Různé generace v organizaci – jak na spolupráci

Anotace:
Zkušenosti a stabilita vs nerozvážnost a nezodpovědnost? Nebo kreativní a otevřená mysl vs konzervativní přístup a strach ze změny? Jaké přesvědčení ovlivňují vaši atmosféru v organizaci nebo ve firmě? Spolupráci mezi generacemi někdy doprovází napětí, neochota, předsudky… Je však potřeba se dostat k společnému cíli. Jak tyhle rozpory překonat? Využití kurzu - Získáte nadhled a odstup i pomocí historie a humoru. Objevíte jiný úhel pohledu, pochopíte, jak a proč která generace funguje, jaké jsou jejich potřeby a hodnoty. Na základě toho se naučíte, jak vzájemně spolupracovat. Pro koho je určen - Pro každého, kdo řeší mezigenerační spolupráci v organizaci nebo ve firmě.

Popis kurzu:
Cíl kurzu
· Spolupráce vycházející se vzájemné úcty a respektu.
· Pochopení přirozenosti a potřeby mezi generačních rozdílů.
· Hledání pozitiv v odlišnostech.
· Komunikace, která spojuje a vede k cíli.

Obsah
· Pohled na mezigenerační konflikty z pohledu historie, i s humorem.
· Srovnání generací skrze jejich hodnoty, přístupu k práci, potřeby, technologie...
· Rozbor jednotlivých generací.
· Jak fungujeme v různých etapách života ve vztahu k práci, sobě, ve vztazích,
k technologiím, ke změnám... z vývojového hlediska.
· Pilíře komunikace a jiných podpůrných opatření, které vedou ke spolupráci,
propojování a respektu

Metody
Skupinové aktivity, modelové situace, hraní rolí...
Různé generace v organizaci – jak na spolupráci
24.9.2024
Olomouc
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Rozvoj, motivace a inspirace zaměstnanců
Existují dva způsoby, jak můžete ovlivnit lidské chování. Člověka můžete přinutit, aby udělal to co chcete nebo ho můžete inspirovat. Ti, kteří dokážou inspirovat, dávají lidem důvěru, pocit smyslu a sounáležitosti, pomáhají lidem růst a dosáhnout…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Pozitivní řešení konfliktůaneb jak neztratit nervy a z konfliktu…
Seminář vychází z potřeb klientů komunikovat lépe a cíleněji ve složitých komunikačních situacích s problematickými klienty. V kurzu se budeme formou her a testů zabývat zejména následujícími tématy: Co pro nás samotné konflikt představuje –…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Psychologie v marketingu a obchodu
Skryté psychologické mechanismy rozhodování zákazníků a jak s nimi pracovat Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli? Z jakého důvodu působí na zákazníky prezentace jedné firmy…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Osobní rozvoj a asertivita

První pomoc pro duši - psychická stabilizace člověka v…
Při práci v sociálních službách se pracovníci často setkávají s klienty, kteří prožívají akutní náročnou životní situaci spojenou s krizí nebo existencionální nejistotou, ve které se nedokáží zorientovat a jsou vystaveni velkému tlaku. Ten v nich…
Od 15.10.2024 (+1 další)
Centrum sociálního a zdravotnického…
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Seminář je určen pro: pracovníky ve státní správě, personalisty, vedoucí pracovníky, manažery a všechny, kteří mají potřebu se sebevzdělávat a asertivně komunikovat a chtějí se lépe prosadit v pracovním i soukromém životě. Cíl: rozšířit si…
26.11.2024
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Psychohygiena pomocí techniky TRE®
TRE je jednoduchý a účinný systém cvičení probouzející tělo za účelem uvolnění napětí a snížení stresu.
Na dotaz
Centrum Mandala z. s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Ostatní

Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
19.9.2024
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka
Cílem kurzu je uvést sociálního pracovníka do problematiky předcházení a řešení zadlužení u sociálně ohrožených osob, rozvoj dovedností při řešení rodinných rozpočtů, rodinného finančního plánování a strategií jednání o těchto aspektech se sociálně…
Na dotaz
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
17.12.2024
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…