Pořadatel kurzu:
Zřetel, s.r.o.
Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastník programu bude dobře seznámen se základními koncepcemi a pojmy v oblasti marketingu a PR (vztahů s veřejností) v kontextu sociálních služeb. Rozumí nástrojům, které marketing používá a umí je vhodně nastavit a použít v kontextu své sociální služby. Je si vědom důležitosti a významu, jenž dobře promyšlená a realizovaná marketingová strategie spojená s PR poskytovateli sociální služby přináší a již ví, že vytěžení marketingu rozhodně nepatří jen do domény sektoru ziskového. Je si vědom, že pro zdárné fungování sociální služby je dobré, ba přímo nutné, s marketingem a PR pracovat a využívat je. Získává nejen um, ale zejména motivaci marketingovou strategii ve službě vytěžit, protože ví, že dobře komunikované fungování služby přináší nejen znatelně vyšší důvěryhodnost v poskytování služby ze strany veřejnosti a dalších zúčastněných aktérů, ale též zvyšuje atraktivitu sociální služby pro potenciální klienty včetně ochoty sponzorů se na chodu služby podílet. Účastník se tak stává iniciátorem / tvůrcem marketingové kampaně své sociální služby a zasluhuje se o zvýšení profesionality své organizace a jejího kladného mediálního obrazu.