Pracovník v sociálních službách

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Pracovník v sociálních službách

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro práci s klientem, získáte znalosti jak na přímou obslužnou péči o osoby, tedy pomoc s běžnými denními činnostmi. Dále se také naučíte základní výchovné nepedagogické činnosti, například rozvíjení společenských zájmů klientů v jejich domovech. A jiné činnosti, které budete provádět pod dohledem sociálního pracovníka.









Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
16.5.2025 - 27.6.2025
Zřetel, s.r.o.
Standardy kvality srozumitelně a od základu
Potřebujete se zorientovat v standardech kvality sociálních služeb? Zajímají vás zásady, na kterých stojí poskytování každé sociální služby? Na kurzu porozumíte všem potřebným standardům kvality a získáte větší profesní sebejistotu při přímém…
16.5.2025
Diecézní charita Brno
Péče o sebe pro pečující
Kurz Péče o sebe pro pečující nabídne účastníkům možnosti a inspirace, jak v každodenním životě pečovat o sebe tak, aby to bylo účinné a dlouhodobě udržitelné.
21.5.2025 - 22.5.2025
Diecézní charita Brno
Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme
Vyjednávání je velkou součástí našeho života. Denně vyjednáváme v zaměstnání se svými kolegy, nadřízenými, podřízenými, dodavateli a zákazníky ohledně cen, smluv, kvality a mnohých dalších věcí. V neposlední řadě také denně vyjednáváme v našich…
23.5.2025
Diecézní charita Brno
Vztah jako podstata pomáhajících profesí
Vztah je nedílnou součástí intervencí v pomáhajících profesích. Aby byl zdravý a efektivní pro vymezenou spolupráci, je důležité vytvářet bezpečné prostředí mezi pracovníky a klienty, musí být podpořena fungující komunikace a pracovník si musí být…
23.5.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Zdravé hranice ve vztahu s klientem
Zajímá vás téma hranic při práci v pomáhajících profesích? Na kurzu pochopte, proč je dobré rozumět hranicím ve vztahu k sobě samému a ve vztazích k lidem okolo nás.
Od 27.5.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Hlas, dech a zpěv jako nástroje psychohygieny
Seznamte se zážitkovou formou s vybranými metodami a technikami práce s hlasem, dechem a zpěvem. Na kurzu se budete věnovat návratu k přirozenému hlasu, který se nesoustředí na výkon, ale na prožitek. V bezpečném prostředí si budete moci vyzkoušet…
Od 28.5.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Zvládání agrese v kontaktu s klientem
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.
29.5.2025 - 30.5.2025
Diecézní charita Brno
Metody práce s lidmi s duševním onemocněním v sociálních službách
Kurz umožňuje účastníkům lépe porozumět potřebám lidí s duševním onemocněním a seznámit je s možnostmi práce s nimi v sociálních službách.
3.6.2025 - 4.6.2025
Diecézní charita Brno
Emoční inteligence aneb jak lépe porozumět sobě i druhým lidem
Kurz je zaměřen na rozvíjení emočních a sociálních kompetencí. V průběhu kurzu se účastníci učí sebereflexi (tj. schopnosti uvědomit si vlastní prožívání a jeho vliv na své chování) a záměrné kultivaci pozitivních emocí, které jednak pomáhají při…
4.6.2025 - 5.6.2025
Diecézní charita Brno
Umění zpětné vazby
Umění zpětné vazby je intenzivní kurz, kde se frekventanti dozví a prakticky si vyzkouší jakým způsobem dávat pozitivní i negativní zpětnou vazbu. Ať už v komunikaci s klienty, spolupracovníky nebo dalšími lidmi.
Od 6.6.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Syndrom vyhoření a jeho prevence prostřednictvím…
Kurz poskytne účastníkům vhled do problematiky syndromu vyhoření a stresu, jeho projevů a zvládání, seznámí se základy duševní hygieny a zachování psychické pohody.
10.6.2025 - 11.6.2025
Diecézní charita Brno
Základy krizové intervence 2
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro…
10.6.2025
CETERAS s.r.o.
1 2 3 4 5 6 7