Verbální a neverbální komunikace v sociálních službách

Popis kurzu:
Tento akreditovaný workshop je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí. V průběhu kurzu se pracovníci budou podrobně a sebezkušenostní formou zabývat jednotlivými složkami komunikace - verbální, neverbální a paraverbální, a budou se učit, jak je co nejužitečněji využít při práci s klienty.

Nabyté znalosti a dovednosti:
V průběhu kurzu proběhne praktický nácvik jednotlivých složek aktivního naslouchání, pracovníci se seznámí s jednotlivými fázemi rozhovoru s klienty a typy situací, které při nich mohou nastat. Na kurzu bude také představen koncept vztahové a zájmové roviny konfliktů a to, jak je lze využít při jejich řešení.

Verbální a neverbální komunikace v sociálních službách
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
2 350 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních…
22.6.2022 - 23.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Bazální stimulace - základní Brno
Koncept Bazální stimulace nabízí klientům v jejich nelehké situaci individuální a osobní ošetřovatelskou péči, jejímž smyslem je zohledňování životních zvyklostí a vytváření příjemného okolního prostředí - co nejvíce přibližující domov.
7.6.2022 - 8.6.2022
Diecézní charita Brno
Přístup zaměřený na řešení v praxi
Kurz představí psychoterapeutický směr Přístup zaměřený na řešení a zaměří se na jeho využití v praxi sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Jednotlivá témata: Seznámení se s filozofií, myšlením a principy přístupu zaměřeného na…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách
Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách Hodnocení zaměstnanců je významnou manažerskou kompetencí, která vyžaduje znalosti a praktické zkušenosti s vedením hodnotících rozhovorů. Akreditovaný vzdělávací program se ve svém obsahu…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů
6.6.2022 - 7.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Praktická asertivita v sociálních službách
Kurz v rámci dalšího vzdělávání pracovníků v sociálních službách podle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách. Akreditovaný MPSV.
19.5.2022
SEDUCA-CZE s.r.o.