Pracovník v sociálních službách

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Pracovník v sociálních službách

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro práci s klientem, získáte znalosti jak na přímou obslužnou péči o osoby, tedy pomoc s běžnými denními činnostmi. Dále se také naučíte základní výchovné nepedagogické činnosti, například rozvíjení společenských zájmů klientů v jejich domovech. A jiné činnosti, které budete provádět pod dohledem sociálního pracovníka.









Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem
Chcete porozumět vzniku agrese v obtížných situacích a konfliktech? Seznamte se s pravidly jednání, díky nimž lze projevům agrese předcházet. Získejte návod, který vede ke snížení agrese při jednání s druhými. Naučte se rozlišit typy konfliktů,…
Od 18.3.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Základy práce s traumatizovaným klientem
Kurz je určen pro pracovníky pomáhajících profesí. Účastníci se seznámí se spouštěči a projevy traumatu, a to jak v jeho podobě akutní, tak v podobě posttraumatické stresové reakce. Kurz se zaměřuje na samotné rozeznání traumatizovaného klienta a…
19.3.2025 - 20.3.2025
CETERAS s.r.o.
Úvod do náhradní rodinné péče
Kurz nabídne účastníkům základní vhled do problematiky náhradní rodinné péče v České Republice s důrazem na pěstounskou péči. Je určen studentům a pracovníkům pomáhající profesí, kteří se chtějí seznámit se systémem náhradní rodinné péče a…
21.3.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Úvod do nenásilné komunikace
Komunikujte s respektem a porozuměním. Přihlaste se na kurz a objevte principy Nenásilné komunikace (Nonviolent Communication). Tuto unikátní metodu můžete využít ve svém každodenním životě, ale i v konfliktních situacích při práci s klienty. Cílem…
Od 27.3.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Individuální plánování v dobře vedeném rozhovoru
Seznámíte se s procesem individuálního plánování při práci s jednotlivcem i s celou rodinou. V kurzu se zaměříte na hlubší rozbor situací, při kterých je třeba zmapovat osobní cíle jednoho či více klientů najednou a pracovat s nastavením kroků…
28.3.2025
Diecézní charita Brno
Nenásilná komunikace v práci s dětmi a dospívajícími I.
Při výchově a vzdělávání dětí se často dostáváme do situací, kdy chceme jednat s respektem k druhému, ale je pro nás náročné nenechat se unést vlastními emocemi. Ty však mohou komunikaci ještě více znesnadňovat. Jak vyjádřit své pocity a potřeby…
28.3.2025
CETERAS s.r.o.
Jak mluvit s dětmi beze strachu o smrti
Na interaktivním osmihodinovém workshopu účastníci budou vést diskuse a aktivity mapující vlastní vztah ke konečnosti života. Seznámí se s literaturou a filmy pro děti a mládež, které dané téma vhodně uvádějí. Vyzkouší si facilitovat dle připravené…
29.3.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Efektivní kariérové poradenství
Šestidenní kurz poskytuje účastníkům základní znalosti a dovednosti v oblasti kariérového poradenství a koučování. Po jeho absolvování budou schopni provést klienty procesem kariérní volby, efektivně je podpořit při výběru budoucího povolání a s…
1.4.2025 - 27.5.2025
CETERAS s.r.o.
Moje zdroje energie a radosti pro práci v sociálních službách
Chcete zjistit, co ovlivňuje vaši pohodu v práci i v životě? Na našem akreditovaném kurzu prozkoumáte témata jako radost, spokojenost a vlivy, které vám dodávají nebo ubírají energii.
2.4.2025
Diecézní charita Brno
Karty jako koření rozhovoru
Použití karet představuje způsob práce, který pomáhá otevírat nová témata, podporuje kreativitu. Práce s kartami může nastartovat hledání řešení, způsobit “aha” zážitek a akcelerovat poradenský proces, nebo pomoc navázat kontakt s klientem. Kurz je…
4.4.2025
CETERAS s.r.o.
Základy asertivity pro vedení rozhovoru
Rozviňte své znalosti asertivních práv, povinností, zásad a praktických technik. Naučte se jednat asertivně a věcně v prostředí sociálních služeb. Osvojte si vhodné způsoby obrany proti pasivitě, agresi i manipulaci a rozviňte svoji schopnost…
Od 4.4.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Manipulace a lež: jak si s nimi poradit
Při jednání s klienty v nepříznivé sociální situaci se pracovníci často setkávají s manipulací a lhaním ze strany klientů. Toto jejich jednání se podílí na udržování a zhoršování jejich nepříznivé sociální situace. Zvládání tohoto jednání je…
8.4.2025
Diecézní charita Brno
Specifika komunikace v paliativní péči
Chcete zvládat komunikaci s nevyléčitelně nemocným a jeho rodinou? Na kurzu vás naučíme, jak se podívat na situaci umírajícího pacienta. Na procesy, kterými prochází a na jeho prožívaní. Díky tomu budete schopni všemu lépe porozumět a najdete i…
10.4.2025
Diecézní charita Brno
1 2 3 4 ... 6 7 8