Jedním z velmi častých důvodů pro nespokojenost v práci a následující vyhoření je nekvalitní týmová komunikace a frustrace z ní plynoucí. Kurz je…
30.4.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Poskytování dávek osobám se zdravotním postižením v teorii a…
Stěžejním právním předpisem pro oblast peněžitých dávek určených občanům se zdravotním postižením, je Zákon o poskytování dávek osobám se zdravotním postižením. Tento zákon klade požadavky zejména na pracovníky veřejné správy, kteří pracují v…
15.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Standardy kvality srozumitelně a od základu
Potřebujete se zorientovat v standardech kvality sociálních služeb? Zajímají vás zásady, na kterých stojí poskytování každé sociální služby? Na kurzu porozumíte všem potřebným standardům kvality a získáte větší profesní sebejistotu při přímém…
16.5.2025
Diecézní charita Brno
Práce a komunikace s klienty se specifickými potřebami zaměřené…
Kurz je primárně určen pro pracovníky sociálních služeb pro organizace pracující s dětmi i s dospělými a s klienty se specifickými potřebami. Absolvent kurzu získá znalosti z oblasti historie lži, kde a proč vzniká a jak působí ve skupině lidí, v…
18.3.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Manipulace a jak s ní pracovat
Hlavním cílem kurzu je pochopení podstaty manipulace, získání schopnosti jejího rozpoznání a vědomé reakce na manipulativní situaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu.   Školení zahrnuje konkrétní a praktický…
15.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Efektivní komunikace
Pro člověka představuje schopnost komunikovat nástroj, kterým se vzájemně propojuje s dalšími lidmi, předává informace, postoje, emoce. V některých případech je ale komunikace vysilující, nepřináší požadovaný výsledek, místo propojování staví…
9.4.2025
Zřetel, s.r.o.
Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v mezilidských vztazích v porovnání s potřebami druhých…
18.6.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Nenásilná komunikace v práci s dětmi a dospívajícími I.
Při výchově a vzdělávání dětí se často dostáváme do situací, kdy chceme jednat s respektem k druhému, ale je pro nás náročné nenechat se unést vlastními emocemi. Ty však mohou komunikaci ještě více znesnadňovat. Jak vyjádřit své pocity a potřeby…
28.3.2025
CETERAS s.r.o.
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro…
Vzdělávací program je úvodem do tvorby multisenzorického prostředí – místnosti či koutku. Cílem je seznámit účastníky s jeho základním vybavením a pomůckami a možnostmi, jak toto multisenzorické prostředí vytvořit. Představeny budou jednotlivé typy…
22.5.2025
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů
Fyziologické potřeby, bezpečí, uznání, seberealizace a kognitivní potřeby klientů. Změny v seniorském věku, medicínské, sociální. Instabilita, poruchy hybnosti, pokles svalové síly, poruchy zraku aj. Potřeba bezpečného prostředí pro klienty. Péče…
7.4.2025 - 8.4.2025
Zřetel, s.r.o.